بازی های رایگان موبایلی دنیایی از سرگرمی بی حد و اندازه را برای کاربر به ارمغان می آورند و شاید بتوان گفت همین مساله دلیل محبوبیت بیشتر بازی های رایگان موبایلی نسبت به موارد پولی است. بازی های رایگان موبایل بسیار با کیفیت بوده و بدون هزینه بودن آنها هرگز به معنی کیفیت و هیجان پایین آنها نیست. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی و همچنین هزینه های بالای بازی های موبایل، کاربران بیشتری رو به بازی های رایگان اندروید و آیفون آورده اند. در این مقاله لیستی از بهترین بازی های مجانی موبایل را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده ایم تا با توجه به محتوای هر بازی بتوانید به راحتی بازی مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید. در صورتی که علاقه ای به دانلود بازی ها ندارید می توانید لیست بازی های مورد نظر خود را به زودکمک ببرید و از کارشناسان این مرکز درخواست کنید که آنها را بر روی گوشی شما نصب کنند. زودکمک همچنین متخصص رفع انواع اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های تلفن همراه است. تکنسین های فنی حاضر در این مرکز با استفاده از به روزترین روش ها تعمیرات گوشی همراه شما را انجام می دهند.

مشاوره آنلاین زودکمک

معرفی بازی های رایگان موبایلی

Battlefield Mobile یکی از جدیدترین بازی های رایگان موبایلی

یکی از بهترین خبرها در زمینه جدیدترین بازی های رایگان موبایلی اعلام خبر عرضه بازی Battlefield Mobile در سال 2022 بود. اگرچه این برنامه جزو بازی های مجانی موبایل دسته بندی می شود اما باید گفت که امکان پرداخت های درون برنامه ای نیز در این بازی فراهم شده تا کاربران بتوانند با صرف اندک هزینه ای از امکانات بیشتری در این بازی بهره مند شوند. توجه داشته باشید که برای تجربه نسخه موبایل بازی لازم است سیستم عامل گوشی شما اندروید 7.0 یا بالاتر باشد.

جدیدترین بازی های رایگان موبایلی

بازی Shadow Fight 3

زمانی که صحبت از جدیدترین بازی های رایگان موبایلی در میان باشد قطعا بازی Shadow Fight 3 جایگاه قطعی در این لیست دارد. این بازی که در ادامه بازی Shadow Fight 2 است شباهت بسیار زیادی به بازی mortal Kombat کنسول های بازی دارد. این بازی نیز جزو دسته بازی های رایگان اندروید و آیفون قرار می گیرد اما بخشی از امکانات بازی با پرداخت های درون برنامه ای قابل دسترسی است.

داستان بازی Shadow Fight 3 از این قرار است که جهان به سه بخش تقسیم شده و درگیر جنگ است. کاربر در ابتدای بازی انتخاب می کند که در کدام گروه قرار گیرد و پس از آن شروع به جنگ با شخصیت های منفی خواهد کرد. شخصیت های منفی که در مقابل بازیکن قرار می گیرند در هر مرحله قوی تر می شوند که همین امر بازی را بسیار چالش برانگیز و هیجانی کرده است.

بیشتر بخوانیم : نحوه تقویت آنتن دهی گوشی

بازی های رایگان موبایلی

 Final Fantasy VII: Ever Crisis

تتسویا نومورا با طراحی این بازی نام خود را در لیست برترین طراحان بازی های رایگان موبایلی تثبیت کرده است. بازی Final Fantasy VII: Ever Crisis در دسته بازی های RPG و جهان باز طبقه بندی می شود. این بازی که پرداخت درون برنامه ای نیز دارد تک نفره بوده و امکان انجام آن به صورت گروهی وجود ندارد. سبک مبارزه و مکان ها در این بازی همانند ورژن اصلی Final Fantasy VII خواهد بود.

بازی های رایگان اندروید

CASE: Animatronics

بازی CASE: Animatronics یکی از بازی های رایگان اندروید است که جزو بهترین بازی های ترسناک نیز طبقه بندی می شود. در صورتی که علاقه مند به بازی های ترسناک هستید این بازی یکی از بهترین پیشنهادات است. داستان CASE: Animatronics از این قرار است که شما کاراگاهی به نام بیشاپ در اداره پلیس هستید، کنترل ایستگاه به دست یک هکر خطرناک و متعصب افتاده که کل شبکه برق را قطع کرده است و سیستم امنیتی را نیز از کار انداخته است.

در طول بازی چیزی شما را تعقیب می کند، چشمان قرمز رنگی ناگهان از درون تاریکی شروع به درخشیدن می کنند و شما باید از این شرایط جان سالم به در برید. به طور خلاصه می توان گفت که این مورد از بازی های رایگان موبایلی تمام انتظارات شما از بازی های ترسناک را برآورده خواهد کرد.

بازی های مجانی موبایل

Plants vs. Zombies 3 یکی از جدیدترین بازی های مجانی موبایل در ژانر استراتژیک

Plants vs. Zombies 3 را می توان ادامه بازی Plants vs. Zombies در نظر گرفت. این بازی یکی از نوستالژیک ترین بازی های رایگان موبایلی بوده و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی که هنوز به صورت کامل به بازار عرضه نشده سبکی مشابه ورژن های قبلی دارد.

در بازی Plants vs. Zombies 3 فردی مورد حمله زامبی ها قرار گرفته و کاربر وظیفه محافظت از او را بر عهده دارد. استراتژی این بازی به این صورت است که کاربر با کاشت گیاهانی که قادر به مبارزه با زامبی ها هستند از فرد محافظت خواهد کرد.

بازی های رایگان موبایل

Oddmar

این بازی یکی از جدیدترین بازی های رایگان موبایلی است که از نظر محبوبیت و کیفیت با هم پایان کنسولی خود رقابت می کند. نقش ادمار در این بازی یک وایکینگ طنز است که مورد بی محلی اطرافیانش واقع شده است.

در میانه بازی اطرافیان ادمار به ناگه ناپدید می شوند و او با خوردن یک قارچ سحرآمیز تبدیل به قهرمانی می شود که برای نجات اطرافیانش تلاش می کند. گیم پلی بازی شامل دویدن، پرش، گرفتن و مبارزه با دشمنان است و تعادل و تنوع خوبی دارد. گرافیک بالای بازی و وجود پازل های مختلف برای حل کردن موجب شده که این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و اصلا خسته کننده نباشد.

بازی های رایگان اندرویدی

Oceanhorn

اگر شما نیز از طرفداران بازی های ماجراجویانه هستید، بازی Oceanhorn یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید در این زمینه است. داستان بازی بدین صورت است که کاربر نامه ای از پدر خود دریافت می کند که در آن توضیح داده شده که او کاربر را ترک کرده و تنها یادگاری هایی که از خود به جا گذاشته دفترچه یادداشت و گردنبندش است.

کاربر در بازی Oceanhorn باید برای یافتن پدر خود به جزیره های مختلف سفر کرده، با افراد مختلف صحبت کرده و با حیوانات وحشی مبارزه کند. در این بازی همچنین پازل هایی برای حل کردن نیز در سر راه کاربر قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که این بازی اگرچه جزو بازی های رایگان موبایلی است، اما همه افراد قادر به انجام آن نیستند زیرا جزو بازی های سنگین بوده و گوشی برای اجرای آن باید پیش نیازهای نرم افزاری خاصی داشته باشد.

بیشتر بخوانیم : اتصال گوشی به دستگاه کپی

بازی های مجانی برای موبایل

Power Hover یکی از عجیب ترین بازی های رایگان اندروید

دنیای بازی Power Hover کمی با دیگر بازی های مجانی موبایل متفاوت است. کاربر در این بازی در نقش یک ربات بازی می کند. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که یک دزد باتری های تولید کننده برق شهر را دزدیده و کاربر یا همان ربات نقش اول بازی باید با کمک یک هاور برد این دزد را پیدا کرده و باتری ها از او پس بگیرد. این هاور برد به ربات کمک می کند تا از سرزمین های زیبا و ساده، اقیانوس های درخشان، شهرهای متروکه و صحراها عبور کرده و به دنبال دزد باتری ها بگردد.

یکی از نقاط مثبت این بازی موسیقی متن فوق العاده آن است که در کنار جلوه های بصری چشم نواز کاربر را در اولین نگاه به خود جذب می کند. اگرچه این بازی در بین بازی های رایگان موبایلی دسته بندی می شود اما تنها 8 مرحله اول آن رایگان بوده و آزاد شدن بقیه مراحل نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارد.

بازی های مهیج رایگان موبایلی

Among Us

محبوبیت بیش از اندازه بازی Among Us موجب شده که با وجود اینکه تولید آن مربوط به سال 2022 نیست اما کماکان در دسته جدیدترین بازی های مجانی موبایل قرار گیرد. این بازی متشکل از یک گروه چند نفره است که وظیفه تعمیر فضاپیما را بر عهده دارند،

اما در میان آنها چند نفر خرابکار نیز وجود دارند. این افراد خرابکار قصد ایجاد اختلال در مسیر تعمیر فضاپیما و کشتن بقیه افراد را دارند. وظیفه کاربر در بازی Among Us این است که افراد خرابکار را شناسایی کرده و جان بقیه افراد را نجات دهد.

بازی رایگان برای گوشی اندروید

Alto’s Adventure

تهیه لیست جدیدترین بازی های رایگان موبایلی بدون حضور بازی Alto’s Adventure بی معنی است. این بازی که یکی از برترین بازی های موبایل در ژانر ماجراجویی است بیش از 50 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.7 را از مخاطبان خود دریافت کرده است.

این بازی سرشار از حلقه های گیم پلی بوده که بسیار جذاب و اعتیادآور هستند. گرافیک بالای آن نیز بدون شک یکی از نقاط قوت این بازی محسوب شده و وجود چالش های هیجان انگیز در این بازی آن را از دیگر بازی های رایگان موبایل متمایز می کند. 

بازی های رایگان اندرویدی خفن و جالب

بازی Dream League Soccer

طرفداران فیفا که به دنبال بازی مشابه آن در میان بازی های مجانی موبایل هستند می توانند به سراغ بازی Dream League Soccer بروند. این بازی که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل بازی است با اضافه کردن تکنولوژی موشن کپچر نسبت به نسخه های دیگر تجربه کامل تری را به کاربران ارائه می دهد.

بخش آنلاین این بازی امکان رقابت با سایر بازیکنان را به کاربر می دهد در حالی که در بخش آفلاین کاربر می تواند یک تیم را انتخاب کرده و با انجام یک سری تکنیک ها آن را قوی کرده و حتی به لیگ های بالاتر وارد کند.

بازی  مجانی موبایل	 هیجانی

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران