پیام گیر صوتی در گوشی iphone یا voicemail یکی از قابلیت های گوشی آیفون است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که درصورتی‌که مخاطب در دسترس نباشد یا در همان لحظه قادر به پاسخگویی نباشد برای او پیام صوتی ارسال کنید. با فعال کردن پیام گیر صوتی گوشی آیفون این تماس ها به voicemail منتقل خواهند شد. همچنین پست صوتی  آیفون به شما این امکان را می‌ دهد که به‌ صورت همزمان متن پیام را نیز ببینید. یکی از مشکلات کاربران سیستم عامل iOS انتقال مستقیم تماس‌ها به voicemail آیفون در صورت فعال بودن این قابلیت است. در این مقاله به روش فعال و غیرفعال کردن پیام گیر صوتی آیفون می پردازیم. همراه زودکمک بمانید.

پیام گیر صوتی گوشی آیفون

فعال کردن پیغام گیر صوتی گوشی iphone  

برای فعال کردن پیغام گیر صوتی گوشی آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

به منوی تنظیمات (Settings) گوشی بروید. در بخش تلفن (phone) گزینه پست صوتی (voicemail) را انتخاب و روی آیکون آن ضربه بزنید تا قابلیت پیغام گیر صوتی گوشی iphone برای شما فعال شود.

📱 روش فعال و غیرفعال کردن voice over رو اینجا یاد بگیر. 

وقتی این قابلیت فعال است آیفون به‌ صورت خودکار به تماس پاسخ داده و پیام صوتی مخاطب را ضبط می‌کند. همچنین در صورتی که تماس افراد ناشناس یا Silence Unknown Callers را در آیفون فعال کرده باشید در صورت تماس افراد ناشناس، بدون زنگ زدن به شما به‌طور مستقیم وارد پست صوتی می‌شوند.

مشاوره آنلاین زودکمک

تنظیمات پیام گیر صوتی در گوشی iphone

هنگامی که برای اولین بار می خواهید پیغام گیر صوتی گوشی آیفون را فعال کنید، از شما خواسته می شود که یک رمز عبور و پیام خوشامدگویی برای پست صوتی آیفون تنظیم کنید. برای انجام این تنظیمات به voicemail و سپس set up now بروید. در مرحله بعد رمز عبور پیام گیر صوتی آیفون را انتخاب کنید.

سپس یک پیام خوشامدگویی هم برای مخاطبان خود انتخاب کنید. برای تنظیم پیام خوشامدگویی می توانید از پیام های پیش فرض استفاده کنید یا خودتان یک پیام شخصی ضبط و برای مخاطبان خود در نظر بگیرید.

📱 خوندن مقاله عدم شناسایی سیم کارت در گوشی آیفون پیشنهاد میشه.

غیرفعال کردن پیغام گیر صوتی گوشی آیفون

برای غیرفعال کردن ویس میل در گوشی آیفون طبق مراحل پیشتر گفته شده وارد تنظیمات این بخش شوید و آن را غیرفعال کنید.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران