شرکت سامسونگ از کمپانی های شناخته شده و مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است. تلویزیون های سامسونگ نیز از تلویزیون های پراستفاده و پرفروش هستند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ قابلیت های جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از این قابلیت ها و فناوری ها، قابلیت Smart Hub تلویزیون سامسونگ است. این قابلیت راحتی بیشتری را در استفاده از تلویزیون برای مخاطب ایجاد می‌کند. در ادامه به بررسی قابلیت اسمارت هاب در تلویزیون های سامسونگ می پردازیم، با زودکمک همراه باشید.

قابلیت اسمارت هاب در تلویزیون سامسونگ

📺 می خوای بدونی مشکل کار نکردن AirPlay رو چجوری رفع کنی؟ 

Smart Hub چیست؟

قابلیت Smart Hub در تلویزیون های سامسونگ برای راحتی دسترسی به امکانات هوشمند دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. Smart Hub امکان جستجوی راحت فیلم، نمایش یا ویدیو کلیپ‌های وب را به شما می دهد. همچنین با استفاده از این قابلیت می‌ توانید برنامه ‌های سامسونگ را جستجو کنید، با دوستان خود صحبت کنید و از سایر خدمات و سرویس ‌های دیگر بهره‌ مند شوید. قابلیت اسمارت هاب تلویزیون سامسونگ این امکان را به مخاطب می دهد که به راحتی هرچه بیش‌ تر علاوه ‌بر دسترسی به محتوای تلویزیونی و اینترنتی مانند نتفلیکس و دیگر پلتفرم‌ها، به دستگاه‌ های متصل دیگر مانند Blu-Ray Player و انواع کنسول بازی نیز دسترسی پیدا کند. همچنین امکان وب‌ گردی و دسترسی به فضا مجازی در تلویزیون های با قابلیت اسمارت هاب فراهم شده است. ورود به شبکه‌ های اجتماعی، جستجو در یوتیوب‌ و دسترسی به طیف وسیعی از برنامه های مختلف از ویژگی‌ هایی است که قابلیت smart Hub تلویزیون سامسونگ در اختیار مخاطبان قرار می ‌دهد.

مشاوره آنلاین زودکمک

📺 روش وصل کردن تلویزیون به اینترنت رو اینجا یاد بگیر.  

روش فعال کردن قابلیت Smart Hub در تلویزیون های سامسونگ

برای فعال کردن قابلیت Smart Hub تلویزیون‌ سامسونگ به اینترنت متصل شوید و سپس از طریق دکمه کنترلSmart Hub را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به آن باز شود. بعد از نمایش پیام اتصال موفق به شبکه با انتخاب گزینه agree و فشردن Enter که در صفحه Privacy Policy نمایش داده شده است، قابلیت Smart Hub را فعال کنید. پس از آن صفحه را به ‌روز کنید تا برنامه‌ هایی مانند Vudu ، Pandora ، Netflix و… را ببینید. در نهایت با فشردن دکمه Ok این تغییرات را تایید کنید تا Smart Hub برای شما قابل استفاده شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران