کاربران محصولات اپل برای استفاده از برنامه های مختص این دستگاه ها و دسترسی به اپل استور، دانلود برنامه های مختلف، به روز رسانی و سایر موارد به ساخت اپل آیدی نیاز دارند. در واقع کاربران اپل برای دسترسی به تمامی سرویس های آن باید اپل آیدی داشته باشند. روش های مختلفی برای ساختن آن وجود دارد. اما بسیاری از کاربران دنبال راه کار راحت تر و از همه مهم تر رایگان هستند. ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی چیزی است که می خواهیم در این مطلب به بررسی و توضیح آن بپردازیم. اول از همه باید ببینیم برای ایجاد اپل آیدی رایگان با گوشی به چه مواردی نیاز است و در ادامه نیز روش های مختلف انجام این کار را در کنار بهترین روش ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی توضیح دهیم. در هر یک از این روش ها اگر به یک سرویس سریع و به موقع نیاز داشتید، کارشناسان فعال در سامانه جامع آنلاین زود کمک می توانند سریع ترین خدمات را به عنوان نمایندگی اپل به شما ارائه دهند.

مشاوره آنلاین زودکمک

چرا به ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی نیاز داریم؟

پیش از بررسی روش های ایجاد اپل آیدی رایگان با گوشی بهتر است به صورت کوتاه به این مهم اشاره کنیم که اساسا چرا کاربران در ایران نیاز به ساخت اپل آیدی رایگان دارند. یکی از دردسر های کاربران ایرانی اپل این است که به دلایل مربوط به تحریم و مسائل حول و حوش آن، شماره تلفن های کاربران ایرانی در لیست پیش شماره های این شرکت وجود ندارد. در نتیجه کاربران ایرانی نمی توانند با پیش شماره های ایران اپل آیدی خود را بسازند.

به همین دلیل هم آن ها باید از روش های دیگری برای ساخت اپل آیدی استفاده کنند که در آن روش ها یا دیگر نیازی به وارد کردن شماره تلفن شان نداشته باشند یا این که بتوانند به هر طریقی این محدودیت را پشت سر بگذارند. کاربران در کل چندین روش دارند که می توانند با استفاده از آن ها اپل آیدی خود را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانیم : سیاه شدن صفحه گوشی اپل

ساخت اپل آیدی رایگان

روش های مختلف ساخت اپل آیدی

علاوه بر روش ساخت اپل آیدی رایگان، روش های دیگری هم وجود دارند که البته کاربران باید برای دسترسی و استفاده از برخی از این روش ها پول بپردازند. در یکی از این روش ها کاربران اپل می توانند اپل آیدی خود را با شماره تلفن همراه کسی که خارج از ایران زندگی می کند، بسازد. در راه حل دیگری که هزینه بر هم هست کاربران اپل می توانند با پرداخت هزینه به مراکز تعمیراتی گوشی های آیفون از طریق ایجاد شماره های مجازی اپل آیدی خود را بسازند.

در روش دیگر کاربران می توانند از طریق دریافت کردن پیام کوتاه این کار را انجام دهند. روش های دیگر شامل ساخت اپل آیدی از طریق سایت، ساختن اپل آیدی از طریق آیتونز و ایجاد اپل آیدی به صورت مستقیم از طریق گوشی می شوند که تمام آن ها را می توان با استفاده از گوشی انجام داد. به نوعی تمام این روش ها در لیست روش های ایجاد اپل آیدی رایگان با گوشی قرار می گیرند.

ساخت اپل آیدی با آیتونز

آیتونز نرم افزار اختصاصی و چند منظوره اپل است که کاربران این دستگاه ها می توانند از آن برای کار های مختلفی استفاده کنند. یکی از روش های ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی از طریق همین آیتونز است. این روش بسیار ساده و کاربردی است و استفاده از آن بدون هزینه است. در قدم اول باید این برنامه روی گوشی شما نصب باشد. اگر این برنامه را روی دستگاه تان ندارید می توان آن را از صفحه دانلود نرم افزار آیتونز دانلود کرد.

البته برای این منظور باید فیلتر شکن خود را روشن کرده و سرور آن را روی یک کشور با دسترسی مطلوب قرار دهید. در برنامه آیتونز گزینه Create New Apple ID را انتخاب کرده و در ادامه در صفحه ای که باز می شود اطلاعات شخصی مورد نیاز را وارد کنید. مواردی مانند ایمیل، پسورد و رمز ورود، نام و نام خانوادگی و ... در این بخش خواسته می شود. در بخش بعدی باید به یک سری سوالات امنیتی اپل پاسخ دهید. این مرحله را باید با وارد کردن یک سری داده های فیک تکمیل کنید. در نهایت با دریافت یک ایمیل تایید، کد شش رقمی را وارد کرده تا ایجاد اپل آیدی رایگان از طریق آیتونز به اتمام برسد.

نکات ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی از طریق آیتونز

در این مورد در نظر داشته باشید که برای بخش سوالات امنیتی باید یک سری گزینه ها را در نظر بگیرید. اول از همه این که در خصوص وارد کردن کد پستی و آدرس، قطعا نمی توان آدرس ایران را وارد کرد. در این بخش می توانید از بخش Fake Address Generator کمک بگیرید و یک آدرس فیک را انتخاب و وارد کنید. همچنین از شما درخواست می شود تا شماره کارت بانکی خود را نیز وارد کنید. در این مرحله هم بهتر است گزینه None را بزنید. در کل این سوالات برای افزایش امنیت حساب کاربری شما است تا در صورت فراموش کردن رمز باز هم بتوانید با پاسخ دادن به این سوالات وارد حساب کاربری شوید.

ساخت اپل آیدی به صورت رایگان از طریق سایت اپل

روش دیگری که می توان از آن به عنوان روشی رایگان برای ایجاد اپل آیدی نام برد، استفاده از سایت اپل است. برای ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی از طریق سایت باید وارد سایت اپل شد. در این روش نه به آیتونز نیاز است نه حتی به داشتن آیفون و آیپد. حتی می توان با کامپیوتر یا یک گوشی اندرویدی نیز وارد سایت اپل شد و از آن جا اپل آیدی را به صورت رایگان ایجاد کرد. البته این روش رایگان یک مانع دارد که آن هم نیاز به شماره تلفن و آدرس است. کسانی می توانند از این روش استفاده کنند که به یک شماره تلفن خارجی دسترسی دارند. اگر به این شماره دسترسی داشته باشید، ساخت اپل آیدی از طریق سایت روشی رایگان و بسیار راحت است.

ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی

در مرحله آخر، می توان از روش مستقیم ایجاد اپل آیدی رایگان با استفاده از آیفون یا آیپد استفاده کرد. در این روش تنها کافی است روی دستگاه اپل استور نصب باشد و یک شماره موبایل خارج از کشور نیز در دسترس شما باشد تا به راحتی به صورت کاملا رایگان اپل آیدی خود را ایجاد کنید. در صورت نداشتن شماره موبایل نیز می توان از یک آدرس ایمیل استفاده کرد. برای ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی باید وارد اپ استور شوید.

در این برنامه در بالای سمت راست یک آیکون به شکل آدمک وجود دارد که با کلیک کردن روی آن می توانید روند ایجاد اپل آیدی را شروع کنید. در صفحه بعدی باز هم با وارد کردن ایمیل و یک پسورد مطمئن، کشور و اطلاعات شخصی را وارد کنید. در بخش سوالات امنیتی نیز به سه سوال به صورت انتخابی پاسخ دهید. حال نوبت به وارد کردن یک آدرس فیک است که می توان از همان روش ذکر شده در بالا استفاده کرد. در نهایت با ارسال شدن کد تایید از طریق ایمیل یا پیام کوتاه، پروسه ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی به اتمام می رسد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

بهرام ورمزیار
1401/08/03-01:26

عالی