بازی clash of clans از بازی های محبوب و معروف بین کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود. اگر شما هم از کاربران گوشی های آیفون هستید و هنگام انتقال اکانت کلش آف کلنز به یک دستگاه دیگر با ارور 102 مواجه شدید، باید بدانید که خطای 102 بازی clash of clans مربوط به عدم هماهنگی کشور انتخاب شده در تنظیمات اپل آیدی و اکانت گوگل پلی است. در این مقاله به آموزش رفع خطای 102 بازی clash of clans در گوشی های آیفون با یک تنظیمات ساده می پردازیم.

رفع ارور 102 کلش آف کلنز

📱 پیشنهاد به شما: معرفی بهترین بازی های رایگان موبایل 

علت خطای 102 کلش آف کلنز

ارور 102 کلش اف کلنز یک ارور رایج است که کاربران در حین انتقال اکانت بازی از یک دستگاه به دستگاه دیگر به خصوص در آیفون و آیپد با آن روبرو می‌شوند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم عدم هماهنگی کشور انتخاب شده در تنظیمات اپل آیدی و اکانت گوگل پلی باعث به وجود آمدن ارور 102 بازی clash of clans می شود.

مشاوره آنلاین زودکمک

📱 5 تا از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید رو اینجا ببین. 

روش رفع ارور 102 بازی clash of clans

برای رفع خطای 102 کلش آف کلنز لازم است که کشورهای انتخاب شده برای اپل آیدی و اکانت گوگل پلی با هم هماهنگ باشند. بدین ترتیب برای رفع این ارور کافیست که برخی تنظیمات را در اپل آیدی خود تغییر دهید. برای این منظور باید تنظیمات لوکیشن یا Region را در هر دو اکانت روی کشور یکسانی تنظیم کنید.

آموزش رفع ارور 102 کلش آف کلنز از طریق تغییر کشور اپل آیدی

برای تغییر کشور اپل آیدی خود با استفاده از برنامه های تغییر IP به روش زیر عمل کنید.

  • به تنظیمات (Settings) دستگاه بروید.

  • گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.

  • گزینه View Apple ID را انتخاب کنید.

  • به بخش Country/Region بروید و Change Country or Region را انتخاب کنید.

  • کشور موردنظرتان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بهتر است کشور آمریکا را انتخاب کنید.

  • بعد از انتخاب کشور، Next و سپس Agree را انتخاب کنید.

  • در پنجره پاپ آپی که نمایش داده می‌شود نیز گزینه Agree را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعد که مربوط به Billing Information است، گزینه None را انتخاب کنید.

بعد از انجام مراحل فوق لازم است که اطلاعات خود را مطابق با اطلاعات یک شهروند آمریکایی برای اپل آیدی خود ثبت کنید. به یاد داشته باشد که نرم افزار تغییر IP باید در تمام طول این مدت فعال باشد زیرا تغییر IP منجر به بلاک شدن اپل آیدی شما می شود. برای دسترسی به اطلاعات غیر واقعی یک شهروند آمریکایی می توانید از سایت های Fake ID استفاده کنید. برای مثال سایت Fake Name Generator | Fake Person Generator یکی از این سایت ها است که می توانید در آن به اطلاعات غیر واقعی اما کامل یک شهروند در آمریکا دسترسی پیدا کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران