تعمیرات کنسول بازی در مشهد، توسط خبره ترین کارشناسان و همراه با گارانتی معتبر برای شما انجام می شود. شما می توانید با مشاهده هر گونه ناکارامدی در این دستگاه به مرکز تعمیرات کنسول بازی در مشهد مراجعه کرده و سرویس های تخصصی مرتبط با دستگاه خود را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا پس از طی مراحل عیب یابی، کنسول بازی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کنسول بازی در مشهد، همچون سایر خدمات «زودکمک» دارای گارانتی و ضمانت معتبر است. برخی از تخصصی ترین سرویس های قابل دریافت با حضور در مرکز تعمیرات کنسول بازی در مشهد عبارت است از: تعمیر/تعویض مشکلات Power دستگاه، سرویس نرم افزاری کنسول بازی، تعمیر برد کنسول بازی، تعمیر دسته بازی، تعویض فلت کنسول بازی، تعویض قاب یا شاسی کنسول بازی، بازیابی اطلاعات (در صورت امکان). در صورت نیاز می توانید پیش از مراجعه به این مرکز، با همکاران ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر کنسول بازی در مشهد

برای تعمیر کنسول بازی در مشهد به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر کنسول بازی در مشهد را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل کنسول بازی هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، کنسول بازی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات کنسول بازی، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تعمیرات کنسول بازی در مشهد با گارانتی معتبر

تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات کنسول بازی در مشهد همراه با گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد. ما به دلیل اطمینان از سطح دانش و تجربه کارشناسان خویش و به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر، کلیه خدمات خود را گارانتی کرده ایم. اگر پلی استیشن شما توسط همکاران ما سرویس شده است و در حال حاضر مشکلات پس از تعمیری دارد که مربوط به تعمیرات انجام شده توسط ما است، به دلیل گارانتی، ما آنها را به صورت رایگان برطرف خواهیم کرد. اطمینان داشته باشید که در صورت مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات کنسول بازی در مشهد آنچه که در پایان تحویل خواهید گرفت، دستگاهی بی عیب و نقص است که تمامی اشکالات پیش آمده در آن رفع شده است.

 

تعمیر کنسول بازی در مشهد

تعمیرات کنسول بازی در مشهد، توسط خبره ترین کارشناسان و همراه با گارانتی معتبر برای شما انجام می شود.

ثبت درخواست تعمیرات کنسول بازی در مشهد

اگر به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات کنسول بازی در مشهد را ندارید، می توانید خدمات مرتبط با دستگاه خود را به صورت پذیرش در محل دریافت نمایید. برای استفاده از این سرویس می توانید از طریق بخش «ثبت درخواست» در همین صفحه اقدام نمایید. در طول ثبت سفارش، لازم است اطلاعات مورد نیاز را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید و در پایان کلید ثبت را فشار دهید. پس از ثبت درخواست از سوی شما، همکاران ما در بخش پشتیبانی «زودکمک» با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد. دستگاه شما پس از دریافت در محل، به مرکز تعمیر کنسول بازی در مشهد انتقال داده می شود تا مراحل تعمیر بر روی آن پیاده شود. در مرکز تعمیرات کنسول بازی در مشهد، ابتدا کنسول شما عیب یابی شده و پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده جهت تعمیر یا تعویض قطعات آن اقدام می شود. بدیهی است تعویض قطعات در این مرکز، صرفا پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

 

 


هزینه تعمیر کنسول بازی

برای تعیین هزینه تعمیر کنسول بازی شما نیاز است تا دستگاه، توسط کارشناس بخش عیب یابی مورد بررسی قرار بگیرید. پس از این بررسی نوع خرابی پیش آمده در دستگاه تشخیص داده شده و هزینه تقریبی تعمیرات کنسول بازی به شما اعلام می گردد. اگر از نوع خرابی پیش آمده در کنسول خود مطمئن هستید و می دانید که کدام بخش از دستگاه دچار اختلال شده، می توانید از طریق شماره های موجود در این صفحه با پشتیبانی تماس گرفته و هزینه تعمیر کنسول بازی خود را جویا شوید. بدیهی است بسته به نوع اشکال پیش آمده در کنسول، هزینه تعمیرات کنسول بازی نیز متفاوت خواهد بود.

 

 

هزینه تعمیر کنسول بازی

 


مرجع رسمی تعمیرات کنسول بازی در مشهد

مرکز تعمیرات کنسول بازی در مشهد، از زیر مجموعه های برتر «زودکمک» است که تمامی خدمات خود را به دلیل اطمینان از سطح تجربه و دانش کارشناسان، همراه با گارانتی معتبر ارائه می دهد. در این مرکز تعمیرات مرتبط با انواع کنسول بازی نظیر تعمیرات پلی استیشن 5، تعمیرات پلی استیشن 4، تعمیرات پلی استیشن 4 اسلیم، تعمیرات پلی استیشن 4 پرو، تعمیرات نینتندو سوییچ، تعمیرات نینتندو سوییچ لایت، تعمیرات ایکس باکس وان ایکس، تعمیرات ایکس باکس وان اسلیم، تعمیرات ایکس باکس وان، تعمیرات ایکس باکس وان سری اس، تعمیرات Xbox One Series S، تعمیرات Xbox Series X و تعمیرات سایر کنسول های بازی در بالاترین سطح کیفی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. عیب یابی کنسول بازی، اعلام نوع اشکال پیش آمده در دستگاه به مشتری و برآورد هزینه تعمیرات کنسول بازی، پیاده سازی اقدامات لازم (تعمیر یا تعویض قطعات سخت افزاری) و در نهایت تست دستگاه در حضور مشتری و تحویل آن، تمامی مراحلی است که در نمایندگی تعمیرات کنسول بازی در مشهد برای تعمیر دستگاه معیوب طی خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/16-10:41

درود بر شما محمد علیزاده

در این رابطه نیاز به بررسی وجود دارد

این ایراد میتواند مربوط به هارد دستگاه باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت خدمات در مشهد با شماره 1662 تماس بگیرید.

محمد علیزاده
1402/04/05-21:43

کنسول ps5 دردحال بازی هنگ میکند