مرکز زود کمک جامع ترین سامانه ی آنلاین، بهترین خدمات تعمیر موبایل اپل را در اختیار کاربران گوشی های اپل گذاشته است. کاربران گرامی میتوانند با ثبت درخواست خود در این سامانه، از خدمات حرفه ای کارشناسان مجرب این مرکز بهره مند شوند. توصیه می شود برای تعمیر به موقع و عیب یابی دقیق موبایل اپل به مراکز تعمیرات تخصصی این گوشی ها مراجعه شود تا ضمانت تعمیر موبایل اپل نیز ارائه گردد.  در ادامه مطلب، نکاتی را راجع به روند کلی تعمیر موبایل اپل که  توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده انجام میشود را مطالعه می کنید.

در مورد تعمیر گوشی اپل از زود کمک بپرس

ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل اپل

برای تعمیر موبایل اپل به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر موبایل اپل را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل،گوشی اپل خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

پذیرش تعمیر موبایل اپل در محل

تعمیر موبایل اپل در زود کمک به صورت پذیرش گوشی در محل نیز انجام می شود. هدف سامانه ی زود کمک کسب رضایت شما است. پس از ثبت درخواست پذیرش در محل، همکاران ما به درب منزل یا محل کارتان اعزام شده و گوشی معیوب را دریافت می کنند. سپس باید کمی صبور باشید تا پروسه ی تعمیر آیفون در کارگاه اصلی زود کمک به اتمام برسد. پس از اعمال مراحل تعمیر زیر نظر کارشناسان مجرب، دستگاه تعمیر شده به همراه گارانتی درب منزل شما تحویل داده می شود. لذا می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی اپل را به ما بسپارید.

پذیرشِ تعمیر موبایل اپل در محل

تعمیر موبایل اپل در تهران

در تمامی مناطق شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی تهران، می توانید از طریق سامانه زودکمک، خدمات تعمیر موبایل اپل در تهران را دریافت کنید. ثبت درخواست در زودکمک به صورت آنلاین انجام می شود تا راحت ترین مسیر پیش روی کاربران باشد. تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های آیفون در تمامی مناطق تهران، به شکل تخصصی و حرفه ای انجام می شود. پایتخت نشینان می توانند برای دریافت خدمات پذیرش و تحویل در محل گوشی اپل هم اقدام کنند تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری آنها نباشد.

تعمیر موبایل اپل در تهران

تعمیر موبایل اپل در سعادت آباد

زودکمک، به عنوان جامع ترین سامانه تعمیراتی، امکان تعمیر موبایل اپل در سعادت آباد را برای کاربران فراهم کرده است. بدین منظور کافی است درخواست تعمیرات موبایل را ثبت کرده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایید. همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند. بنابراین گوشی شما در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت، تعمیر می گردد.

تعمیر موبایل اپل در ستارخان

تعمیرات گوشی اپل در ستارخان هم توسط زودکمک و در قالب سرویس پذیرش و تحویل در محل انجام می شود. به این ترتیب که سفیر زودکمک به آدرس مشتری رفته و گوشی را برای بررسی تخصصی تر به تعمیرگاه می برد. پس از تعمیر گوشی و رفع ایرادات آن، دستگاه مجددا به مشتری تحویل داده می شود.

تعمیر موبایل اپل در ستارخان

تعمیرات موبایل اپل در فرجام

جهت تعمیر گوشی اپل در جنوب تهران، زودکمک در خدمت شماست. مرکز تخصصی تعمیر موبایل اپل در فرجام، خدمات عیب یابی و رفع ایرادات انواع مدل های آیفون را به ساکنین مناطق جنوبی پایتخت و دیگر نقاط تهران ارائه می دهد. استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های نوین در کنار مهارت و تخصص بالای تکنسین ها موجب ارتقا سطح کیفی تعمیرات در این مجموعه شده است.

تعمیر گوشی اپل در پیروزی

اگر ساکن محدوده شرق تهران هستید، می توانید از خدمات تعمیر گوشی اپل در پیروزی بهره مند شوید. این خدمات شامل تمامی اقداماتی هستند که به رفع معایب و مشکلات عملکردی گوشی منجر می شوند. برای دریافت تخصصی ترین سرویس های تعمیرات آیفون، وارد سامانه زودکمک شده و درخواست تعمیر موبایل را ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

تعمیر گوشی اپل در پیروزی

تعمیرات گوشی اپل در ولیعصر

ساکنین مرکز تهران هم می توانند برای تعمیر گوشی apple خود با زودکمک در ارتباط باشند. تعمیرات موبایل اپل در ولیعصر، بالاترین کیفیت انجام شده و تعمیرکاران برای تعویض قطعات این دستگاه، تنها از نمونه های اورجینال استفاده می کنند. خدمات پذیرش در محل هم به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه حضوری، گوشی را تعمیر کرده و ایرادات آن را برطرف نمایید.

تعمیر موبایل اپل در امیرآباد

اگر ایرادی در عملکرد گوشی آیفون خود مشاهده کردید، کافی است با زودکمک تماس بگیرید. تیم پذیرش و تحویل گوشی در محل به آدرس شما آمده و ضمن انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات، آن را به بهترین شکل، تعمیر کرده و مجددا به شما تحویل می دهند. تعمیر موبایل اپل در امیرآباد، توسط افرادی انجام می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند. به همین دلیل هم کاربران اطمینان دارند که گوشی شان به بهترین شکل ترمیم شده و مجددا بدون هیچ ایرادی از آن استفاده می کنند.

تعمیر موبایل اپل در امیرآباد

تعمیر گوشی اپل در کرج

زودکمک خدمات تعمیر گوشی اپل در کرج را نیز به ساکنین استان البرز ارائه می دهد. محدودیت مکانی در سرویس دهی این سامانه وجود ندارد؛ یعنی تمامی محله ها و مناطق کرج، اعم از باغستان، شاهین ویلا، مهرشهر، گلشهر، رجایی شهر، عظیمیه، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، نظرآباد، هشتگرد و ... تحت پوشش خدمات تعمیر آیفون در کرج قرار دارند. پس از ثبت درخواست در سامانه یا اپلیکیشن زودکمک، همکاران ما متناسب با محل زندگی و شرایط دیگر، اقدامات لازم را انجام می دهند تا گوشی شما هرچه زودتر ترمیم گردد.

تعمیر گوشی اپل در کرج

هزینه تعمیر موبایل apple

برای برآورد هزینه تعمیر موبایل اپل، باید دستگاه را برای عیب یابی به تعمیرکار تحویل دهید. گوشی باید کاملا بررسی و عیب یابی شود تا با توجه به میزان و شدت خرابی قطعات، قیمت تعمیر آن تخمین زده شود. این مسئله بستگی به آن دارد که کدام قطعات و هریک به چه شکلی آسیب دیده اند. ممکن است به عنوان مثال خرابی ال سی دی، قابل ترمیم باشد و بتوان آن را تعمیر کرد. در این صورت هزینه زیادی مورد انتظار نیست. اما اگر همین بخش شکسته باشد، قابل ترمیم نبوده و تعویض آن هزینه بر است.

اگه کاربر گوشی های اندروید هستی مطالعه  تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ رو از دست نده. 💥

تعمیر آنلاین موبایل اپل

سرویس های تعمیراتی زود کمک به دو صورت آنلاین هم انجام می شود. اگر مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد  همکاران ما در واحد پشتیبانی شما را جهت حل مشکل راهنمایی می کنند. ابتدا وضعیت گوشی خود را بررسی کرده و در صورت امکان برای سرعت بخشیدن به پروسه تعمیر تخصصی موبایل اپل ، خرابی های گوشی ، زمان دقیق پیدایش مشکل در گوشی و دلیل احتمالی آن را به اطلاع کارشناسان نمایندگی اپل زود کمک برسانید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در مدت زمان کوتاهی کارایی گوشی اپل بازگردانی شود.

در مورد تعمیر گوشی اپل از زود کمک بپرس

معمولا اختلالات گوشی های هوشمند با یک نشانه ی واحد نمایان می شود. برای مثال مشکل روشن نشدن گوشی اپل می تواند در اثر خرابی سی پی یو، سوختگی نمایشگر، اتصالی مدارهای درونی موبایل، خرابی باتری، از کار افتادگی سوکت شارژ موبایل، ویروسی شدن گوشی، آبخوردگی گوشی و ... اتفاق بیفتد. سردرگم شدن کاربر برای درک علت روشن نشدن گوشی امری طبیعی است. در چنین شرایطی می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما در زود کمک مشورت کنید. طی یک گفتگوی کوتاه می توانید علت اصلی خرابی گوشی و البته روند احتمالی تعمیر موبایل اپل را درک کنید.

در مورد تعمیر گوشی اپل از زود کمک بپرس

خدمات تخصصی تعمیر آیفون اپل در زود کمک

گستره ی خدمات تعمیر موبایل اپل در زود کمک بسیار وسیع است. تمامی اختلالات سخت افزاری و خرابی های نرم افزاری آیفون های قدیمی و جدید اپل در زود کمک برطرف می شوند. برخی از این اختلالات عبارتند از:

رفع مشکلات شارژ موبایل اپل

یکی از مشکلات دردسرسازی که می تواند برای کاربر بسیار نگران کننده باشد، اختلالات موجود در پروسه ی شارژ شدن گوشی است. مسلما موبایلی که قدرت خود را در ثبت و ضبط نیروی برق از دست می دهد؛ به دستگاه بلا استفاده ای تبدیل می شود. چنین اتفاقی می تواند ریشه در ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی داشته باشد. حضور ویروس بد افزارهای مخرب، لق شدن سوکت شارژ گوشی و عدم توجه به فرایند به روزرسانی سیستم عامل موبایل دلایل اصلی مشکل شارژ نشدن گوشی هستند. در این بین استفاده از شارژر تقلبی نیز نقش دارد. اما اگر از سلامت شارژر گوشی مطمئن هستید، برای بررسی وضعیت باتری، سوکت شارژ، ایرادات نرم افزاری موبایل و مدارهای درونی آن از سرویس های زود کمک استفاده کنید.

رفع مشکلات شارژ موبایل اپل

تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی اپل

اگر از کاربران قدیمی گوشی های اپل باشید، حتما با ارورهای مرتبط با انتن دهی اپراتور آشنا هستید. زمانی که ارورهای مرتبط با عدم سیگنال دریافتی از سیم کارت یا به اصطلاح NO SIM دیده می شود، ابتدا وضعیت اپراتور گوشی در محدوده ی جغرافیایی خاصی که در آن قرار گرفته اید را بررسی کنید. از طرفی باید به سلامت سیم کارت مورد استفاده و طریقه ی پانچ آن دقت کنید. اما اگر هیچ اختلالی در اپراتور سیم کارت یا ساختار تشکیل دهنده ی سیم کارت دیده نمی شود؛ از سرویس پذیرش در محل زود کمک استفاده کنید تا همکاران ما در عرض کوتاه ترین زمان ممکن مشکل موجود در گوشی را ترمیم کنند.

تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی اپل

حل مشکل بیس باند موبایل اپل

های آیفون مانند سایر گوشی های هوشمند، از پروتکل های مختلفی مانند 3G، 4G و LTE پیروی می کنند. جا به جایی میان این پروتکل ها روند پیچیده ای دارد و می تواند برای سی پی یو پروسه ی سنگینی باشد. از این رو اپل برای پشتیبانی صحیح خود از شبکه های اینترنتی، یک مودم جداگانه با نام بیس باند درون موبایل های خود جاسازی می کند. اگر اختلالی در وضعیت این بیس باند دیده شود، قدرت دستیابی گوشی به اینترنت از بین خواهد رفت. زود کمک برای تعمیر موبایل اپل و رفع عیوب بیس باند آن مناسب ترین گزینه ی انتخابی است.

تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی اپل

تعمیر و تعویض دوربین گوشی اپل

دوربین با کیفیت یکی از ویژگی های اصلی آیفون های اپل است. اما به هر حال خرابی برنامه دوربین آیفون، سیاه شدن صفحه ی اصلی دوربین، تار شدن عکس های گرفته شده، ایجاد هاله های رنگی در تصاویر ثبت شده، شکستن لنز دوربین آیفون و... برخی از مشکلاتی می باشد که ممکن است در اثر بی احتیاطی کاربر و یا استفاده ی نادرست از گوشی اتفاق بیفتد. به هر حال مشکل دوربین آیفون هر چه باشد در زود کمک قابل حل است. لازم به ذکر است که، تعمیر موبایل اپل در زود کمک به همراه گارانتی انجام می شود.

تعمیر و تعویض دوربین گوشی اپل

تعمیر برد آیفون اپل

گاهی برای تعمیر موبایل اپل، لازم است برد آن را ترمیم یا تعویض کرد. ساختار برد آیفون به این صورت است که قطعات به صورت ماژول هایی روی چند لایه سوار شده اند. عواملی همچون استفاده از شارژر نا مناسب و یا متفرقه، آب خوردگی و یا استفاده نا مناسب از گوشی، به برد آسیب می زنند و از این طریق، باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد دستگاه می شوند. با توجه به ساختار این قطعه، بهتر است تعمیر برد آیفون اپل توسط تکنسین ها و کارشناسان مجرب تعمیرات گوشی apple انجام شود.

تعمیر برد آیفون اپل

تعمیر تاچ آیفون 

اگرچه گوشی های جدید اپل ضدآب هستند، اما اگر گوشی مدت زمان زیادی در آب بماند یا حجم زیاد مایعات روی آن پاشیده شود، احتمال خرابی نمایشگر و به دنبال آن تاچ بالاست. مدل های قدیمی تر را هم باید در نظر داشت که ممکن است دچار مشکلاتی در اجرای فرمان های لمسی شوند. گاهی هم هیچ ایراد سخت افزاری وجود ندارد و تاچ به دلایل نرم افزاری و بهم ریختن تنظیمات و ... کار نمی کند. تعمیر تاچ آیفون از اصلاحات نرم افزاری شروع می شود و اگر مشکل برطرف نشد، تاچ ترمیم شده یا تعویض می گردد. البته با توجه به اتصال تاچ و ال سی دی به یکدیگر، کارشناسان تعمیر موبایل اپل، برای ترمیم این بخش، ال سی دی را به طور کامل تعویض می کنند.

تعمیر و تعویض دوربین گوشی اپل

تعمیر دکمه ولوم موبایل اپل

اگر دکمه ولوم آیفون شما به دلیل ضربه خوردن، استهلاک و یا آبخوردگی دچار آسیب شده است، می‌توانید به واحد تعمیر موبایل اپل مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر و یا تعویض این قطعه را دریافت نمایید. از آنجا که برای دسترسی به دکمه ولوم می‌بایست بسیاری از قطعات گوشی از دستگاه جدا شود، بنابراین اکیدا توصیه می‌شود برای تعمیر این بخش از تلفن خود، تنها به مراجع رسمی تعمیرات موبایل مراجعه کنید. ممکن است در نگاه اول، تعمیر دکمه ولوم کار چندان سختی به نظر نرسد، اما در گوشی‌های آیفون برای تعمیر این دکمه نیاز است تمام متعلقات روی قاب پشت دستگاه از قبیل مادربرد، باتری، کپسول اسپیکر، موتور تپتیک و .. جدا شود. به دلیل همین حساسیت بالا در تعمیر توصیه می‌شود برای تعمیر آیفون خود صرفا به مراکز مجاز و ارائه دهنده گارانتی خدمات نظیر «زودکمک» مراجعه نمایید.

تعمیر دکمه ولوم موبایل اپل

تعمیر پورت لایتینگ آیفون

تعمیر پورت لایتینگ آیفون خوشبختانه هزینه بالایی ندارد و کار چندان دشواری هم نیست. بنابراین در صورت خرابی این بخش از آیفون خود، نگران نباشید و تنها برای دریافت تعمیرات تخصصی به یکی از مراجع رسمی تعمیر موبایل اپل مراجعه نمایید. در بسیاری موارد علت خرابی لایتینگ، عدم توجه کاربر و وارد کردن ضربه و یا فشار بیش از اندازه به این بخش است. بنابراین جهت پیشگیری از خرابی لایتینگ آیفون، بهتر است وصل کردن و خارج کردن شارژر و هندزفری به آن را با احتیاط انجام دهید. در هر حال، اگر لایتینگ گوشی شما خراب شده و نیاز به تعویض یا تعمیر دارد، می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات آیفون، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش را دریافت نمایید.

تعمیر پورت لایتینگ آیفون

تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون

متاسفانه در صورت شکستگی صفحه نمایش آیفون تنها راه تعمیر گوشی، تعویض صفحه نمایش است. اگر چه ممکن است طی روزهای اول صفحه به دستورات شما پاسخ مناسبی بدهد اما به مرور زمان، سایر بخش‌های صفحه نمایش نیز آسیب دیده و به دلیل پیکسل مردگی استفاده از آن آزاردهنده خواهد شد. به علاوه این اتفاق ادامه دادن به کار با گوشی در این شرایط می‌تواند سبب خرابی باتری هم بشود. صفحه نمایش ترک خورده می تواند باتری شما را به دلیل تولید و از دست دادن گرما به شدت تخلیه کند. بنابراین بهتر است در اولین فرصت به یکی از مراکز تعمیر موبایل اپل مراجعه کرده و سرویس تعویض صفحه نمایش شکسته آیفون را درخواست نمایید. اگر به مهارت و دانش خود در این زمینه اعتماد دارید، می‌توانید با یک جستجوی ساده، شیوه تعویض صفحه نمایش آیفون را آموخته و آن را خودتان انجام دهید.

صفحه نمایش سفید مرگ آیفون

ارتقای ناموفق، جیلبریک یا مشکل سخت افزاری می تواند منجر به صفحه سفید مرگ آیفون شود. پیشنهاد همکاران ما در مرکز تعمیر موبایل اپل این است که در صورت مواجهه با این اشکال دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر مشکل حل نشد، آیفون خود را هارد ریست کنید (بازنشانی به تنظیمات کارخانه). اگر هارد ریست نیز جواب نداد، آیفون خود را در حالت DFU (به روز رسانی سیستم عامل دستگاه) بوت کنید. اما به یاد داشته باشید، هم ریست کردن و هم بوت شدن در حالت DFU تمام تنظیمات و داده های شما را در آیفون پاک می کند. اگر با وضعیتی مواجه شدید که آیفون شما روی صفحه سفید گیر کرده و پشتیبان iCloud یا iTunes ندارید، ابتدا اطلاعات کامل خود را از طریق Stellar Recovery برای آیفون بازیابی کنید. بعد رفع سفیدی صفحه آیفون با هارد ریست یا حالت DFU را انجام دهید.

صفحه نمایش سفید مرگ آیفون

صفحه نمایش مشکی آیفون

افتادن آیفون، ریختن آب روی آن، به روز رسانی اپلیکیشن، بدافزار، سیستم عامل بد، جیلبریک و غیره می تواند دلیل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی اپل باشد. برای رفع مشکل، ابتدا آیفون خود را به طور کامل شارژ کنید تا مشکل باتری را رفع کنید. اگر مشکل ادامه داشت، آیفون خود را از طریق iTunes به تنظیمات کارخانه بازگردانید، توجه داشته باشید این کار نیز منجر به از دست رفتن اطلاعات آیفون می شود. اگر نسخه پشتیبان ندارید، یک Stellar Data Recovery برای آیفون در نظر بگیرید تا عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، پیام‌ها، چت‌ها، مخاطبین و غیره از دست رفته خود را از دستگاه بازیابی کنید. در صورتی که با انجام ین روش‌ها مشکل صفحه نمایش مشکی گوشی اپل شما ادامه داشت برای بررسی تخصصی‌تر دستگاه به مراکز تعمیر موبایل اپل مراجعه نمایید.

صفحه نمایش مشکی آیفون

داغ شدن بیش از حد موبایل اپل

برای رفع گرمای بیش از حد آیفون، ابتدا دستگاه داغ را به محیطی خنک‌تر و دور از گرما یا نور مستقیم خورشید ببرید. قاب آیفون را بردارید، استفاده از گوشی اپل را متوقف و برای چند دقیقه آن را خاموش کنید. این کارها به خنک شدن دستگاه شما کمک می‌کند. همچنین می توانید برای رفع مشکل گرمای بیش از حد، گزینه Reset All Settings را در آیفون خود امتحان کنید. به روز رسانی به iOS جدید نیز گاهی اوقات مشکل را حل می کند. اگر آپدیت iOS هم مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون را حل نکرد، سعی کنید «All Settings» را در آیفون خود بازنشانی کنید. این داده‌های ذخیره‌شده مانند ایمیل‌ها، متن‌ها، ویدیوها، موسیقی، عکس‌ها و غیره را حذف نمی‌کند، بلکه فقط تنظیمات برگزیده شخصی Wi-Fi، بلوتوث، حریم خصوصی، عمومی، صداها، روشنایی، کاغذدیواری و اعلان‌ها را حذف می‌کند. به Settings > General > Reset > Reset All Settings بروید. سپس رمز عبور اپل را وارد کرده تا آیفون شروع به راه اندازی مجدد کند. در صورت نیاز ادامه داشتن مشکل می‌توانید برای بررسی بیشتر دستگاه به مرکز تعمیر موبایل اپل مراجعه کنید.

داغ شدن بیش از حد موبایل اپل

تعمیر مشکل وای فای و مشکلات شبکه موبایل اپل

قصد وصل شدن به شبکه وای فای دارید اما هر چه تلاش می کنید ، گوشی اپل شما به شبکه وصل نمی شود. در این حالت ممکن است با چند اقدام ساده مشکل وای فای حل شود. ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما به شبکه وای فای معتبر متصل است. آیفون خود را یکبار ری استارت کنید، مودم وای فای هم را هم یکبار ری استارت کنید. مطمئن شوید که مودم مشکلی ندارد و به درستی وصل شده است.

گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های iOS مشکلات اتصال را ایجاد می‌کنند. مطمئن شوید که گوشی‌تان به آخرین نسخه iOS به‌روزرسانی شده است. اگر مشکل حل نشد و مطمئن هستید که مشکل از شبکه وای فای نیست لازم است جهت تعمیرات تخصصی موبایل اپل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز تعمیر گوشی اپل

در مرکز زود کمک برای تعمیر موبایل اپل از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده می شود. این امر احتمال صدمه رسیدن به قطعات گوشی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از جمله تجهیزات حرفه ای که توسط کارشناسان مجرب این مجموعه برای تعمیر گوشی اپل مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به این موارد اشاره کرد: کیت ابزار تعمیر موبایل، ست پیچ گوشتی، سپراتور برای جدا کردن تاچ، ال سی دی و گلس، اسپاتول و قاب باز کن، سشوار صنعتی، التراسونیک، محلول های تمیز کننده برد PCB موبایل، برس آنتی استاتیک، مولتی متر دیجیتال و آنالوگ، هویه لحیم کاری، منبع تغذیه  DC، منبع تغذیه DC خطی متغیر و تستر باتری

دیگر تجهیزات تعمیرات موبایل اپل

  • نگهدارنده  PCB

  • کیت  BGA Reballing

  • دستگاه BGA Reballing از ابزارهای کاهش صدمات تعمیر گوشی

  • ابزار  Logicboard PCB Holder

  • میکروسکوپ از جمله تجهیزات ضروری برای تعمیر برد

  • مکش از تجهیزات تعمیرات موبایل برای لحیم کاری

  • المنت هوای گرم از تجهیزات ضروری برای رفع عیوب مدار

  • مت های ESD-Safe

  • جعبه تست JIG

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار موبایل زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار موبایل زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات موبایل در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر موبایل را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 



سوالات متداول

 

چرا گوشی روشن نمی شود؟


چرا موبایل سیمکارت را شناسایی نمی کند؟


علت هنگ کردن گوشی چیست؟


چرا موبایل دانلود نمی کند؟


چرا باتری گوشی زود خالی می شود؟


آیا گوشی که بعد از آبخوردگی خاموش شده قابل تعمیر است؟

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1403/01/04-13:49

درود بر شما زهره اریش عزیز

بله، سامانه جامع زود کمک در ایام عید هم در خدمت شما است.

زهره اریش
1402/12/28-15:32

تعمیر موبایل توی عید انجام میدید؟