فعال کردن تایمر تلویزیون چگونه است؟ قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا به شرح ویژگی تایمر در تلویزیون می پردازیم. تایمر تلویزیون تنظیمی است که برای تعیین زمان روشن و خاموش شدن خودکار تلویزیون به کار می رود. تایمر تلویزیون ‌یک ویژگی مفید است که به کاربر امکان برنامه ‌ریزی زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را می دهد. این ویژگی به خصوص برای افرادی که عادات مشخصی در تماشای تلویزیون دارند یا می‌ خواهند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند یا این که در زمان خاصی برنامه مورد نظر خود را تماشا کنند، یک ویژگی کاربردی است. در این مقاله به شرح نحوه فعال و غیرفعال کردن تایمر تلویزیون پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

فعال کردن تایمر تلویزیون

📺 نحوه تنظیم تاریخ و ساعت تلویزیون را در این مقاله بیاموزید. 

نحوه فعال کردن تایمر تلویزیون

برای فعال کردن تایمر تلویزیون، به روش زیر اقدام کنید:

  • به منوی تنظیمات تلویزیون وارد شوید.

  • به بخش تنظیمات عمومی یا General بروید.

غیرفعال کردن تایمر تلویزیون

  • اکنون بخش تایمر را انتخاب کنید.

  • حالا در این بخش می توانید از طریق گزینه های Timer On/Off، Sleep، Standby تنظیمات تایمر تلویزیون خود را شخصی سازی کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

📺 راه کارهای تشخیص ساعت کارکرد تلویزیون رو می دونستی؟ 

غیرفعال کردن تایمر تلویزیون

برای غیرفعال کردن تایمر تلویزیون نیز از طریق مراحل گفته شده می توانید اقدام کنید. لازم به ذکر است که در برخی مواقع به علت مشکلات سخت افزاری خاموشی تلویزیون ها اتفاق می افتد و دستگاه روشن نمی شود. در این صورت تلویزیون نیاز به بررسی و تعمیر دارد که برای این منظور می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل زودکمک بهره مند شوید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران