کدهای مخفی تلفن پاناسونیک

استفاده از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک روشی برای رفع مشکلات به وجود آمده در تنظیمات این دستگاه ها است. از همین رو اطلاع داشتن از این کدهای مخفی تلفن پاناسونیک و عملکرد هریک از آنها باعث می شود که در زمان نیاز بتوانید شخصا مشکلات تلفن را برطرف کرده و به کمک تخصصی نیازی نداشته باشید. البته در صورتی که با کمک گرفتن از این کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک باز هم مشکل دستگاه برطرف نشد باید از افراد حرفه ای برای رفع ایراد تلفن خود کمک بگیرید. بدین منظور می توانید با مرکز زودکمک تماس بگیرید. این مرکز یکی از مراکز فعال و معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات مربوط به تعمیرات تلفن های پاناسونیک است. تکنسین های این مرکز بسیار حرفه ای بوده و رفع ایراد از دستگاه های مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. علاوه بر آن تمامی خدمات این مرکز همراه با گارانتی ارائه می شوند که این مساله می تواند موجبات راحتی خیال کاربران را از بابت کیفیت خدمات ارائه شده فراهم کند.

کدهای مخفی تلفن پاناسونیک

نمایندگی تعمیر تلفن زودکمک با تعمیرات تخصصی انواع برندهای تلفن در خدمت شماست. 

کدهای مخفی تلفن پاناسونیک برای ریست دستگاه

یکی از کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک برای ریست کردن دستگاه است. گاهی اوقات ممکن است به دلیل بهم خوردن تنظیمات دستگاه یا به وجود آمدن باگ های نرم افزاری در آن، کارایی تلفن دچار مشکل شود. در اینگونه موارد کدهای مخفی تلفن پاناسونیک به کمک کاربر آمده و با ریست کردن دستگاه باعث رفع ایرادهای جزئی شده و عملکرد آن را به حالت عادی بازمی گردانند. برای ریست کردن دستگاه با استفاده از کدهای مخفی می توانید از یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

  • در این روش لازم است دکمه های 2، 5، 8 و 0 را به صورت هم زمان نگه دارید تا زمانی که صدای بوق به گوشتان برسد. پس از آن  چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه ریست شده و سیستم آن مجددا بالا بیاید.

  • روش دومی که می توانید از آن اقدام به ریست کردن تلفن پاناسونیک کنید این است که باتری های تلفن بی سیم را از محل خود خارج کنید. در ادامه 15 دقیقه صبر کنید و پس از آن باتری ها را سر جای خود قرار دهید. در این حالت تلفن ریست شده و مشکلات آن برطرف خواهد شد.

مشاوره آنلاسن زودکمک

بیشتر بخوانید: آموزش ریست کردن تلفن پاناسونیک

کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک برای فعال کردن کالر آیدی

یکی دیگر از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک برای فعال کردن کالر آیدی یا نشان دادن شماره تماس گیرنده به کار می رود. بدین منظور تنها کافی است کلید مربع یا # را فشار داده و پس از آن کد 162 را شماره گیری کنید. پس از انجام این روش گزینه های مربوط به فعال یا غیرفعال کردن کالر آیدی روی نمایشگر نشان داده می شود که برای فعال کردن این گزینه تنها کافی است گزینه on را انتخاب نمایید.

قابلیت Talking Caller ID در تلفن پاناسونیک  

با فعال کردن این گزینه در تلفن پاناسونیک، شماره تلفن یا اسم شخص تماس گیرنده به صورت صوتی اعلام می شود. برای فعال و غیرفعال کردن قابلیت Talking Caller ID در تلفن پاناسونیک دکمه های MENU # 162 را فشار داده و سپس دکمه فلش رو به بالا ▲ یا پایین ▼ را برای روشن یا خاموش کردن این قابلیت فشار دهید. 

کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک برای تنظیمات صدای کلیدها

یکی دیگر از قابلیت هایی که کدهای مخفی تلفن پاناسونیک دارد این است که می توانید با استفاده از کد مخصوص، صدای دکمه های صفحه کلید تلفن را فعال یا غیرفعال نمایید. بدین منظور تنها کافی است کد #165 را شماره گیری کنید. در ادامه دو گزینه On و off نشان داده می شود که برای فعال کردن صدای دکمه ها گزینه On و برای غیرفعال کردن آنها گزینه Off را انتخاب کنید.

تنظیم کردن آلارم با استفاده از کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک

تلفن های رومیزی پاناسونیک این قابلیت را دارند که کاربر بتواند با استفاده از کدهای مخصوص آلارم بیدارباش برای خود تنظیم کند. در تلفن های پاناسونیک برای فعال کردن آلارم بیدارباش یا یادآوری تنها کافی است کد #720 را شماره گیری نمایید.

📞 علت زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک

معرفی دیگر کدهای مخفی تلفن پاناسونیک 

وضوح صفحه نمایش

با استفاده از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک حتی می توان وضوح صفحه نمایش را نیز تغییر دارد. بدین منظور کافی است با استفاده از دکمه های تلفن کد #145 را شماره گیری کنید. پس از آن می توانید با استفاده از دکمه های وسط تلفن وضوح صفحه نمایش آن را طبق خواسته خود کم یا زیاد نمایید.

شماره گیری سریع

برای شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک تنها کافی است کد #261 را شماره گیری نمایید. در ادامه با زدن گزینه Add قادر خواهید بود شماره مورد نظر خود را وارد لیست شماره گیری سریع نمایید. پس از وارد کردن شماره مخاطب تنها کافی است گزینه Ok را انتخاب کنید تا شماره وارد لیست شماره گیری سریع شود. 

کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک برای مسدود کردن شماره های مزاحم

با استفاده از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک امکان مسدود کردن شماره های ناخواسته نیز فراهم شده است. بدین منظور ابتدا باید شماره تلفن مورد نظر خود را روی یک کاغذ یادداشت کرده یا آن را به خاطر بسپارید. در ادامه کد #217 را شماره گیری نمایید. پس از آن گزینه add را بزنید. حال باید شماره ای که قصد مسدود کردن آن دارید را وارد کرده و add را نیز انتخاب کنید تا شماره در لیست تماس های مسدودی ثبت شود.

بی صدا کردن تلفن پاناسونیک

برای فعال کردن حالت سایلنت در تلفن های پاناسونیک نیز می توانید با استفاده از کدهای مخفی اقدام نمایید. کد مخفی که مربوط به بی صدا کردن تلفن پاناسونیک باشد #160 است. پس از وارد کردن این کد مخفی می توانید با استفاده از دکمه جهت پایین صدای تلفن را به اندازه ای که مایل باشید کم کرده یا آن را کلا بی صدا نمایید. از این قابلیت می توانید برای سایلنت کردن تلفن پاناسونیک در زمان استراحت استفاده نمایید. این قابلیت در مدل های زیر در دسترس است:

KX-PRS120، KX-TGC212، KX-PRW130، KX-TGF350، KX-TGF352، KX-TGF343، KX-PRD262، KX-PRW120، KX-TGE263، KX-TGH223، KX-TGF342، KX-PRX120، KX-TGH262، KX-TGH263، KX-TG433، KXTG465K، KX-TGC222، KX-TGC223، KX-TGD220، KX-TGD222، KX-TGC213، KX-TGD224، KX-TGE242، KX-TGE243

در این بخش از مقاله مطالعه تنظیمات صدای تلفن پاناسونیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

وصل کردن تلفن به گوشی موبایل

اتصال تلفن پاناسونیک به گوشی تلفن همراه نیز کد مخصوص به خود را دارد اما انجام این فرآیند کمی پیچیده تر از مواردی است که پیشتر توضیح دادیم. در این روش علاوه بر وارد کردن کدهای مخفی تلفن پاناسونیک نیاز به چند اقدام دیگر نیز وجود دارد. شیوه انجام کار بدین صورت است که ابتدا با استفاده از تلفن خود کد #6241 را وارد نمایید. در ادامه به سراغ گوشی تلفن همراه خود رفته، بلوتوث آن را روشن کرده و در بخش جست و جو به دنبال مدل گوشی بی سیم بگردید. در ادامه گزینه save را بزنید تا اطلاعات وارد شده ذخیره شود. چنانچه قصد داشتید از این بخش تنظیمات خارج شوید می توانید گزینه OFF را انتخاب نمایید. با استفاده از این قابلیت می توانید تماس های گوشی تلفن همراه خود را نیز روی تلفن پاناسونیک پاسخ دهید.

کد مخفی وصل کردن موبایل به تلفن پاناسونیک

✅ روش افزایش برد تلفن بی سیم رو اینجا یاد بگیر.

کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک برای تنظیم تعداد زنگ پیغام گیر

یکی دیگر از قابلیت هایی که کدهای مخفی تلفن پاناسونیک در اختیار کاربران قرار می دهد امکان تنظیم تعداد زنگ پیغام گیر است. برای استفاده از قابلیت تنها کافی است کد #211 را شماره گیری نمایید. تعداد زنگ های پیغام گیر از کارخانه روی 4 عدد تنظیم شده است که با استفاده از این کد می توانید آن را طبق دلخواه خود تغییر دهید. این قابلیت در مدل های زیر در دسترس است:

KX-PRW120، KX-PRW130، KX-PRX120، KX-PRL262، KX-PRD262، KX-TGF34، KX-TGE242، KX-TGH223، KX-TGH262، KX-TGH263، KX-TG433، KX-PRS120، KX-TGC222، KX-TGC223، KX-TGD220، KX-TGD222، KX-TGD223، KX-TGD224

تغییر زبان تلفن پاناسونیک

علاوه بر موارد گفته شده، امکان تغییر زبان تلفن نیز با استفاده از کدهای مخفی در تلفن پاناسونیک فراهم شده است. برای تغییر زبان می توانید با استفاده از کدهای #110 و #112 زبان مورد نظر خود را برای تلفن انتخاب نمایید. در تلفن های پاناسونیک زبان فارسی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این قابلیت در مدل های زیر وجود دارد:

KX-PRW130، KX-PRX120، KX-PRL262، KX-PRD262، KX-TGF342، KX-TGF350، KX-TGF352، KX-TGH262، KX-TGH263، KX-TG433، KXTG465K، KX-PRS120، KX-PRW120، KX-TGD223، KX-TGD224، KX-TGE242، KX-TGE243، KX-TGE262/263، KX-TGH223

حذف پیغام ضبط شده

با استفاده از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک می توانید در تلفن های دارای منشی تلفنی پیغام های ضبط شده را نیز از روی حافظه دستگاه پاک کنید. شیوه انجام کار بدین صورت است:

  • ابتدا وارد منوی گوشی تلفن پاناسونیک خود شوید.

  • پس از آن دکمه # را فشار دهید.

  • در ادامه با شماره گیری کد 302 وارد تنظیمات خاصی می شوید.

  • حال با زدن دکمه yes می توانید پیغام های مورد نظر خود را پاک کنید.

✔ بررسی قطع شدن ناگهانی تلفن پاناسونیک در حین مکالمه به صورت تخصصی. 

نحوه تنظیم تاریخ و زمان در گوشی تلفن پاناسونیک

برای تنظیم تاریخ و زمان در گوشی تلفن پاناسونیک، ابتدا دکمه منو (MENU)  را انتخاب نمایید. بعد از آن دکمه # و بعد از آن عدد 101 را وارد نمایید، تاریخ را با فرمت mm/dd/yr (سال / روز / ماه) وارد نمایید. ok را انتخاب کنید. در بخش بعد ساعت و دقیقه را وارد نمایید. برای انتخاب AM (قبل از ظهر ) و PM (بعدازظهر) دکمه * را وارد کنید و در آخر پایین سمت راست ، کلید save برای ذخیره انتخاب کنید . همچنین برای خارج شدن از محیط دکمه off را انتخاب نمایید.

کد مخفی حذف پیام ضبط شده در تلفن پاناسونیک

تلفن هایی که این قابلیت را دارند عبارتند از مدل های:

KX-PRS120، KX-PRW120، KX-PRW130، KX-PRX120، KX-PRL262، KX-PRD262، KX-TGF342، KX-TGE243، KX-TGE262، TGH223، KX-TGH262، KX-TGH263، KX-TG433، KX-TG465K، KX-TGC222، KX-TGC223، KX-TGD220،KX-TGD222، KX-TGD223، KX-TGD224، KX-TGE242

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران