گوشی های آیفون شرکت اپل از گوشی های پرطرفدار بین کاربران هستند. سیستم عامل این گوشی ها ios بوده و نحوه دانلود و نصب برنامه آن با سایر گوشی ها متفاوت است. برای نصب برنامه‌ بر روی گوشی خود باید به اپ استور مراجعه کرده و پس از جستجو، برنامه موردنظر خود را دانلود و نصب کنید. در این بین برخی از برنامه ها به صورت رایگان در دسترس نیستند و لازم است که با پرداخت مبلغی آن ها را خریداری کنید. از آنجایی که امکان پرداخت مستقیم هزینه خرید برنامه در ایران امکان پذیر نیست،  برای خرید برنامه از app store گوشی آیفون باید از گیفت کارت اپل استفاده کنید. در ادامه به نحوه خرید برنامه از اپ استور گوشی آیفون و استفاده از گیفت کارت می پردازیم.

خرید برنامه از اپ استور iphone

📱 دلایل نصب نشدن برنامه در آیفون چیست؟ 

معرفی گیفت کارت اپل برای خرید برنامه از اپ استور iphone

گیفت کارت یک کد 16 رقمی است که با خرید آن می‌ توانید حساب کاربری اپل (اپل ایدی) خود را شارژ و اقدام به خرید محصول کنید. اعتبار این کارت‌ ها بر رویشان نوشته شده ‌است و شما می ‌توانید به همان اندازه خریدهای مجازی، فیزیکی و یا خدمات الکترونیکی انجام دهید. از گیفت کارت‌ ها می‌ توان برای خرید درون برنامه ‌های موجود در app store، دانلود و خرید برنامه از app store آیفون، خرید از آیتونز و غیره استفاده کرد. همچنین گیفت کارت‌ های شرکت اپل برای پلتفرم‌ های این شرکت هیچ محدودیتی ندارند. چرا که خریدهای درون برنامه ای با گیفت کارت توسط حساب کاربری شما در اپل انجام می شوند و ممکن است شما یک حساب کاربری را در 5 دستگاه اپل داشته باشید. از این رو می‌توان گفت که در اپل این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بتوانید در تمام پلتفرم‌ های این شرکت از جمله مک بوک، آیفون، آیپد، آیپاد و دیگر وسایل این شرکت به گیفت کارت و حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

مشاوره آنلاین زودکمک

📱 روش ساخت اپل آیدی را در این مقاله ببینید. 

چگونه از گیفت کارت اپل برای خرید برنامه از اپ استور گوشی آیفون استفاده کنیم؟

برای خرید برنامه از اپ استور iphone با استفاده از گیفت کارت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بعد از خرید گیفت کارت آیتونز و اپ استور به صورت دیجیتالی یا مجازی یک کد 16 رقمی دریافت خواهید کرد.

  • وارد App Store  شده و به پروفایل خود در قسمت بالای صفحه سمت راست بروید.

  • گزینه Redeem Giftcard or code را انتخاب کنید.

  • گزینه Enter Code Manually را انتخاب و کد 16 رقمی را وارد کرده و سپس مجددا بر روی redeem ضربه بزنید.

  • در این مرحله پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

شما همچنین می توانید این مراحل برای خرید برنامه از app store گوشی آیفون را از طریق کامپیوتر نیز طی کنید، اما برخی از مراحل آن با مراحل گوشی متفاوت است.

آموزش خرید برنامه از اپ استور آیفون

📱 مقاله کاربردی نحوه انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به جدید را از دست ندهید. 

چه خدماتی را می توان با گیفت کارت اپل دریافت کرد؟

برنامه: با استفاده از گیفت کارت می توان به میلیون ‌ها اپلیکیشن جذاب و کاربردی از قبیل بازی‌ های سرگرم‌کننده و برنامه ‌های آموزشی و ابزارهای مفید در اپ استور دسترسی داشت.

موسیقی: از طریق گیفت کارت اپل می توانید از آرشیوی بزرگ از آهنگ ‌های محبوب و جدیدترین آلبوم‌ ها در اپل موزیک لذت ببرید.

فیلم و سریال: می توانید جدیدترین فیلم‌ و سریال‌ های روز دنیا را در iTunes Store تماشا کنید و از دنیای سرگرمی لذت ببرید.

کتاب: کتاب‌ های مورد علاقه خود را در Apple Books مطالعه کنید.

فضای ذخیره‌سازی iCloud: فضای ذخیره ‌سازی iCloud خود را افزایش دهید و از بابت گم شدن یا کمبود حافظه گوشی و تبلت خود آسوده‌ خاطر باشید.

اشتراک در سرویس‌های اپل: از اشتراک در سرویس‌ های محبوب اپل مانند Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade و Apple News+  با گیفت کارت خود لذت ببرید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران