تلویزیون سامسونگ DU8000

تلویزیون سامسونگ DU8000 یکی از تولیدات 2024 این غول کره ای بوده و بهترین گزینه برای افرادی است که قصد خرید محصولی به صرفه و باکیفیت را دارا هستند. این محصول دارای صفحه نمایش LCD دارای نور پس زمینه LED می باشد. همین نور سبب تضمین کیفیت تصویر می شود. شاید نتوان نرخ نوسازی 60 هرتز این محصول را گزینه ای مناسب برای گیمینگ تلقی کرد، اما این را بدانید که برای بازی های ساده تر مانند پلی استیشن 4، گزینه ای ایده آل است.

 یکی از ویژگی های برجسته این محصول، عملکرد هوشمند آن است. همچنین به کمک آن می توانید به انواعی از پلتفرم های رسانه ای مانند نماوا، فیلیمو و سایر برنامه ها دسترسی داشته باشید. اگر قصد دریافت هرگونه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل و یا دریافت راهنمایی درباره مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ DU8000 را دارید، همین حالا همکاران ما در نمایندگی سامسونگ زودکمک درخدمت شما هستند.

تلویزیون سامسونگ DU8000

قیمت تلویزیون سامسونگ DU8000

نمی توان به طور کلی یک قیمت را برای این محصول تعیین کرد. چرا که قیمت تلویزیون سامسونگ مدل du8000 وابسته به سایز آن تعیین می شود. این محصول در سایز های مختلف; از جمله 43، 50، 55،65 و 75 اینچ در بازار یافت می شود. برای دریافت هرگونه اطلاعات درباره این محصول، می توانید با همکاران ما در نمایندگی سامسونگ سرویس درارتباط باشید.

مشاوره آنلاین زودکمک

بررسی مشخصات تلویزیون سامسونگ DU8000

در ادامه می خواهیم تمامی مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. از مهم ترین مشخصات این محصول شامل موارد زیر می گردد:

طراحی بدنه تلویزیون سامسونگ مدل DU8000

از مهم ترین ویژگی های این محصول، طراحی بدنه زیبای آن است که سبب ایجاد ظاهری براق در آن می شود. غول کره ای دنیای فناوری، این محصول را با طراحی AirSlim و بسیار زیبا طراحی کرده و به همین دلیل تلویزیون مدل دی یو 8000 نسبت به سایر محصولات دارای برتری ظاهری است. مدل های ارزان تر دارای بدنه ای حجیم هستند. اما بدلیل برخورداری این نمایشگر از طراحی AirSlim چنین محصولی ظاهری شیک و مدرن خواهد داشت.

همچنین بدلیل وجود قاب Bezel-Less 3 خبری از حواس پرتی و عدم تمرکز هنگام تماشای این محصول نخواهد بود. طوری که تجربه تماشا افزایش یابد. برای تولید پایه و بدنه این محصول از پلاستیک فشرده باکیفیت استفاده شده است. این تلویزیون دارای رنگ مشکی در ظاهر خود می باشد و حسی کلاسیک را به شما تلقین می کند.

 ایجاد حساب کاربری در تلویزیون سامسونگ را می توانید به صورت تصویری و کامل آموزش ببینید.

طراحی نمایشگر تلویزیون 2024 سامسونگ DU8000

بدون شک نمایشگر تلویزیون du8000 یکی از اصلی ترین اجزای آن است و  خبری از طراحی ناامید کننده در آن نیست. صفحه نمایش کریستالی این محصول، از نوع LED است و حالتی نیمه براق و مسطح را داراست. همچنین بدلیل برخورداری این محصول از پنل VA، عمق رنگ و کنتراست این محصول در سطح بالایی قرار دارد.

طوری که هنگام تماشای فیلم و سریال، نهایت لذت را خواهید برد. همچنین تنظیمات نور این محصول هم بدلیل برخورداری از فناوری Edge LED و UHD Dimmind کاملا بهینه سازی می شود. در یک کلام می توان ادعا کرد که این محصول کیفیت استثنائی را معنا می کند.

بررسی ابعاد و اندازه محصول

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که برای خرید نمایشگر باید درنظر داشته باشید، ابعاد آن است. به منظور قرارگیری درست محصول روی پایه های خود، باید به درستی و به خوبی نسبت به ابعاد آن حساس باشید.

درصورتی که از ابعاد دقیق محصول باخبر باشید، می توانید امیدوار باشید که هنگام نصب و موارد مشابه، مشکلی ایجاد نمی شود.در ادامه ویژگی های ابعادی تلویزیون سامسونگ مدل du8000  را بیشتر زیر ذره بین خواهیم برد. با ما همراه باشید.

نگاهی به پایه های محصول

پایه های بکار رفته در این محصول، دارای طراحی منحصر به فردی هستند. ساختار این پایه ها حالت منحصر به فرد و دو شخانه ای داشته و همین امر سبب می شود که این محصول نسبت به تلویزیون CU8000 متمایز باشد. برای تولید این پایه، از پلاستیک مشکی براق ساخته شده و ارتفاع آن قابل تنظیم است. به همین دلیل امکان قرارگیری نوار صوتی در جلوی تلویزیون وجود دارد.

البته علی رغم قابل تنظیم بودن ارتفاع پایه ها، امکان دورتر یا نزدیک تر کردن پایه ها وجود ندارد. همچنین می توانید این پایه ها را جدا کنید. در این صورت امکان نصب آن روی دیوار به سادگی فراهم خواهد شد.

بررسی پورت های تلویزیون du8000

یکی دیگر از فاکتور هایی که کاربران هنگام خرید تلویزیون درنظر دارند، پورت های محصول است. این محصول از سه پورت تلویزیون HDMI 2.0 پشتیبانی می کند. این پورت ها برای اتصال به کسنول هایی که در آینده ساخته می شوند، مناسب خواهد بود. به هر حال این محصول دارای پورت HDMI 2.1 نیست.

کاربرد قابلیت اسمارت هاب در تلویزیون های سامسونگ را در این مطلب کاربردی دنبال کنید.

نرخ نوسازی محصول

همانطور که در ابتدای مطلب هم توضیح دادیم، نرخ نوسازی این محصول برابر با 60 هرتز است. در این صورت می توان این محصول را با رقبا در یک سطح دانست. شاید نتوان این گزینه را برای گیمر های هاردکور، یک محصول ایده آل دانست.

اما بازهم می توان ادعا کرد برای بازی کردن معمولی، تجربه خوبی را برای شما فراهم می کند. اگر قصد دارید با دوستان خود یک بازی لذت بخش را تجربه کنید، این محصول می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

مشخصات صوتی تلویزیون du8000

می توان ادعا کرد که این محصول دارای ویژگی های صوتی بسیار چشمگیری است. طوری که بتواند بهترین تجربه تماشا و همچنین باکیفیت ترین تجربه صوتی را به شما کادو بدهد. طراحی این محصول به صورت 2 کاناله بوده و ماکزیمم توان صوتی آن 10 وات است. طوری که بتواند هر کانال را با صدایی شفاف و فراگیر به شما ارائه کند.

بدلیل برخورداری این محصول از  فناوری Dolby Digital، کیفیت صدا بیشتر می شود. تلویزیون های مقرون به صرفه گاها ممکن است محدودیت هایی در سیستم صدا داشته باشند. اما وجود بخش هایی مانند نوار صوتی، بلندگو های بی سیم و ... می توانند به راحتی صدای خروجی را افزایش دهند.

مشخصات تلویزیون DU8000 سامسونگ

📺 مشخصات تلویزیون 114 اینچی سامسونگ 

خدمات پس از فروش  تلویزیون سامسونگ DU8000

اگر به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر محصولات سامسونگ هستید، بدانید که بهترین گزینه روبروی شماست. ما در نمایندگی سامسونگ سرویس با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص، آماده تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل du8000، در کرج، تهران و مشهد هستیم. آن هم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را درباره کار با محصول و یا دریافت خدمات راهنمایی کنیم.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران