امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه اپلیکیشن های مختلف گوشی های هوشمند، شاهد قابلیت های جدیدی هستیم. یکی از این قابلیت ها، کنترل کولر گازی با موبایل است. در برخی از مواقع امکان دارد ،کنترل کولر گازی شما گم شده باشد و یا اینکه در دسترس نباشد. کنترل کردن کولر گازی با موبایل، تقریبا با همه گوشی هایی که دارای بلستر مادون قرمز باشند، امکان پذیر است. بلستر یا IR قطعه کوچکی است که به تلفن همراه امکان می دهد سیگنال های مادون قرمز ارسال کند. با این کار می توان توسط موبایل به هر دستگاه دیگری مانند: کولر گازی ، تلویزیون و استریو سیگنال ارسال کرد.

پس برای کنترل کولر گازی با گوشی، مهم نیست سیستم عامل موبایل شما اندروید باشد یا iOS، بلکه فقط کافیست تا برنامه مخصوص تبدیل تلفن همراه به کنترل کولر گازی را بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. در ادامه به نحوه کنترل اسپلیت با موبایل می پردازیم. با ما بمانید.

کنترل کولر گازی با موبایل

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیر تخصصی موبایل در تمامی برندها را از زودکمک بخواهید. 

کنترل کولر گازی با موبایل از طریق اپلیکیشن های مخصوص

در این بخش از مقاله، برنامه هایی که می توان کنترل اسپلیت با گوشی را با آن ها انجام داد را به شما معرفی می کنیم. این اپلیکیشن ها عبارتند از Smart ThinQ، Air Touch، Tado، AirPatrol و Cielo Home.

کنترل اسپلیت با موبایل با برنامه Smart ThinQ

Smart ThinQ، برنامه مخصوص کمپانی LG است. برخی شرکت ها برای دستگاه های سرمایشی یا گرمایشی خود یک برنامه اختصاصی طراحی می کنند که کاربران می توانند این برنامه را بر روی گوشی های خود نصب کرده و از ویژگی های مختلف آن مانند تبدیل موبایل به کنترل کولر گازی ، بهره مند شوند که کمپانی ال جی هم یکی از آن ها است.

اگر از اسپلیت های ال جی استفاده می کنید، با دانلود و نصب برنامه Smart ThinQ برای اندروید یا iOS می توانید به راحتی کولرگازی خود را با گوشی کنترل کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک  تعمیرات تخصصی کولر گازی در سریع ترین زمان ممکن با زودکمک. 

کنترل کردن کولر گازی با موبایل از طریق اپ Air Touch

اپلیکیشن Air Touch هم از دیگر برنامه های کنترل کولر گازی با موبایل است. این برنامه هم برای سیستم عامل های اندروید و ios قابل دسترس بوده و حتی می توان آن را بر روی سیستم عامل ویندوز نیز نصب کرد. اپلیکیشن Air Touch با انواع برندهای کولر گازی مانند: سامسونگ ، هیتاچی ، پاناسونیک و TECO، سازگار است. یکی از قابلیت های جذاب Air Touch این است که امکان صدور فرمان صوتی را نیز به کاربر می دهد.

برنامه Tado

Tado یکی از کمپانی هایی است که در زمینه کنترل هوشمند سیستم های تهویه فعالیت می کند. با استفاده از اپلیکیشن  Tado، می توانید به راحتی کولر گازی خود را توسط موبایل و از راه دور کنترل کنید. از ویژگی های این اپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن و خاموش کردن کولر

  • تغییر حالت دستگاه

  • قابلیت هماهنگ سازی با حسگرهای تهویه مخصوص شرکت Tado

  • بهینه سازی مصرف انرژی

کنترل کولر گازی با گوشی از طریق اپ AirPatrol

از ویژگی های برنامه AirPatrol برای کنترل کولر گازی با موبایل هم می توان موارد زیر را نام برد:

  • روشن و خاموش کردن اسپلیت

  • دریافت هشدار و اعلان از وضعیت کولر

  • مدیریت لحظه ای دستگاه

  • قطع جریان برق توسط برنامه در زمان های اضطراری

  • سازگار بودن با اکثر برندهای کولر گازی مانند سامسونگ و ال جی

مشاوره آنلاین زودکمک روش اتصال ماشین ظرفشویی به موبایل رو اینجا یاد بگیر. 

اپلیکیشن Cielo Home برای کنترل کولر گازی با موبایل

این برنامه هم یکی دیگر از اپ ها و راه های تبدیل گوشی به کنترل کولر گازی است. لازم به ذکر است که زمانی می توانید از این اپلیکیشن روی موبایل اندرویدی یا آیفون خود استفاده کنید که ترموستات هوشمند برند Cielo Home روی کولر گازی شما نصب شده باشد. از جمله ویژگی های این اپ نیز عبارتند از:

  • روشن و خاموش کردن اسپلیت

  • کنترل از راه دور کولر، حتی خارج از محیط منزل

  • مدیریت چندین کولر گازی در محیط های مختلف توسط این برنامه

  • امکان شخصی سازی و اعمال تنظیمات دلخواه برای اسپلیت

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران