لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14

استفاده از لپ تاپ های هیبریدی مجهز به قلم و صفحه نمایش لمسی رو به افزایش است. در سال های لپ تاپ های قدرتمندی در این دسته از لپ تاپ ها به بازار عرضه شده است که لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 یکی از جدیدترین آنهاست. لپ تاپAsus Vivobook Flip 14  ترکیبی از قدرت پردازنده های نسل یازده اینتل و زیبایی به سبک ایسوس است. دسترسی به انواع پورت، صفحه نمایش با کیفیت و البته کیفیت ظرفیت بالای هارد SSD از ویژگی های بارز این لپ تاپ تبدیل پذیر است. لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 با 1.5 کیلو وزن گزینه ای ایده ال برای حمل و نقل است و بهره مندی از انواع پورت انتقال تصویر آن را به گزینه ای ایده ال برای ارائه پروژه های کاری است. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این لپ تاپ می پردازیم.  

مشاوره آنلاین زودکمک

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14

شما در لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14، در قوی ترین پیکربندی به پردازنده Intel® Core™ i7-1165G7 با 8 مگابایت کش و حداکثر سرعت 4.7 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Intel® Iris Xe Graphics، نمایشگر FHD، 16 گیگابایت رم LPDDR4X، 1 ترابایت حافظه SSD از نوع M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 و ویندوز 11 دسترسی دارید. البته این لپ تاپ در پیکربندی های متفاوت با قدرت کمتر نیز ارائه شده است. شما در پیکربندی های ضعیف تر به سیستم عامل ویندوز 10 دسترسی پیدا می کنید، اما برخی ویژگی ها مانند سیستم صوتی harman/kardon، حسگر تشخیص صدای Cortana و Alexa به عنوان دستیار صوتی، باتری 42WHrs 3 سلولی و تنوع پورت دسترسی خواهید داشت.

 

لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14

لپ تاپAsus Vivobook Flip 14 ترکیبی از قدرت پردازنده های نسل یازده اینتل و زیبایی به سبک ایسوس است.


طراحی ارگونومیک Vivobook Flip 14

بد نیست برای توصیف طراحی لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14  به عبارت خود ایسوس در رابطه با این لپ تاپ رجوع کنیم .

"لپ تاپ Vivobook Flip 14، با ظاهری جسورانه ضربان قلب شما را بالا میبرد. این لپ تاپ تبدیل پذیر مملو از شخصیت است که با پردازش مشکی رنگ و یا نقره ای رنگ در بدنه و دکمه Enter با حاشیه زرد رنگ نگاه شما را خیره می کند."

شاسی این لپ تاپ فلزی است و بدنه فلزی آن با پردازش طرح دار شده است. لوگوی ایسوس نیز با برش الماس بر روی این قاب فلزی حک شده است و ظاهری دلفریب و توجه برانگیز را به آن اعطا کرده است. طراحی باریک این لپ تاپ – 18.7 میلیمتر و 1.5 کیلوگرم وزن- حمل و نقل آن را آسان می کند.

اما خبر خوب این است که ایسوس در طراحی پورت های این لپ تاپ، باریک بودن را به بهانه ای برای به حداقل رساندن تنوع پورت تبدیل نکرده است. ماشین حساب ترکیب شده لمسی در تاچ پد ایسوس نیز در این لپ تاپ بکار گرفته شده است.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس  در کوتاه ترین زمان ممکن. پذیرش در محل هم داریم.

طراحی ارگونومیک Vivobook Flip 14


تکرار طراحی کاربردی و پرطرفدار پایه بلند کننده لپ تاپ نیز در این مدل تکرار شده تا از گردش هوا و خنک شدن سیستم مطمئن باشید. طراحی این لپ تاپ به نحوی است که که به شما امکان استفاده از آن در وضعیت های مختلف را می دهد. استفاده از لولاهای فلزی 360، باعث شده تا ویووبوک 14 موفق شود تا از مرز تست 20 هزار بار باز و بست لپ تاپ عبور کند.

 

طراحی ارگونومیک Vivobook Flip 14

عملکرد قوی در نرم افزار پریمیر

چیزی که در مورد برند ایسوس ثابت شده این است که، ایسوس علیرغم قیمت گذاری بالا، برندی است که در تولید محصول تنها به دنبال ظاهر زیبا نیست. به جرات میتوان گفت به همان اندازه که طراحی در لپ تاپ های ایسوس در اوج کیفیت ارائه می شوند، عملکرد و قدرت این لپ تاپ ها نیز قابل ستایش است. لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 برای خلاقیت و تولید محتوا ساخته شده است و به همین دلیل از عملکرد بالایی برخوردار است.

در قوی ترین پیکربندی این لپ تاپ از پردازنده Core i7 نسل 11 استفاده شده است که در حالت Performance عملکردی تا 40 درصد بهتر از توان متوسط لپ تاپ ها ارائه می دهد. به همین دلیل بنا به ادعای ایسوس، عملکرد ویووبوک در تدوین ویدئو در نرم افزار پریمیر تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است . این عملکرد در عملیات auto reframe در این نرم افزار تا 67 درصد افزایش پیدا می کند. علاوه بر این طراحی ارگونومیک پایه و سیستم خنک کننده به لپ تاپ کمک میکند تا با حفظ دما در محدوده مجاز، عملکردی با ثبات را به کاربر ارائه دهد. سیستم تاچ و پشتیبانی از قلم نیز در نمایشگر با کیفیت این لپ تاپ، تجربه ای ناب را در اختیار شما قرار می دهد تا به حدی که با کمترین تماس نوک انگشت شما واکنش نشان می دهد.  

 

عملکرد قوی در نرم افزار پریمیر

نمایشگری با دید گسترده

در لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14، خیال شما از بابت نمایشگر هم راحت خواهد بود. نمایشگر مجهز به فناوری NANOEDGE با لبه های باریک تجربه ای نو را به شما اعطا می کند تا از نمایشگری 14 اینچی در شاسی 13 اینچی بهره مند شوید. نمایشگر FHD این لپ تاپ با پوشش کامل طیف رنگ sRGB و گستره دید 178 درجه در کنار نسبت صفحه نمایش به بدنه 82 درصد تمام نیازهای شماذ را برطرف می کند. در این نمایشگر از پنل IPS-level استفاده شده است که از نوربک لایت LED استفاده میکند و قادر به تولید 250 نیت روشنایی است.

 

نمایشگری با دید گسترده

اتصالات متنوع و کامل در لپ تاپ ایسوس

یکی از نکات مثبت طراحی ایسوس در لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14، تنوع پورت و اتصالات است. شما در این لپ تاپ به آخرین نسل وای فای (WiFi 6) دسترسی دارید تا سرعتی 3 برابر نسل قبلی وای فای را تجربه کنید. کاهش Latency یا تاخیر تا 75 درصد از دیگر مزیت های وای فای نسل 6 است.  شما در Vivobook Flip 14 به یک پورت USB 2.0 Type-A و یک پورت نسل دوم USB 3.2 Gen 2 Type-A دسترسی دارید. در کنار این دو پورت پر کاربرد میتوانید از یک پورت تاندربولت نسخه 4 با قابلیت انتقال تصویر و شارژ بهره مند شوید. کارشناسان تعمیر لپ تاپ اتصالات تصویر در این لپ تاپ کم وزن و باریک به پورت تاندربولت ختم نمی شود (مانند آنچه در بسیاری از لپ تاپ های روز میبینیم). شما میتوانید از یک پورت HDMI فول سایز، در همراهی با جک 3.5 میلیمتری صدا و درگاه شارژ مجزا استفاده کنید. کارت خوان Micro SD نیز کار انتقال تصویر از رم گوشی و یا دوربین را راحت می کند. 

 

اتصالات متنوع و کامل در لپ تاپ ایسوس

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران