تعمیر لوله کشی ساختمان سرویسی است که بسیاری از ساختمان ها دیر یا زود بالاخره به آن نیاز پیدا خواهند کرد. اگرچه تعمیر لوله کشی ساختمان از دیرباز انجام می شده است، اما امروزه به لطف پیشرفت دانش تکنسین ها و ورود متدهای جدید به این حوزه، نحوه انجام آن دچار تحولات بسیار زیادی شده است. این تحولات موجب بالاتر رفتن سرعت و دقت انجام کار شده و از تحمیل هزینه های اضافی به مشتری نیز جلوگیری می کنند.

 از همین رو در مواردی که لوله کشی ساختمان شما به مشکل خورده است بهتر است برای تعمیر لوله کشی در ساختمان از تکنسینی کمک بگیرید که به متدهای جدید تعمیرات لوله کشی ساختمان کاملا آگاه باشد. تکنسین های متخصص در واحد لوله کشی ساختمان در مرکز زودکمک از جدیدترین متدهای رفع ایرادات و تعمیر لوله کشی استفاده می کنند و به همین علت روند انجام کار و رفع ایراد از لوله ها کم ترین مزاحمت و هزینه را برای ساکنین در پی خواهد داشت.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لوله کشی ساختمان

برایتعمیر لوله کشی ساختمان به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لوله کشی ساختمان را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لوله کشی ساختمان خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوله کشی ساختمان، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر لوله شی ساختمان

تعمیر لوله کشی ساختمان به صورت نقطه ای

در تعمیر لوله کشی ساختمان به روش نقطه ای تنها لازم است که محل نشتی بررسی شده و منبع آن مشخص شود. در این روش تنها با استفاده از چسب های مخصوص و وصله های پیشرفته جلوی نشتی گرفته شده و بدین ترتیب تعمیرات لوله کشی ساختمان هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنین نخواهد داشت. اگرچه این روش یکی از بهترین و کم دردسرترین روش های تعمیر لوله کشی در ساختمان است، اما متاسفانه برای تمامی ساختمان ها و تمامی شرایط مفید نخواهد بود. تعمیر لوله کشی و برطرف کردن نشتی به این روش تنها برای مکان هایی قابل انجام است که اولا مدت زمان زیادی از لوله کشی فاضلاب آن محل نگذشته باشد، و ثانیا مشکل ایجاد شده تنها یک نشتی ساده بوده و ساکنین بخواهند تنها همان نشتی را برطرف کنند. در صورتی که مدت زمان زیادی از لوله کشی فاضلاب گذشته باشد احتمالا عمر مفید لوله ها تمام شده و در نتیجه لوله ها مقاومت خود را از دست داده اند. این مساله باعث می شود که مشکل ایجاد شده تنها مربوط به یک نقطه از لوله نباشد و روش تعمیری وصله کردن نیز کارساز نشده و خرابی به سایر نیز نقاط بسط پیدا کند.

 

این مطلب برای شما مفید است : خدمات تخصصی برق کشی ساختمان توسط زودکمک انجام می شود.

تعمیرات لوله کشی ساختمان به صورت کلی

در صورتی که از عمر لوله کشی ساختمان شما بیش از 8 سال می گذرد بهتر است در صورت بروز ایراد برای تعمیر لوله کشی ساختمان به صورت اساسی اقدام کنید. زمانی که تکنسین متخصص لوله کشی صحبت از تعمیر لوله کشی در ساختمان به صورت کلی می کند ممکن است ساکنین برداشت اشتباهی نسبت به مراحل کار داشته باشند. در این گونه موارد بدون بهم ریختگی در ساختار منزل و تخریب لوله های قدیمی، تمامی لوله کشی ساختمان با لوله های جدید تعویض می شود. به این نوع لوله کشی اصطلاحا روکار گفته می شود. لوله های استفاده شده در این روش عموما پلیکا یا لوله های پوش فیت هستند.

 در صورتی که به صورت مکرر با خرابی لوله های ساختمان و نشتی آنها درگیر هستید توصیه ما این است که یک مرتبه از سرویس تعمیرات لوله کشی ساختمان به صورت کلی استفاده کرده و خیال خود و خانواده خود را برای چندین سال راحت کنید. در مرکز زودکمک برای تعمیرات لوله کشی از نسل جدیدی از لوله ها استفاده می شود که علاوه بر قابلیت، کارایی و کیفیت بالا، نصب راحتی نیز دارند و بدین ترتیب سرعت انجام کار توسط تکنسین بسیار بیشتر از موارد مشابه خواهد بود.

چه زمانی نیاز به تعمیر لوله کشی در ساختمان دارید؟

نشانه های متفاوتی در ساختمان وجود دارند که به ما خبر می دهند باید برای تعمیر لوله کشی ساختمان اقدام کنیم. یکی از این نشانه ها آسیب دیدگی مکرر لوله ها و نشتی آنها است. در صورتی که با مشکل افت فشار آب مصرفی مخصوصا در آب گرم مواجه هستید احتمال دارد که این مشکل ناشی از رسوب گرفتگی و زنگ زدگی شدید لوله ها باشد. در چنین مواردی نیز تعمیرات لوله کشی ساختمان می تواند راهگشا بوده و مشکل کم فشار بودن آب واحد ساختمانی را برطرف کند.

 این مساله حتی در صورت وجود پمپ آب و منبع ذخیره آب نیز ممکن است به وجود بیاید در نتیجه چنانچه در واحد ساختمانی خود متوجه کم فشار بودن غیرعادی آب مصرفی شدید بهتر است با بخش تعمیر تاسیسات ساختمان تماس حاصل کرده و درخواست بررسی لوله کشی ساختمان را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما تکنسین های حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و با بررسی و عیب یابی لوله ها، اقدامات لازم برای تعمیر لوله کشی در ساختمان را اتخاذ خواهند کرد. رفع گرفتگی لوله آب و فاضلاب یا بالا زدگی چاه فاضلاب نیز جزو خدمات ارائه شده در این مرکز است.

مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران