یونیت ها یکی از اصلی ترین لوازم و تجهیزات در مطب های دندان پزشکی هستند. انتخاب بهترین یونیت دندانپزشکی همیشه یکی از دغدغه ‌های دندانپزشکان بوده است. یونیت علاوه بر تاثیر زیادی که در ارتباط دندانپزشک با بیمار دارد، در ظاهر و زیبایی مطب نیز بسیار تاثیرگذار است. در انتخاب بهترین یونیت های دندانپزشکی، فاکتورهایی مانند کیفیت یونیت، ظاهر و زیبایی آن و همچنین ارگونومی و راحتی صندلی یونیت دخیل هستند. در این مقاله، زودکمک شما را با بهترین یونیت های دندانپزشکی که در بازار ایران موجود هستند، آشنا می کند. با ما بمانید.

بهترین یونیت های دندانپزشکی

بهترین یونیت های دندانپزشکی کدامند؟

در این بخش به معرفی برخی از بهترین یونیت های دندانپزشکی می پردازیم که عبارتند از:

  • یونیت دندانپزشکی دنتوس

  • یونیت زیگر

  • یونیت وصال گستر طب

  • یونیت دندانپزشکی فخرسینا

  • یونیت پارس طب فرینو

در ادامه، هر یک از این یونیت ها را بررسی می کنیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک  تعمیر یونیت دندانپزشکی در سریع ترین زمان ممکن، فقط با زودکمک. 

یونیت دندانپزشکی دنتوس

یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در تولید یونیت های دندانپزشکی، برند دنتوس است. یونیت دندانپزشکی دنتوس، دستگاهی با ظاهری زیبا است که در اغلب دانشکده‌های دندانپزشکی کشور نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. این یونیت به صورت یکپارچه متصل به صندلی و در دو مدل شلنگ از بالا و پایین تولید می‌شود. شرکت دنتوس همچنین یونیت های مخصوص اطفال و ارتودنسی را تولید کرده است که برای متخصصین اطفال و ارتودنسی بسیار کاربردی هستند.

یونیت دندانپزشکی دنتوس دارای قطعات داخلی با کیفیت بالا بوده و با 3 سال گارانتی در اختیار دندانپزشکان قرار می‌گیرد. تامین قطعات و میزان خرابی بسیار پایین در یونیت های دنتوس باعث استقبال دندانپزشکان از این یونیت شده است. این یونیت ها، برای مراکز دولتی از جمله دانشکده های دندانپزشکی بسیار مناسب هستند. از این رو، می توان یونیت دندانپزشکی دنتوس را یکی از بهترین یونیت های دندانپزشکی به حساب آورد.از جمله مزایای این یونیت ها هم می توان به چراغ LED دو نور، قابلیت سفارش جرمگیر و مانیتور و سه سال گارانتی اشاره کرد.

بهترین یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی زیگر

این دستگاه ها به عنوان بهترین یونیت دندانپزشکی ساخت چین در ایران شناخته شده اند. یونیت زیگر، دارای ظاهری بسیار زیبا همراه با آپشن ‌های زیاد است. یونیت زیگر مدل V1000 شناخته‌شده‌ترین مدل از یونیت های زیگر می ‌باشد. پدال مولتی‌فانکشن و موتورهای با کیفیت استفاده شده در این یونیت از ویژگی‌ های مطرح برند زیگر می‌ باشد.

یونیت های زیگر در سه مدل V1000 و U100 و مدل S30 بوده که مدل V1000 و U100 به عنوان یونیت های اقتصادی و مدل S30 به عنوان یونیت لوکس زیگر در نظر گرفته می‌شود. در خصوص ایرانی نبودن این برند هم نگران نباشید، زیرا تمامی قطعات آن در ایران موجود و با برندهای ایرانی در زمینه تعمیرات تفاوتی ندارد. از نقاط مثبت این یونیت ها هم می توان چراغ LED سنسوردار دو نور، پدال مولتی ‌فانکشن حرفه ای و مجهز بودن به جرمگیر فایبراپتیک داخل یونیتی را نام برد.

مناسب ترین یونیت های دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی وصال گستر طب

شرکت وصال گستر طب، یکی از با کیفیت ‌ترین و زیباترین یونیت های موجود در ایران را تولید می کند. یونیت های این شرکت به صورت فول آپشن عرضه می‌گردد. این یونیت به دو صورت شلنگ از بالا و شلنگ از پایین در اختیار دندانپزشکان قرار می‌گیرد. چرم مبله دست‌دوز در این یونیت، ظاهر بسیار زیبایی به مطب شما می ‌دهد. برند وصال گستر طب در دو مدل سری 1000 و سری 5000 تولید شده که سری 1000 یونیت اقتصادی (قیمت پایین) و سری 5000 به عنوان یونیت لوکس و فول آپشن این برند تولید شده اند.

لازم به ذکر است که موتورهای پرقدرت تیموشن دانمارک در این یونیت به شما امکان پذیرش بیماران سنگین وزن را بدون هیچ دغدغه‌ ای می ‌دهد. این یونیت ساخت ایران بوده و هیچوقت مشکلی بابت تامین قطعات و تعمیرات آن نخواهید داشت. از جمله ویژگی های برجسته این یونیت ها هم می توان به چراغ LED با 50.000 لوکس، چرم مبله دست ‌دوز، مجهز بودن به جرمگیر فایبراپتیک و مانیتور و دوربین داخل دهانی، پدال مولتی فانکشن و دو سال گارانتی اشاره کرد که این دستگاه ها را در دسته بهترین یونیت های دندانپزشکی قرار می دهند.

برترین یونیت های دندانپزشکی

مشاوره آنلاین زودکمک  تعمیر آنگل دندانپزشکی به صورت تخصصی 

یونیت دندانپزشکی فخرسینا

برند فخرسینا هم مانند برند دنتوس، برندی قدیمی و معتبر در صنعت تجهیزات دندانپزشکی است. یونیت های دندانپزشکی فخر سینا از کیفیت قطعات فوق ‌العاده بالایی برخوردارند. در این یونیت ها از موتورهای هنینگ آلمان استفاده می ‌شود که درصد خرابی صندلی را به کمترین میزان می ‌رساند. یونیت فخرسینا در دو مدل متصل به زمین و متصل به صندلی تولید و باکس آن به نحوی طراحی شده است که می ‌توانید به راحتی آن را به یونیت چپ دست تبدیل کنید. ظاهر یونیت فخرسینا بسیار ساده و از نظر زیبایی نسبت به یونیت های دیگر موجود در بازار ایران کمی ضعیف تر می ‌باشد.

یونیت دندانپزشکی فخرسینا از نظر قیمت نسبت به برندهای دیگر گران تر و از نظر آپشن ها و ویژگی های ظاهری در رتبه پایینتری نسبت به سایر برندها قرار می گیرد. این یونیت ها به دلیل کیفیت بالای قطعات داخلی، میزان خرابی پایین و همچنین برند قدیمی آن، طرفداران خاص خود را دارد. نقاط قوت این یونیت ها هم عبارتند از موتور هنینگ آلمان، مجهز به فوت کنترل و همچنین قابلیت تغییر در تابلت، چراغ و پدال یونیت.

بهترین یونیت های دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی پارس طب فرینو

از دیگر بهترین یونیت های دندانپزشکی، برند پارس طب فرینو است که از برندهای جدید و خوش قیمت در بین یونیت های ایرانی می‌ باشد. این یونیت دارای کیفیت قطعات مناسب با سیستم کنترل بلوک و نسبت به برندهای دیگر در این بازه قیمتی بهترین یونیت ایرانی ارزان در نظر گرفته می‌ شود.

برترین یونیت دندانپزشکی

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران