تعمیر یخچال فیلور، سرویسی است که ممکن است یک روز به آن نیاز پیدا کنید. مهم نیست که شما تا چه اندازه از یخچال Philver خود به درستی مراقبت کرده اید؛ این دستگاه هم مثل تمامی لوازم برقی دیگر ممکن است دچار خرابی شود. در صورت خرابی این دستگاه، آنچه که اهمیت خواهد داشت تعمیر آن به دست متخصصان این حوزه است. بی توجهی به این مسئله و سپردن تعمیر یخچال فیلور به افراد غیرمتخصص می تواند سبب خرابی بیشتر یخچال شده و ایرادات آن را دو چندان کند. بنابراین توصیه می کنیم در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر یخچال فیلور صرفا با متخصصان این حوزه تماس بگیرید. ما در زود کمک، برترین کارشناسان تعمیرات یخچال را در کنار خود داریم و می توانیم تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات یخچال فیلور را همراه با گارانتی معتبر به شما ارائه دهیم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر یخچال فیلور

برای تعمیر یخچال فیلور به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر یخچال فیلور را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات یخچال، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تعمیر یخچال فیلور در محل

تعمیر یخچال فیلور در محل همراه با گارانتی معتبر و توسط برترین کارشناسان حوزه تعمیرات یخچال برای شما انجام خواهد شد. بدیهی است به دلیل ابعاد و وزن بالای یخچال امکان جابجایی و تحویل آن به مرکز تعمیرات وجود ندارد. از همین رو کارشناسان ما، خود در محل حاضر شده و اقدامات لازم جهت عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال فیلور را انجام می دهند. اعزام کارشناس جهت تعمیر یخچال فیلور در محل رایگان بوده و هزینه ای از این بابت دریافت نخواهد شد. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال از زود کمک کافی است فیلدهای مربوط به دسته بندی، نام و مدل دستگاه را پر نمایید (توضیحات تکمیلی خود را می توانید در قسمت شرح اضافه کنید). روی گزینه ثبت بزنید و پس از وارد کردن شماره موبایل، منتظر تماس همکاران ما باشید.

تعمیر یخچال فیلور

تعمیرات یخچال فیلور در تهران

تعمیر  یخچال فیلور در تهران، تحت شرایطی انجام می شود که هم تکنسین ها توانایی و مهارت کافی برای انجام مراحل را دارند و هم انواع تجهیزات مورد نیاز برای آنها فراهم شده است. مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در زودکمک، ضمن بهره مندی از حضور کادر فنی مجرب و کار آزموده، تخصصی ترین خدمات را در حوزه تعمیرات انواع مدل های یخچال فیلور به کاربران ارائه می دهد.

تعمیرات تخصصی یخچال Philver

کلیه سرویس های تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال فیلور توسط کارشناسان ما در زود کمک ارائه می گردد. برخی از سرویس های مرتبط با این دستگاه که توسط همکاران ما ارائه می شود عبارت است از: تعویض لاستیک دور درب یخچال، تعمیر و تعویض موتور، رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال و فریزر، برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال، تعمیر مشکل عدم دیفراست، رفع بوی نامطبوع یخچال، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، رفع مشکلات ولتاژ خروجی، رفع نواقص و ایرادهای سیم برق، اصلاح تنظیمات یخچال، نصب صحیح یخچال و طراز کردنش، تعمیر کمپرسور، تعویض لامپ یخچال، تعمیرات تخصصی تایمر، تعمیر یا تعویض فن اواپراتور، ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ، ترمیم آبسردکن، تعمیر انواع فریزر، تعمیر و تعویض دمپر، رفع انسداد لوله تخلیه و تعمیر و تعویض فن کندانسور، تعمیرات تخصصی ساید بای ساید و ... . تمامی این خدمات به دلیل انجام توسط کارشناسان خبره همراه با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می گردد.

سرویس و شارژ گاز یخچال فیلور

یکی از اشکالاتی که ممکن است در یخچال فیلور ایجاد شود مشکل خنک نکردن است. تجربه نشان داده این مشکل بیشتر به دلیل کم شدن گاز یخچال است و جهت رفع آن باید گاز یخچال را شارژ کرد. اگر چه کار شارژ گاز چندان پیچیده نیست اما بهتر است جهت بهتر انجام شدن، آن را به تکنسین تعمیر یخچال فیلور بسپارید. توجه داشته باشید که اگر شارژ گاز یخچال فیلور به درستی انجام نشود احتمال نشتی وجود خواهد داشت. نشتی مجدد خرابی های دوچندان در دستگاه و سرد نشدن فضای داخلی یخچال را در پی خواهد داشت. از معروف ترین گازهایی که در یخچال ها استفاده می شود گاز R600a و R134a می باشد. این گاز ها در کپسول های مخصوص قرار دارند که بر روی آنها نوع آن مشخص شده است. بد نیست بدانید که در یخچال های خانگی نوع R600a استفاده می شود. برخی از نشانه هایی که با مشاهده آنها می توان به کم شدن یا خالی شدن گاز یخچال پی برد عبارتند از: فریزر سرد است ولی یخچال گرم است، موتور یخچال یکسره کار می کند اما سرما ندارد، هم فریزر و هم یخچال گرم هستند و در نهایت اینکه مدت استراحت موتور یخچال کم شده است.

بیشتر بخوانیم : شارژ کردن گاز یخچال

تعمیر مشکل کار نکردن یخچال فیلور

مشکل کار نکردن یخچال فیلور هم می تواند جدی و هم می تواند به دلیل وجود یک اشکال ساده در یخچال باشد. در صورتی که متوجه کار نکردن یخچال فیلور خود شدید بهتر است در وهله نخست برق دستگاه را چک نمایید و از درستی پریز و دوشاخه برق یخچال مطمئن شوید. ممکن است پریز برق نداشته باشد و یا اینکه دوشاخه مشکلی پیدا کرده باشد و یا دچار اتصالی شده باشد. البته اگر نوساناتی در جریان برق داشتید احتمالا مشکل کار نکردن یخچال به دلیل همین نوسانات باشد. در اینصورت بهتر است مشکل پیش آمده را با تکنسین تعمیر یخچال فیلور در میان بگذارید. برای جلوگیری از نوسانات برق شهری و هر اتصال دیگری توصیه می شود از محافظ برق استفاده کنید. مورد دیگری که در صورت کار نکردن یخچال می تواند مورد بررسی قرار بگیرد درجه ترموستات است. ممکن است در اثر بی احتیاطی درجه ترموستات را بر روی حالت خاموش گذاشته باشید. موارد دیگری که در صورت ادامه داشتن این مشکل باید بررسی شوند عبارتند از فیوز اورلود، رله استارت و در نهایت برد الکترونیکی یا تایمر.

بیشتر بخوانیم : تعمیر یخچال ال جی

خدمات تخصصی تعمیر یخچال فیلور

اقداماتی مثل تعویض لاستیک دور درب یخچال، تعمیرات موتور، تعویض موتور، رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال، تعمیر مشکل عدم دیفراست، رفع بوی نا مطبوع یخچال، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، رفع مشکلات ولتاژ خروجی، رفع نواقص و ایرادهای سیم برق، اصلاح تنظیمات یخچال، نصب صحیح یخچال و طراز کردنش، تعمیر کمپرسور، تعویض لامپ یخچال، تعمیرات تخصصی تایمر، تعمیر یا تعویض فن اواپراتور، رفع مشکلات سوئیچ، رفع انسداد لوله تخلیه و تعمیر و تعویض فن کندانسور، مهم ترین خدمات تعمیر یخچال فیلور هستند. با ارائه ضمانت نامه معتبر زودکمک، اصالت قطعات و خدمات تضمین می شوند.

هزینه تعمیر یخچال فیلور

قیمت تعمیرات یخچال فیلور و دیگر برندها با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی قطعات آن متفاوت است. کارشناسان تعمیر در محل یخچال فیلور، دستگاه را به خوبی عیب یابی می کنند تا خرابی و منشأ آن را شناسایی کنند. سپس بر حسب این که کدام قطعات، چه اندازه آسیب دیده اند و قابل تعمیر هستند یا نه، هزینه تعمیر یخچال را برآورد می کنند. اگر مسئله تنها با تعمیر قطعات برطرف شود، لازم نیست مبلغ زیادی پرداخت کنید. اما گاهی مشکل جدی تر بوده و نیاز به تعویض یک یا چند قطعه است. در این صورت قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی اضافه می شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران