تلویزیون 114 اینچی سامسونگ

غول کره ای دنیای تکنولوژی، به تازگی با انتشار خبر تولید تلویزیونی غول پیکر، حسابی توجه ها را به خود جلب کرده است. مدیران این شرکت، محصول غول پیکر خود را با قیمتی سرسام آور معرفی کرده اند.

  • آیا می توانید همچنین نمایشگر بزرگی را تصور کنید؟

  • آیا می توانید حدس بزنید برای خرید تلویزیون 114 اینچی سامسونگ ، چه میزان باید هزینه کنید؟ چقدر از امکانات این محصول باخبر هستید؟

  • آیا می دانید که سامسونگ برای تشویق مشتریان به خرید این محصول، چه ایده جالبی به خرج داده است؟

اگر از علاقه مندان دنیای فناوری های دیجیتال هستید، اصلا توصیه نمی کنیم که این مطلب جذاب را از دست بدهید. این مطلب از تیم تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ زودکمک را حتما تا پایان مطالعه کنید.

تلویزیون 114 اینچی سامسونگ

📺 6 مدل از بهترین تلویزیون های سامسونگ رو اینجا ببین. 

ویژگی های تلویزیون فوق پیشرفته 114 اینچی سامسونگ

احتمالا با دیدن تیتر فوق، پی برده اید که قرار است درباره چه محصول غول پیکری صحبت کنیم. این محصول دارای پنل میکرو LED است که به نوعی نسخه پیشرفته تر پنل های LCD هستند.

قیمت این محصول به گونه ای است که برای خرید آن باید مبلغی معادل ده کارت گرافیک RTX 4090 را پرداخت کنید. هم اکنون قیمت این محصول برابر با 132.639 دلار است. فناوری میکرو ال ای دی این محصول، بهترین کنتراست رنگی را برای تصاویر تلویزیونی به نمایش می گذارد. اما این تنها ویژگی اعجاب انگیز این محصول نیست!

کیفیت تصویر این محصول، 8k بوده و از همین عبارت دو کاراکتری می توان حدس زد که وضوح و کیفیت تصاویر به چه میزان بالاست. سامسونگ در تولید محصولات غول پیکر و خیره کننده ید طولایی دارد. برای نمونه در سال 2018 بود که یک محصول ماژولار  146 اینچی را به عنوان The Wall راهی بازار کرد.

همچنین یک سال بعد محصولی 75 اینچی ساخت که مخصوص اتاق نشیمن بود و از فناوری MicroLED هم برخوردار بود و البته در سال 2020 هم نسخه ای 11 اینچی را تولید کرد.

مشاوره آنلاین زودکمک

ایده جالب سامسونگ برای تشویق مشتریان به خرید

همانطور که دانستید این محصول با قیمت 132.639 دلار به فروش می رساند. این شرکت وعده داده است که درصورت خرید این محصول از سوی مشتریان، یک تلویزیون 85 اینچی QND900 را به صورت اشانتیون و همچنین اسپیکر JBL L100 MK2 را با تخفیف ارائه می کند. مدیران شرکت سامسونگ از میکرو ال ای دی به عنوان پنلی یاد می کنند که تمامی مزایای تلویزیون های بازار را به صورت یکجا داراست.

تلویزیون 114 اینچی SAMSUNG

📺 آموزش ایجاد حساب کاربری در تلویزیون سامسونگ ، به طور کامل و تصویری 

چرا تلویزیون 114 اینچی سامسونگ تا این اندازه گران است؟

استفاده از جدیدترین فناوری تولید دیود و پنل MicroLED را می توان یکی از اصلی ترین دلایل تعیین قیمت دانست. این محصول نسبت به محصولات OLED مزایای بسیار بیشتری دارد. این محصول علاوه بر نمایش رنگ ها به صورت روشن تر، عملکرد سریع تر، روشنایی بهتر و البته عملکرد کم مصرف تری را هم داراست.

شاید قیمت محصولات MicroLED نسبت به فناوری OLED بیشتر باشد. اما این را بدانید که از نظر طول عمر برتری قابل توجهی را دارند. به طوری که بعد از خرید این محصول، تا سالیان سال نیازی به خرید نمایشگر جدید ندارید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران