گوشی های آیفون از محبوب ترین گوشی های هوشمند بین کاربران هستند. در آیفون می توانید چیدمان برنامه ها را شخصی سازی کنید. صفحه اصلی یا همان هوم اسکرین اولین قابی است که با روشن کردن صفحه گوشی با آن روبرو می شوید. اضافه کردن آیکون برنامه ها به صفحه اصلی گوشی آیفون، یکی از امکانات شخصی سازی فضای گوشی در این دستگاه ها است. در این مقاله به نحوه اضافه کردن آیکون برنامه ها به هوم اسکرین آیفون می پردازیم.

اضافه کردن آیکون برنامه ها به صفحه اصلی گوشی آیفون

نحوه اضافه کردن آیکون برنامه ها به صفحه اصلی گوشی آیفون

برای افزودن آیکون برنامه ها به صفحه اصلی گوشی آیفون، می توانید از طریق برنامه Shortcuts اقدام کنید. برای این منظور، بعد از دانلود و نصب برنامه، برای اضافه کردن آیکون برنامه ها به صفحه اصلی آیفون به روش زیر عمل کنید.

مشاوره آنلاین زودکمککپی کردن متن از عکس در آیفون رو بلدی؟

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیرات تخصصی آیفون با قطعات اورجینال فقط در زودکمک. 

  • بعد از باز کردن برنامه بر روی علامت + در گوشه سمت راست صفحه، ضربه بزنید سپس نام برنامه میان بر جدید را تایپ کرده روی Add action کلیک کنید.

  • در منوی باز شده لیستی از انواع برنامه‌ها را مشاهده می کنید. کلمه open app را در منوی جستجو تایپ کنید. سپس برنامه مد نظر را ضربه بزنید. در نهایت بر روی نماد آبی رنگ در قسمت راست صفحه کلیک کنید، مجددا به صفحه میانبر وارد می شوید.

  • در مقابل open app برنامه مد نظر را انتخاب کنید، و در قسمت راست صفحه سه نقطه را ضربه بزنید، حالا به منوی گزینه ها وارد می شوید.

  • از این منو Add to Home Screen را ضربه بزنید، حال  میانبر جدید را نام گذاری کنید. بعد از آن نوبت انتخاب عکس جدید آیکون برنامه است. برای این منظور از قسمت Add to Home Screen می توانید گزینه های Choose photoیا  Take photo را انتخاب کنید. البته گزینه دومی نیز وجود دارد به جای تصویر می توانید رنگ انتخاب کنید.

  • بعد از تمام تغییرات Add را ضربه بزنید. حالا می توانید آیکون جدید را بر روی صفحه اصلی گوشی مشاهده کنید. این آیکون مانند برنامه‌های دیگر جا به جا و حذف می شود. نکته قابل توجه اینکه اگر برنامه را حذف کنید، فقط آیکون سفارشی از صفحه پاک می شود اما برنامه اصلی در گوشی باقی می ماند. برای پاک کردن آیکون برنامه اصلی باید چند ثانیه ای بر روی آن  نگه دارید، سپس گزینه Remove app ظاهر می شود. در نهایت گزینه remove from home screen  را انتخاب کنید تا برنامه پاک شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران