تعمیرات تلفن ، در سریع ترین زمان ممکن، همراه با گارانتی معتبر و توسط مجرب ترین کارشناسان تعمیر برای شما انجام می شود. اگر طی روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در تلفن مورد استفاده خود شدید، کافی است به مرکز تعمیرات تلفن مراجعه کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما تعمیر نمایند. در این مرکز، ما از شرح حال ارائه شده توسط شما در روند تشخیصی خود استفاده می کنیم و یک فرآیند تشخیص سخت افزاری و نرم افزاری را به صورت دقیق اجرا می کنیم. پس از طی روند عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده را با شما در میان می گذاریم و در نهایت تعمیرات تلفن را انجام می دهیم. تخصصی ترین خدمات تعمیر تلفن نظیر تعمیر خرابی مدار شارژر، تعمیر خرابی ال سی دی، تعمیر خرابی مدار آنتن، تعمیر آب خوردگی، تعمیر خرابی میکروفن یا سوختگی، تعمیر خرابی اسپیکرهای گوشی، تعمیر خرابی برد، تعمیر خرابی کیبورد، تعمیر خرابی مدار نگه دارنده باتری، تعمیر شکستگی صفحه نمایش، تعمیر عیب یابی خروجی صدا و زنگ تلفن و ... توسط همکاران ما در واحد تعمیرات تلفن برای شما انجام می شود.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر تلفن

برای تعمیر تلفن به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر تلفن را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تلفن خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تلفن، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیرات تلفن با گارانتی معتبر

تعمیرات تلفن  به دلیل اطمینان از سطح تخصص کارشناسان و استفاده از بروزترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر همراه با گارانتی معتبر انجام می شود. اگر تلفن شما توسط همکاران ما سرویس شده است و در حال حاضر مشکلات پس از تعمیری دارد که مربوط به تعمیرات انجام شده توسط ما است، به دلیل گارانتی، ما آنها را به صورت رایگان برطرف خواهیم کرد. اگر جزو آندسته از مشتریانی هستید که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی تعمیر تلفن را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات «پذیرش در محل تلفن» است. در صورت استفاده از این سرویس سفیر «زودکمک» در محل شما حاضر شده، اطلاعات لازم را دریافت کرده و دستگاه را به مرکز تعمیر انتقال می دهند. در نهایت پس از تعمیر، تلفن تعمیر شده در محل تست شده و به شما تحویل داده می شود. برای ثبت سفارش «پذیرش در محل» کافی است وارد سامانه زود کمک شده و پس از وارد کردن اطلاعات لازم، درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت سرویس تعمیرات تلفن  را ثبت نمایید.

 

تعمیرات تلفن در مشهد

تعمیرات تلفن ، در سریع ترین زمان ممکن، همراه با گارانتی معتبر و توسط مجرب ترین کارشناسان تعمیر برای شما انجام می شود.


تعمیر تلفن در تهران

در صورتی که ساکن تهران هستید، می توانید با درخواست کمک از نمایندگی تعمیر تلفن در تهران، مشکلات دستگاه خود را رفع کنید. متخصصان می توانند با استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت در کنار تجهیزات به روز و پیشرفته، به تعمیرات تلفن بپردازند و مشکلات آن را برطرف کنند. با توجه به اینکه تکنسین های نمایندگی تعمیر تلفن آموزش دیده بوده و از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، می توانند در کمترین زمان ممکن به عیب یابی و تشخیص ایراد دستگاه پرداخته و آن را با بالاترین کیفیت تعمیر کنند. لذا برای تعمیر تلفن در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران می توانید درخواست ثبت کرده یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

تعمیر تلفن در کرج

نمایندگی تعمیر تلفن در کرج یکی از مراکز تخصصی است که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می کند. در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، هزینه تعمیر نیز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و بسیار مناسب است.  

از مشکلات رایجی که می توان در این مرکز به رفع آن ها پرداخت، تعمیر ال سی دی تلفن بوده که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. همچنین تعمیر مدار تلفن، برق خوردگی تلفن و تعمیر زنگ تلفن نیز از خدمات دیگری هستند که متخصصان می توانند آن ها را برطرف کنند.

تعمیرات تلفن

تعمیر تلفن در مشهد

در صورتی که ساکن مشهد هستید و تلفن شما دچار خرابی شده و قادر به استفاده از آن نیستید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر تلفن در مشهد بهره مند شوید. این مرکز با عیب یابی و تشخیص دقیق مشکل تلفن، می تواند سریعا توسط تکنسین ها به تعمیرات تلفن شما بپردازد.

متداول ترین مشکلاتی که برای تلفن ایجاد شده و باعث درخواست کمک از مرکز تعمیر تلفن می شود شامل، شارژ نشدن تلفن، روشن نشدن آن، صدا نداشتن تلفن، خرابی دکمه تلفن، زنگ نخوردن آن، قطع و وصل شدن صدا و شماره نگرفتن تلفن می شود.

هزینه تعمیرات تلفن چقدر است؟

هزینه تعمیرات تلفن در زود کمک با توجه به لیست تعرفه خدمات و به صورت ثابت است. در مواردی که تعمیر تلفن به صورت جزئی باشد و زمان کمتری صرف شود، بالطبع هزینه آن نیز کمتر می شود. اما هنگامی که خرابی تلفن جدی باشد، هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات آن نیز افزایش می یابد.

علاوه بر هزینه قطعات تعویض شده، هزینه اجرت تعمیر دستگاه نیز به صورت جداگانه و با توجه به قیمت روز محاسبه می شود. تعمیرکار پس از بررسی و عیب یابی تلفن، مشکل دستگاه را با شما در میان گذاشته و هزینه تعمیر تلفن را اعلام می کند. در صورتی که رضایت داشته باشید، کار تعمیر را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانیم : تعمیر تلفن های بیسیم و سانترال

هزینه تعمیر تلفن

ثبت درخواست تعمیر تلفن

برای ثبت درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات تعمیرات تلفن، به بخش «ثبت درخواست تعمیر تلفن» بروید. در این بخش، از میان گزینه های موجود در فیلد نخست، گزینه تعمیر تلفن های بیسیم و سانترال را انتخاب نمایید. در فیلد دوم، گزینه انتخابی شما یکی از دو گزینه «تلفن» یا «سانترال»خواهد بود. در فیلد سوم برند تلفن خود را انتخاب کنید و در صورت اطلاع از مدل آن، مدل تلفن را در فیلد چهارم وارد نمایید. توضیحات احتمالی درباره نوع اشکال پیش آمده در تلفن، شدت خرابی تلفن، تقاضاهای احتمالی و مواردی از این دست را نیز می توانید در بخش «شرح درخواست» وارد نمایید. شما از طریق همین بخش می توانید درخواست تعمیرات تلفن را برای شخص دیگر نیز انجام دهید. در اینصورت می بایست شماره تماس خود فردی که قرار است خدمات تعمیرات تلفن را دریافت کند وارد نمایید. دکمه «ثبت» را فشار دهید و منتظر تماس همکاران ما از بخش پشتیبانی «زودکمک» بمانید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما از بخش پشتیبانی «زودکمک» با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم جهت اعزام کارشناس تعمیر را انجام می دهند. تکنسین تعمیرات تلفن ، پس از دریافت شرح حال دستگاه از شما، مراحل عیب یابی را انجام داده و جهت تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام می کند. در صورت نیاز نیز دستگاه جهت تعمیرات تخصصی به مرکز تعمیر انتقال داده می شود.

واحد تعمیرات تلفن در مرکز زود کمک چه خدماتی ارائه می دهد؟

واحد تعمیرات تلفن زود کمک به عنوان یکی از مراکز تخصصی که دارای تکنسین های ماهر و با تجربه است، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می دهد. انواع ایرادات در تلفن در این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و توسط متخصصان رفع می شود.

از مهم ترین خدمات می توان به تعمیر یا تعویض ترانزیستورها، تعمیر یا تعویض مقاومت ها و آی سی، تعمیر یا تعویض دو شاخه تلفن، تعمیر یا تعویض سیم و کابل رابط، تعمیر یا تعویض دکمه های تلفن، تعمیر یا تعویض باتری تلفن، تعمیر یا تعویض شارژر تلفن، تعمیر یا تعویض صفحه نمایش تلفن و خدمات دیگر اشاره کرد.

تعمیرات اسپیکر تلفن ثابت

ممکن است در هنگام استفاده از گوشی تلفن صدا به صورت ضعیف و نا مفهوم به گوش برسد. این مشکل می تواند یکی از نشانه های اولیه خرابی اسپیکر تلفن باشد. در این شرایط ابتدا باید بلندگوی تلفن را بررسی کرده و از عدم انسداد آن مطمئن شوید. اما در صورتی که هیچ صدایی از تلفن به گوش نمی رسد، خرابی اسپیکر قطعی است.

با ضعیف شدن صدای تلفن باید با استفاده از دستمال خیس گرد و غبار آن را برطرف کنید تا مشکل رفع شود. در صورتی که با این روش مشکل برطرف نشد، ایراد از قطعات داخلی بلندگوی تلفن است و باید برای تعمیرات تلفن اقدام نمایید.

تعمیر صفحه کلید تلفن رومیزی

صفحه کلید تلفن رومیزی یکی از اجزای کاربردی و مهم دستگاه بوده که خرابی آن بسیار رایج است. با بروز ایراد در صفحه کلید تلفن، کلیدها کار نمی کنند و یا جابجا شماره می گیرند. در این حالت ممکن است آلودگی یا چیزی زیر کلیدها گیر کرده باشد و از کار کردن صحیح آن ها جلوگیری کند.

همچنین نفوذ آب یا مایعات به داخل کلید ها می تواند به سرعت داخل دستگاه رفته و علاوه بر صفحه کلید، قطعات دیگر را نیز با مشکل روبرو کند. زمانی که صفحه کلید دارای ایراد جزئی باشد، با تعمیرات تلفن رفع می شود. اما چنانچه مشکل گسترده باشد، باید برای تعویض کیبورد آن اقدام کنید.

تعمیر ال سی دی تلفن رومیزی

تعمیر ال سی دی یا صفحه نمایش تلفن به عنوان یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلفن شناخته می شود. ال سی دی تلفن ممکن است به علت ضربه خوردن یا سقوط دستگاه دچار شکستگی شده و اطلاعاتی روی آن نمایش داده نشود.

با توجه به اینکه ال سی دی تلفن بخش حساس و مهم این دستگاه است، در صورت ضربه خوردن باید به سراغ متخصصان و تکنسین های تعمیر تلفن بروید. متخصصان ماهر و آموزش دیده قادر هستند با بررسی و عیب یابی دقیق مشکل، به رفع آن بپردازند.

تعمیر مدار تلفن ثابت

مدار تلفن ثابت همان برد اصلی دستگاه بوده که دارای قطعات مهمی برای کار کردن دستگاه است. آی سی، خازن، مقاومت، سی پی یو و قطعات دیگر به عنوان قطعات مهم مدار تلفن ثابت شناخته شده و در کارایی صحیح دستگاه نقش اساسی دارند.

قطعات مدار ممکن است بر اثر نفوذ آب و مایعات، برق خوردگی، خرابی قطعه، ضربه خوردن و مشکلات دیگر دچار خرابی یا سوختگی شوند. در این شرایط لازم است تلفن توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات تلفن باز شده و به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

مشکلات رایج تلفن و چگونگی تعمیرات آن

هزینه رفع مشکلات تلفن و تعمیر تلفن

1.رفع مشکل برق خوردگی تلفن

یکی از مشکلاتی که کاربران تلفن های ثابت با آن روبرو می شوند، برق خوردگی تلفن و سوختن آن بر اثر اتصال دستگاه به برق است. با اتصال اشتباه دو شاخه تلفن ثابت به پریز برق، تلفن دچار سوختگی شده و با مشکل مواجه می شود.

پس از اتصال تلفن به برق، ندارها، برد و سایر قطعات آن دچار شوک می شوند و از کار خواهند افتاد. در حقیقت ولتاژ برق می تواند به اجزا و قطعات داخلی تلفن آسیب برساند و آن را دچار آسیب کند. برای تعمیرات تلفن باید شدت آسیب دیدگی قطعات توسط تکنسین ها بررسی شده و سپس برای رفع مشکل اقدام کنید.

2. صدا نداشتن تلفن و روش های رفع آن

صدا نداشتن تلفن در هنگام مکالمه یکی از مشکلات بوده که کاربران را با دردسرهای زیادی روبرو می کند. این مشکل می تواند ناشی از ایرادات سخت افزاری، ارتباط بین برد و همچنین خرابی اسپیکر بوده که باعث اتصالی یا قطعی ارتباط مسیرهای داخلی تلفن روی مدار می شود.

زمانی که با این مشکل روبرو می شوید، باید از دستکاری ناشیانه آن خودداری کرده و کار تعمیرات تلفن را به متخصصان ماهر و باتجربه نمایندگی بسپارید. آن ها می توانند ابتدا تنظیمات تلفن شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت عدم مشکل در تنظیمات، به عیب یابی قطعات داخلی آن بپردازند.

3. چگونگی تعمیر تلفن آب خورده

آبخوردگی تلفن یکی از مشکلاتی است که باعث خرابی و آسیب رسیدن به دستگاه می شود. زمانی که آب یا مایعات به داخل تلفن نفوذ می کند، قطعات داخلی را خراب کرده و این مشکل گسترش پیدا می کند. از این رو باید برای رفع مشکل آبخوردگی تلفن سریعا اقدام نمایید.

تعمیرات تلفن آب خورده به میزان آبی بستگی دارد که روی دستگاه ریخته شده است. در صورتی که حجم آب ریخته شده روی تلفن زیاد باشد، به داخل دستگاه نفوذ کرده و مدار و برد آن را دچار آسیب های جدی می کند. بنابراین باید برای تعمیر آن به مراکز تخصصی تعمیر تلفن مراجعه کنید.

4. رفع مشکل زنگ نخوردن تلفن

ممکن است شما با مشکل زنگ نخوردن تلفن روبرو شده و به دنبال علت و نحوه رفع آن باشید. به همین منظور ابتدا لازم است خطوط داخلی و گوشی تلفن را مورد بررسی قرار دهید و گوشی خود را روی خط دیگری تست کنید. در صورت زنگ خوردن، باید سلامت خطوط تلفن را از طریق مخابرات پیگیری کنید.

همچنین در حالت بی صدا قرار دادن تلفن از طریق تنظیمات نیز می تواند باعث زنگ نخوردن آن شود. خرابی قطعات داخلی گوشی تلفن بر اثر ضربه یا سقوط می تواند علت دیگر زنگ نخوردن دستگاه باشد. برای رفع این مشکل ابتدا باید اقدام به بررسی تنظیمات تلفن نمایید.

سپس خطوط تلفن را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی در خطوط وجود نداشته باشد، باید قطعات داخلی دستگاه را چک کنید. ممکن است بلندگوی گوشی شکسته باشد و یا سوکت و سیم رابط آن دچار پارگی یا شکستگی شده باشد که باید برای تعمیر تلفن از طریق نمایندگی معتبر اقدام نمایید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران