برای تعمیر تبلت شیائومی به شکل حرفه ای و در کوتاه ترین زمان، زودکمک در خدمت شماست. اگر از تبلت های این برند استفاده می کنید و نیاز به ترمیم نرم افزاری یا سخت افزاری دستگاه خود دارید، می توانید روی مهارت و تعهد تیم تعمیرات تبلت در مجموعه تخصصی زودکمک حساب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت سفارش در سامانه جامع زودکمک است که در ادامه این مقاله، با جزئیات آن آشنا می شوید. پس از این کار، تعمیرات تبلت شیائومی آغاز شده و همکاران ما تا رفع کامل مشکلات و ایرادات عملکردی این دستگاه، در کنار شما هستند. روند تعمیر تبلت شیائومی با استفاده از ابزار پیشرفته و بر اساس جدیدترین فناورهای و متدهای روز دنیا انجام می شود. تمامی قطعات یدکی به کار رفته در تبلت شما اورجینال هستند و می توانید در خصوص کیفیت آنها اطمینان کامل داشته باشید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیرتبلت شیائومی

برای تعمیرتبلت شیائومی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیرتبلت شیائومی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تبلت شیائومی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل،تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیر تبلت شیائومی چقدر است؟

پاسخ این سوال، بستگی به نتیجه عیب یابی تبلت دارد. تکنسین های تعمیرات تبلت شیائومی در زودکمک، دستگاه را عیب یابی کرده و آسیب دیدگی های آن را با دقت شناسایی می کنند. سپس بر حسب این که نیاز به چه اقداماتی است (ترمیم یا تعویض قطعات یا تعمیرات نرم افزاری) هزینه تعمیر تبلت شیائومی را برآورد کرده و به شما اعلام می کنند. معمولا ترمیم قطعات و اقدامات نرم افزاری چندان هزینه بر نیستند. اما در صورت نیاز به تعویض قطعات، به ویژه ال سی دی و باتری، باید خودتان را برای پرداخت مبالغ بالاتر آماده کنید. قطعات یدکی اورجینال معمولا گران هستند و نمی توان به ارزان بودن تعمیرات در این شرایط چندان امیدوار بود.

تعمیرات هارد تبلت شیائومی

تعمیر تبلت شیائومی در تهران

تعمیرات تبلت شیائومی در امیرآباد

تیم تعمیرات تبلت شیائومی در زودکمک، شرایطی را فراهم کرده اند که امکان خدمات رسانی به ساکنین تمامی مناطق تهران فراهم باشد. برای تعمیر تبلت شیائومی در امیرآباد می توانید با این مجموعه تماس گرفته و یا از طریق سامانه هوشمند، درخواست خود را ثبت کنید. به این ترتیب، تخصصی ترین سرویس های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت به شما ارائه شده و در سریع ترین زمان، مشکلات دستگاه برطرف می شوند.

تعمیر تبلت شیائومی در تهران

تعمیر تخصصی تبلت در ولیعصر

برای تعمیر تبلت شیائومی در ولیعصر و رفع مشکلات آن در سریع ترین زمان ممکن، زودکمک کنار شماست. تنها کاری که باید برای تعمیرات تبلت خود انجام دهید، ثبت درخواست در سامانه زودکمک است. تکنسین های حاضر در این مرکز، از تجربه و توان فنی و تخصصی بسیار بالایی برای ترمیم انواع تبلت های اندرویدی برخوردار هستند و می توانند ضمن عیب یابی دقیق، تمامی ایرادات تبلت را به بهترین شکل برطرف کنند.

تعمیر تخصصی تبلت در ولیعصر

تعمیر تبلت شیائومی در پیروزی

ساکنین مناطق شرقی تهران می توانند برای تعمیر تبلت شیائومی در پیروزی و اطراف آن، روی سامانه جامع تعمیراتی زودکمک حساب کنند. سرویس پذیرش و تحویل در محل تبلت، در مناطق شهر تهران رایگان بوده و سفیران ما به آدرس مشتری اعزام می شوند. شما می توانید تبلت خود را به سفیر زودکمک تحویل دهید تا آن را به مرکز تعمیرات ببرد. پس از بررسی، عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده، تبلت مجددا به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات تبلت شیائومی در فرجام

تعمیرات تبلت شیائومی در فرجام و محله های اطراف آن هم توسط زودکمک انجام می شود. روال کار همچون دیگر مناطق بوده وپس از ثبت درخواست، خدمات مورد نیاز به کاربران ارائه می شوند. ضمانت نامه معتبری که در پایان کار به مشتری تحویل داده می شود، اصالات قطعات و خدمات را کاملا تضمین کرده و امکان پیگیری مشکلات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، فراهم می کند.

تعمیر تبلت شیائومی

تعمیرات تبلت xiaomi در سعادت آباد

در صورت نیاز به خدمات تعمیر تبلت شیائومی در سعادت آباد و اطراف آن، زودکمک با پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین توان فنی و تخصصی، در خدمت شماست. تعمیر انواع تبلت های این برند، توسط مجرب ترین تکنسین ها و با استفاده از دستگاه ها و ابزار پیشرفته انجام می شود. همکاران ما ضمن تسلط کامل بر قطعات و بخش های مختلف تبلت و برنامه ها و سیستم عامل، قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات آن هستند.

تعمیر تبلت شیائومی در ستارخان  

کارگاه های تخصصی تعمیر تبلت زودکمک، با پیشرفته ترین تجهیزات و نوین ترین برنامه ها، خدمات تعمیر تبلت شیائومی در ستارخان را در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه می دهند. کلیه مراحل عیب یابی، ترمیم و تعویض قطعات تبلت شما توسط افرادی انجام می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند و قادر به شناسایی و رفع تمامی ایرادات این دستگاه هستند.

تعمیر تبلت شیائومی در ستارخان

خدمات تعمیر تبلت xiaomi

  • ویروس کشی تبلت
  • بازیابی اطلاعات
  • رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها
  • بروز رسانی سیستم عامل
  • تعمیر هنگ کردن تبلت
  • رفع مشکل کرش کردن سیستم
  • ترمیم فرمت شدن تبلت
  • رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی
  • فلش نرم افزاری تبلت های شیائومی
  • تعمیر و تعویض ال سی دی
  • تعویض گلس ال سی دی
  • تعمیر و تعویض باتری
  • تعمیر قاب
  • تعمیر آبخوردگی تبلت
  • تعمیر و تعویض تاچ
  • تعمیر اسپیکر و میکروفن
  • تعمیر و تعویض فلت نمایشگر

خدمات تعمیر تبلت xiaomi

تعویض هارد تبلت شیائومی

بسیاری از عواملی که باعث خراب شدن و سوختن هارد می شوند و در نهایت به تعویض تبلت شیائومی می انجامند، بسیار ساده هستند. توجه به این عوامل ساده، باعث طولانی تر شدن عمر تبلت شیائومی و کمتر خراب شدن آن می شود. عواملی مانند خاموش کردن یا ریست کردن تبلت در هنگام شارژ، ریست کردن یا ریست فکتوری کردن تبلت با شارژ 20 درصد و کمتر، انجام بازی هایی با گرافیک بالا به طور مداوم، ضربه خوردن، آب خوردگی و استفاده از شارژرهای غیر استاندارد، به راحتی می توانند باعث خراب شدن هارد تبلت شیائومی شوند. در بیشتر اوقات، خرابی و آسیب به هارد، قابل تعمیر نیست و ممکن است هارد سوخته باشد. در این شرایط، برای استفاده از تبلت شیائومی، هارد آن باید تعویض شود. تعمیر و تعویض هارد تبلت شیائومی، نیازمند شناخت و تجربه بالا در زمینه شناخت آی سی ها و مدارهای الکترونیکی تبلت ها است. بنابراین باید برای این کار، باید از تکنسین ها و تعمیرکاران با تجربه کمک بگیرید.

تعویض هارد تبلت شیائومی

تعویض آی سی شارژ تبلت شیائومی

آی سی که یکی از مهم ترین قطعات هارد تبلت شیائومی و هر دستگاه دیگری است، در اثر عواملی که به هارد آسیب می رسانند، دچار خرابی می شود. قطعات هارد که آی سی هم شامل آن است، به شدت در برابر ضربه، زمین خوردن، آسیب های فیزیکی و تکان های شدید حساس هستند. انواع آسیب های فیزیکی و زمین خوردن می تواند به آی سی هارد آسیب برساند و باعث خراب شدن آن شود. همچنین عوامل دیگری از جمله بروز مشکل در آی سی تغذیه، ریست کردن تبلت در زمان پایین بودن شارژ دستگاه، فلش کردن نادرست تبلت شیائومی و فرسودگی آی سی هارد نیز در بروز این مشکل بسیار موثر هستند. در نتیجه این عوامل، تبلت شیائومی به طور ناگهانی خاموش می شود و نمی توان آن را شارژ کرد، تبلت مدام ریستارت می شود، اطلاعات دستگاه خود به خود حذف می شوند یا موارد انتخابی کاربر حذف نمی شوند،حتی با فلش یا ریست فکتوری هم نمی توان اطلاعات تبلت را پاک کرد و دستگاه مدام هنگ می کند. مجموعه این عوامل دست به دست هم می دهند و باعث خراب شدن و تعویض آی سی هارد تبلت شیائومی می شوند. اگر هر کدام از نشانه های خرابی آی سی هارد در تبلت مشاهده شد، باید برای رفع مشکل آن، به صورت تخصصی عیب یابی شود تا دلیل آسیب و نوع خرابی آی سی تشخیص داده شود. در صورت آسیب دیدن آی سی هارد تبلت، این قطعه حتما باید تعویض شود.

تعویض آی سی شارژ تبلت شیائومی

 

 

تعویض باتری تبلت شیائومی

عمر باتری تبلت شیائومی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، نمی توان عمر ثابتی را برای آن مشخص کرد و معین کرد که باتری باید بعد از چه مدت زمانی تعویض شود. وجود ویروس ها یکی از مهم ترین عوامل خراب شدن باتری تبلت شیائومی است. چون باعث پردازش مداوم دستگاه می شوند و همین مورد سبب کاهش مصرف برق تبلت و زودتر خالی شدن باتری آن می شود. حتی برنامه های کاربردی تبلت شیائومی نیز می توانند باتری را زودتر خالی کنند. این تخلیه و شارژ مداوم، عمر باتری را کم می کند. بنابراین نحوه استفاده شما از تبلت شیائومی، بر عمر باتری شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل گوشی شما مدام به شارژ نیاز پیدا می کند. باد کردن باتری و باد کردن بدنه دستگاه نیز از نشانه های دیگری هستند که به شما هشدار می دهند زمان تعمیر باتری تبلت شیائومی فرا رسیده است. البته گاهی اوقات تبلت اصلا شارژ نمی شود. در این حالت، اگر مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری خاصی وجود نداشته باشد، قطعاً مشکل از باتری است. در نهایت همه این مشکلات با تعویض باتری برطرف می شوند.

تعویض باتری تبلت شیائومی

پذیرش و تحویل تبلت شیائومی در محل

زودکمک تعمیرات تبلت شیائومی را به گونه ای انجام می دهد که حتی نیاز به خروج از منزل هم نداشته باشید. پس از ثبت درخواست پذیرش و تحویل تبلت شیائومی در محل در سامانه زودکمک، سفیران ما به آدرسی که ارائه داده اید می آیند. کافی است تبلت را به آنها تحویل دهید تا آن را به مرکز تعمیرات ببرند. پس از عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده و انجام دادن اقدامات نرم افزاری مورد نیاز، مشکل تبلت برطرف می شود. بعد از پایان عملیات تعمیر تبلت شیائومی، دستگاه به شما تحویل داده می شود؛ بدون این که زمانی را صرف مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت کنید.

 

پذیرش و تحویل تبلت شیائومی در محل

از تعمیرکار تبلت شیائومی در زودکمک بپرس!

هر سوالی که در مورد تعمیر تبلت شیائومی و مشکلات این دستگاه دارید، می توانید از تعمیرکاران زودکمک بپرسید. در پروفایل کاربری شما، بخشی با عنوان سوالات شما طراحی شده است. سوالات خود در مورد ایرادات عملکردی تبلت های شیائومی را در این بخش ثبت کنید تا کارشناس مربوطه، در اولین فرصت به آنها پاسخ دهد. پاسخ دهی به صورت آنلاین انجام می شود و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. اگر مشکل حل نشد، می توانید از طریق بخش ثبت درخواست، سفارش تعمیرات تبلت شیائومی را در سامانه جامع زودکمک ثبت کنید.

از تعمیرکار تبلت شیائومی در زودکمک بپرس!

مراحل تعمیر تبلت شیائومی در زودکمک

ثبت درخواست تعمیرات

اولین گام برای تعمیر تبلت شیائومی در زودکمک، ثبت درخواست است. شما می توانید این کار را از طریق وب سایت زودکمک انجام داده و یا با شماره 1662 تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن ارائه مشاوره رایگان، مراحل ثبت درخواست را انجام دهند.

پذیرش تبلت

پذیرش تبلت در زودکمک، به سه شکل انجام می شود. شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی تعمیر تبلت شیائومی مراجعه کرده و دستگاه را به همکاران ما در بخش پذیرش، تحویل دهید. همچنین می توانید از سرویس پذیرش در محل استفاده کنید تا سفیران زودکمک به آدرس شما آمده و دستگاه را به مرکز تعمیرات ببرند. اگر ساکن شهری هستید که زودکمک در آنجا شعبه فعال ندارد، کافی است تبلت را از طریق پست، به این مرکز در تهران ارسال کنید.

عیب یابی تبلت توسط تکنسین

سومین مرحله تعمیر تبلت شیائومی، عیب یابی دستگاه است. در این مرحله تبلت شما توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب، بررسی و عیب یابی می شود تا ایرادات آن مشخص شده و اقدامات تعمیراتی انجام شوند.  

تعمیر و تعویض قطعات

در صورت رضایت شما، مراحل تعمیر و تعویض قطعات تبلت آغاز می شود. در این مرحله تعمیرات تبلت شیائومی، تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی تعمیر شده و یا با نمونه های اصل و اورجینال، تعویض می گردند.

تست و تحویل تبلت

پس از پایان روند تعمیر تبلت شیائومی، دستگاه در حضور شما تست شده و به صورت سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. در این مرحله شما ضمانت نامه معتبر زودکمک را نیز دریافت می کنید تا در صورت نیاز، بتوانید ایرادات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنید.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تبلت زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار تبلت زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات تبلت در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر تبلت را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران