برای تعمیر تبلت سونی و اطمینان از برطرف شدن تمامی ایرادات این دستگاه، می توانید روی مهارت همکاران ما در زودکمک حساب کنید. ما برای تعمیرات تبلت های برند سونی، از جدیدترین متدها و روش های روز دنیا استفاده می کنیم. تجهیزات و دستگاه های واحدهای تعمیرات تبلت، جزو پیشرفته ترین مدل ها هستند و تعمیرکاران از آنها برای بالا بردن کیفیت مراحل ترمیم و تعویض قطعات استفاده می کنند. تمامی قطعات تعویض شده اورجینال هستند و تیم زودکمک، خود را در برابر شما متعهد می دانند. سامانه جامع زودکمک در خدمت شماست تا تخصصی ترین خدمات تعمیر تبلت سونی را در بالاترین سطح کیفی به شما ارائه دهد.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر تبلت سونی

برای تعمیر تبلت سونی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر تبلت سونی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تبلت سونیخود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تبلت، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

ثبت درخواست آنلاین تعمیر تبلت 

از طریق این بخش، می توانید سفارش تعمیرات تبلت سونی را ثبت کنید تا رسیدگی به آن سریع تر اتفاق بیفتد. روی لینک ثبت درخواست تعمیر کلیک کرده و فیلدهای مشخص شده را تکمیل نمایید. اگر نکته یا مورد خاصی را در نظر دارید، می توانید آن را در کادر مربوط به تشریح درخواست بنویسید. دکمه ثبت را بزنید و شماره تماس را وارد کنید. پس از مشاهده درخواست توسط کارشناسان زودکمک، همکاران ما با شما تماس گرفته و ضمن انجام هماهنگی های لازم، اقدامات لازم برای تعمیر تبلت سونی را انجام می دهند.

هزینه تعمیرات تبلت سونی

تکنسین های زودکمک پس از عیب یابی تبلت، هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به شما اعلام می نمایند. اگر یک مشکل نرم افزاری در میان باشد و بتوان با اقداماتی مثل ریست فکتوری و ... آن را برطرف کرد، هزینه تعمیرات تبلت سونی زیاد نیست. همچنین در صورتی که امکان ترمیم قطعات آسیب دیده وجود داشته باشد، لازم نیست مبلغ زیادی بابت تعمیر تبلت سونی پرداخت کنید. تعویض قطعات اما هزینه بر است و قیمت قطعه جدید هم در آن مطرح است. به عنوان مثال، تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت سونی، با توجه به قیمت بالای lcd اورجینال، بسیار گران تر از تعویض دیگر اجزای دستگاه تمام می شود.

 

تعمیر تبلت سونی

 

پذیرش و تحویل تبلت سونی در محل

زودکمک به گونه ای در کنار شماست که برای تعمیر تبلت sony، حتی نیاز به خروج از منزل هم نداشته باشید. پذیرش و تحویل تبلت سونی در محل، این معنی است که شما درخواست تعمیرات را در سامانه زودکمک ثبت کرده و مشخصاتی همچون آدرس و ... را ارائه می دهید. سفیران زودکمک ضمن مراجعه به آدرس، تبلت را از شما تحویل می گیرند. آنها تبلت را به تعمیرگاه می برند تا توسط مجرب ترین تکنسین ها و تعمیرکاران، بررسی شده و عیب یابی گردد. پس از پایان تعمیرات، تبلت مجددا به شما تحویل داده می شود.

تعمیر مشکلات نرم افزاری تبلت سونی

در برخی موارد درست کار نکردن تبلت سونی، به دلیل وجود اشکال در بخش نرم افزاری دستگاه است و ربطی به بخش سخت افزار ندارد. در این شرایط کارشناسان تعمیر تبلت سونی، دستگاه شما را بررسی کرده و پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده، اقدامات لازم جهت رفع اشکالات نرم افزاری را بر روی دستگاه انجام می دهند. از نشانه های وجود اینگونه اشکالات نرم افزاری در تبلت ها می توان به قفل شدن گاه و بیگاه تبلت، هنگ کردن ها و کار نکردن های مداوم دستگاه، بیرون آمدن از اپلیکیشن ها در هنگام اجرای آنها، آپدیت نشدن اپلیکیشن‌ها، نمایش خطاهای مختلف روی صفحه نمایش و مواردی از این دست اشاره کرد. خوشبختانه اکثر این اشکالات با اندک تغییراتی در بخش تنظیمات و یا حذف برخی برنامه های نصب شده بر روی تبلت قابل رفع شدن هستند.

خدمات تخصصی تعمیرات تبلت سونی

تعویض تاچ ال سی دی تبلت سونی

تبلت های هوشمند از هر برندی که باشند، دارای ساختار ظریف و آسیب پذیری هستند. این ساختار ظریف در اثر مشکلات دردسرسازی چون اصابت ضربه، سقوط از ارتفاع و آبخوردگی با اختلالات صفحه ی نمایش رو به رو می شود. اختلالات مرتبط با صفحه ی نمایش به سه دسته ی خرابی تاچ، خرابی ال سی دی و شکستگی گلس ختم می شود. اگر تبلت شما پس از بروز چنین اتفاقاتی قادر به برقراری ارتباط با اثر انگشتتان نیست، تعمیر تبلت سونی و بررسی وضعیت تاچ نمایشگر امری ضروری است. در زود کمک می توانید مطمئن باشید که تعویض تاچ ال سی دی تبلت سونی به طور حتم با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می شود. این جایگزینی دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی است.

تعویض گلس تبلت سونی

همان طور که اشاره شد، تعویض گلس تبلت سونی زمان شکستگی آن امری ضروری است. عدم توجه به این تعویض می تواند منجر به سرایت خرابی به تاچ و ال سی دی صفحه نمایش دستگاه شود. از طریقی باید بدانید که پروسه ی تعویض گلس تبلت یک فرآیند کاملا حساس است که باید زیر نظر کارشناسان مجرب با نمونه ی اورجینال طی شود. برای تعویض گلس تبلت های سونی در کارگاه های زود کمک از دستگاه های پیشرفته ای مانند سپراتور ، oca  و دستگاه فریز انجام می شود که ریسک شکستن را به صفر می رساند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که پس از تعویض گلس به هیچ عنوان تغییری در کیفیت نمایشگر احساس نشود.

 

تعویض گلس تبلت سونی

 

به روز رسانی تبلت سونی

هیچ تبلتی مصون از اختلالات نرم افزاری و افت کیفیت نخواهد بود. حتی اگر با احتیاط فراوان از تبلت استفاده کنید هم باز ممکن است با باگ ها و خرابی های نرم افزاری گوناگون در صفحات مختلف برنامه ها و یا قابلیت های پیش فرض دستگاه رو به رو شوید. از این رو نباید به روز رسانی سیستم عامل تبلت سونی را دست کم بگیرید. برای بهره گیری صحیح از قابلیت های سیستم عامل تبلت، آپدیت آن الزامی است. این پروسه بسیار ساده شکل می گیرد. اما اگر احساس می کنید از عهده ی اعمال گزینه های تنظیماتی مرتبط با آپدیت تبلت برنخواهید آمد، کارشناسان ما در زودکمک می توانند شما را در روند تعمیر تبلت سونی و آپدیت آن همراهی کنند.

تعویض باتری تبلت سونی

یکی از سرویس های مرتبط با تعمیر تبلت سونی که توسط کارشناسان رود کمک انجام می شود تعویض باتری است. حتما می دانید که باتری های امروزی، هر اندازه قوی هم که باشند، عمر مفید مشخصی دارند و شما با سپری شدن این مدت زمان خاص، ناچار به تعویض باتری تبلت خواهید بود. در این شرایط آنچه که مهم است تعویض باتری با یک نمونه ارجینال و تایید شده است. اگر نیاز به خدمات مرتبط با تعویض باتری دارید می توانید با کارشناسان ما در زود کمک تماس بگیرید تا خدمات مرتبط با این بخش از تبلت، همراه با گارانتی معتبر به شما ارائه شود. (بهتر است پیش از تماس به بخش تنظیمات دستگاه رفته و مدل دستگاه خود را از روی اطلاعات موجود یادداشت نمایید. مدل تبلت خود را با کارشناسان درمیان بگذارید تا از موجود بودن باتری سازگار با دستگاه خود مطمئن شوید).

دوست من مطالعه این مقاله رو از دست نده : افزایش عمر باتری تبلت 

تعویض باتری تبلت سونی

سوالات تعمیر تبلت sony را از زودکمک بپرس

هر سوالی که در مورد تعمیر تبلت سونی و مشکلات و ایرادهای عملکردی آن دارید، زودکمک به آن پاسخ می دهد. اگر وارد بخش پروفایل خود در سامانه جامع زودکمک شوید، بخش سوالات شما را در سمت راست پروفایل مشاهده می کنید. در این بخش، سوال یا سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناس مربوطه با شما ارتباط برقرار نماید. پاسخ دهی به صورت آنلاین انجام می شود تا پاسخ پرسش های خود را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

 

سوالات تعمیر تبلت sony را از زودکمک بپرس

 

سایر خدمات تعمیر تبلت سونی

  • مشاوره های تخصصی تعمیرات
  • تعمیر و تعویض ال سی دی
  • تعمیر و تعویض باتری
  • تعمیرات برد
  • تعویض خازن های آسیب دیده
  • تعمیر آی سی تغذیه
  • تعمیر ویبره
  • رفع مشکلات آنتن دهی
  • تعمیر قاب
  • تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر
  • تعمیرات تاچ
  • تعویض گلس ال سی دی
  • رفع مشکلات نرم افزاری
  • بروز رسانی برنامه ها
  • فلش نرم افزاری
  • ویروس کشی
  • رفع مشکلات اتصال به اینترنت

رفع مشکل وصل نشدن تبلت به وای فای

اگر تبلت سونی شما به وای فای وصل نمی شود موارد درج شده در این بخش را امتحان کنید. اول اینکه تنظیمات وای فای تبلت خود را بررسی کنید. دوم اینکه دستگاه را نزدیک روتر وای فای ببرید. (شاید چیزی مانع برقراری ارتباط میان تبلت و وای فای شده باشد). سوم اینکه تبلت خود را بروزرسانی کنید. (بسیاری از اشکالات نرم افزاری با یک بروزرسانی ساده برطرف می شوند). در صورتی که هنوز وای فای شما به درستی کار نمی کند می توانید تبلت خود را ری استارت کنید. این اقدامات، کارهای ساده ای است که اگر مشکل تبلت جدی نباشد، می تواند ایراد وصل نشدن تبلت به وای فای را رفع کند. در غیر اینصورت بهتر است تبلت خود را ریست کرده و به تنظیمات کارخانه ای بازگردانید. البته پیش از این کار بهتر است با پشتیبانی فروش تبلت خود تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان بگذارید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تبلت سونی نیز می توانند دستگاه شما را بررسی کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند.

 

 

 

 

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تبلت زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار تبلت زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات تبلت در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر تبلت را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران