حتما شما نیز با چالش ارتباط تلفنی همزمان با چندین نفر روبرو شده اید. گاهی اوقات لازم است که در رابطه با موضوع یا یک مسئله کاری با چند نفر به بحث و مبادله بپردازید. اگر شما هم از کاربران گوشی های آیفون هستید به راحتی می توانید یک کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی آیفون خود برگزار کنید. شما می توانید با برقراری کنفرانس تلفنی از طریق گوشی آیفون بدون قطع کنفرانس، هر فردی را از تماس خارج یا به آن اضافه کنید. در ادامه این مقاله به مراحل برقراری کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی iphone می پردازیم.

کنفرانس تلفنی از طریق آیفون

✅ میخوای بدونی استفاده از آیفون به عنوان وب کم چجوریه؟

روش برقراری کنفرانس تلفنی از طریق گوشی iphone

برای برقراری کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی iphone مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا  کد #۴۳** را برای فعال سازی انتظار تماس و کنفرانس تلفنی با iphone شماره گیری کنید.

  • مخاطب مورد نظر را انتخاب و با او تماس بگیرید و او را در جریان ایجاد کنفرانس قرار دهید.

  • با استفاده از گزینه add call برای کنفرانس تلفنی با آیفون با شخص دوم نیز ارتباط برقرار کنید.

  • در مرحله بعد گزینه merge calls را برای ایجاد کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی آیفون انتخاب کنید.

  • اگر قصد اضافه کردن افراد دیگر به کنفرانس را دارید گزینه Hold & Accept را انتخاب کنید و پس از آن مجددا Merge Calls را بزنید. همچنین در صورتی که می خواهید مخاطبان کنفرانس را ببینید یا یک نفر را از کنفرانس حذف کنید روی علامت ( i ) بزنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

آموزش اتصال آیپد به تلویزیون رو اینجا ببین. 

مدیریت تماس ها در حین برقراری کنفرانس تلفنی با آیفون

اگر در جریان برقراری کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی آیفون نمی خواهید به شخصی که با شما تماس می گیرد پاسخ دهید، گزینه Send To VoiceMail را انتخاب کنید. بدین ترتیب تماس به VoiceMail شما منتقل می شود. همچنین با انتخاب گزینه End & Accept تماس های قبلی پایان می گیرد و تماس جدید برقرار می شود. در حین کنفرانس تلفنی با iphone اگر نمی خواهید تماسی دریافت کنید با مراجعه به تنظیمات و قرار دادن گزینه Do Not Disturb در حالت Manual تمامی تماس های دریافتی شما در وضعیت اشغال و رد تماس قرار می گیرد.

کنفرانس تلفنی با iphone

✅ مقاله کاربردی آموزش فعال و غیرفعال کردن Voicemail آیفون رو حتما بخون. 

مکالمه شخصی و محرمانه در حین کنفرانس تلفنی با گوشی آیفون

در هنگام کنفرانس تلفنی با گوشی iphone می توانید با یکی از افرادی که در کنفرانس شرکت دارند به صورت محرمانه صحبت کنید. در این صورت بر روی آیکون ( i ) ضربه بزنید و از لیست افراد در حال کنفرانس گزینه Private را از مقابل شخص مورد نظر انتخاب کنید. بدین صورت می توانید با شخص موردنظر گفتگوی محرمانه داشته باشید.

مشاوره آنلاین زودکمکترفندهای پیدا کردن گوشی گم شده

استفاده از سایر برنامه ها در حین کنفرانس تلفنی با iphone

در صورتی که نیاز دارید در حین کنفرانس تلفنی با استفاده از گوشی آیفون خود مواردی را یادداشت کنید یا به سایر برنامه های گوشی دسترسی داشته باشید، دکمه Home را فشار دهید تا به برنامه Note یا دیگر برنامه ها دسترسی داشته باشید. همچنین برای این که صدای محیط اطراف در حین کنفرانس تلفنی از طریق گوشی iphone به گوش افراد در حال کنفرانس نرسد، می توانید گزینه Mute را فعال کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران