آموزش تعمیر موبایل یکی از دوره های پرکاربردی است که می تواند فرد را به سرعت وارد بازار کند. امروزه تعداد گوشی های تلفن همراه هوشمند روز به روز بیشتر شده و در نتیجه نیاز به خدمات آنها نیز بیشتر می شود، از همین رو بازار این حوزه هنوز اشباع نشده و شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل می تواند فرد را به درآمد برساند. مرکز زودکمک یکی از مراکز ارائه دهنده دوره های آموزش تعمیرات موبایل است که در پایان دوره مدرک معتبر ارائه می دهد. برای شرکت در این دوره ها نیاز به داشتن دانش قبلی درباره مباحث الکترونیکی نیست و تمامی مباحث مورد نیاز در طول کلاس آموزش داده می شود. در صورت تمایل به شرکت در این دوره ها می توانید با این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان تعمیر موبایل این مرکز درباره شرایط خود مشورت کنید.

ثبت درخواست ثبت نام دوره آموزش تخصصی تعمیر موبایل

 

آموزش تعمیر موبایل

معرفی دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک معتبر

همانطور که اشاره کردیم شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل پیش نیاز خاصی نداشته و تنها لازم است که به این حوزه علاقه داشته باشید و با پشتکار در کلاس ها شرکت کنید. این کلاس از دو بخش تئوری و عملی تشکیل شده است. در دوره تئوری دانش کلی و ابتدایی مورد نیاز به فرد آموزش داده می شود و در بخش عملی دوره های آموزش تعمیرات موبایل، فرد به صورت کامل با سیستم انواع گوشی های هوشمند و نحوه تعمیر آنها آشنا خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل

با شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل مرکز زودکمک کلیه مباحث صفر تا صد موبایل و تعمیرات آن آموزش داده می شود. اولین مبحث آموزش داده شده در دوره آموزش تعمیرات موبایل مرکز زودکمک شناخت اجزای مختلف موبایل و عملکرد هریک است. در ادامه بخش های الکترونیکی و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات به فرد آموزش داده می شود. در بخش بعدی قسمت های مختلف سخت افزاری موبایل به صورت کامل توضیح داده شده، نحوه باز و بسته کردن اجزای مختلف به صورت تئوری و عملی به فرد آموزش داده شده و در نهایت تعدادی گوشی نیز در اختیار فرد قرار می گیرد تا مهارت های عملی آموزش دیده خود را تقویت کند. پس از بخش سخت افزارها مربی به توضیح نرم افزارهای مختلف موبایل های هوشمند و نحوه انجام تعمیرات نرم افزاری می پردازد. در تمام این بخش ها توضیحات مربوط به گوشی های آیفون و اندروید به صورت مجزا ارائه می شود تا فرد بتواند تعمیرات تخصصی تمامی مدل های گوشی و سیستم عامل ها را انجام دهد. پس از این مراحل تعمیرات نرم افزاری تخصصی تری مانند نحوه باز کردن قفل موبایل بدون پاک شدن اطلاعات گوشی و مواردی از این دست توضیح داده می شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر ال سی دی موبایل

دوره آموزش تعمیر موبایل

سرفصل های بخش سخت افزار دوره آموزش تعمیرات موبایل

سرفصل های بخش سخت افزار دوره آموزش تعمیر موبایل با همکاری اساتید مجرب و باتجربه این زمینه فراهم شده است. در تدوین این سرفصل ها تلاش شده تا مباحث به گونه ای آموزش داده شود که پس از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل فرد قادر باشد وارد بازار کار شده و از این حرفه کسب درآمد کند. در بخش سخت افزار در ابتدا ابزارآلات و لوازم مورد نیاز برای تمامی تعمیرات موبایل به فرد معرفی شده و نحوه عملکرد هریک نیز آموزش داده می شود. پس از آشنایی با کاربرد ابزارآلات، نحوه لحیم کاری و برداشتن قطعات SMD، نحوه تعویض انواع IC های معمولی و چسبی، نحوه شابلون زدن و پایه سازی IC ها نیز به صورت کامل آموزش داده می شود. چگونگی تعمیر انواع ایرادهای برد موبایل، تعمیر دوربین گوشی، رفع ایراد مشکلات تاچ و نمایشگر، نحوه راه اندازی باتری های خوابیده به روش شوک دادن باتری با منبع تغذیه، نحوه تعویض سوکت های پلاستیکی، رفع ایراد از مدار تغذیه گوشی های موبایل، رفع خرابی ویبراتور، عیب یابی گوشی های آبخورده، نحوه تعویض باتری، فلت شارژ و فلت پاور، تعویض فریم و درب پشت و مواردی از این دست نیز جزو سرفصل های آموزشی این دوره است.

                                                                                                                                                     

            

آموزش تعمیرات موبایل اپل

            

تعمیر گوشی آیفون

            
            

            

تعمیر موبایل سامسونگ

            
            

آموزش تعمیرات موبایل شیائومی

            

تعمیر موبایل شیائومی

            
            

آموزش تعمیر موبایل ال جی

            

تعمیر موبایل ال جی

            
            

آموزش تعمیر گوشی هوآوی

            

تعمیر موبایل هوآوی

            
            

آموزش تعمیرات موبایل ایسوس

            

تعمیر موبایل ایسوس

            
            

آموزش تعمیرات موبایل لنوو

            

تعمیر موبایل لنوو

            
            

آموزش تعمیر گوشی اچ تی سی

            

تعمیر موبایل اچ تی سی

            

سرفصل های بخش نرم افزار دوره آموزشی تعمیر موبایل مرکز زودکمک

در بخش تعمیرات نرم افزاری دوره آموزش تعمیر موبایل در ابتدا فرد با اصطلاحات تخصصی حوزه تعمیرات موبایل آشنا می شود. در ادامه و پیش از وارد شدن به بخش تخصصی عملی، کلیه باکس های کاربردی تعمیرات موبایل نیز به افراد آموزش داده می شود. نحوه تعمیرات نرم افزارهای کاربردی موبایل، ساخت اپل ایدی با جیمیل شخصی، چگونگی فلش کردن گوشی های مختلف، نحوه نصب نرم افزارهای مختلف در دو سیستم عامل آی او اس و اندروید، رفع ایرادات مربوط به اکانت گوگل در موبایل، رفع مشکلات آنتن دهی، حذف سامسونگ اکانت، نحوه حذف FRP در تمامی گوشی ها، چگونگی باز کردن رمز گوشی های سامسونگ، فارسی سازی گوشی، رفع مشکلات مربوط به IMEI در انواع گوشی ها و چگونگی ویروس کشی گوشی نیز از جمله مباحثی است که در دوره آموزش تعمیرات موبایل مرکز زودکمک ارائه می شود.

میزان درآمد تعمیرکار تخصصی موبایل

در صورتی که فرد در دوره های آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده و تمامی توانایی ها و مهارت های لازم در این حوزه را کسب کند می تواند به عنوان تعمیرکار موبایل وارد بازار کار شود. یکی از سوالاتی که ممکن است افراد داشته باشند درباره میزان درآمد افراد شاغل در این حوزه است. در این باره باید عنوان کنیم که میزان درآمد هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان عدد دقیقی برای آن عنوان کرد. به عنوان مثال در صورتی که دوره آموزش تعمیرات موبایل مدرک معتبری به فرد ارائه ندهد ممکن است وی در ابتدا نتواند در مراکز معتبر مشغول به کار شود و ناچارا مجبور شود به سراغ مراکز تعمیرات موبایل متفرقه برود. طبیعتا در چنین مواردی درآمد وی کمتر از فردی است که در دوره های معتبری شرکت کرده که تمامی مباحث به صورت کامل و تخصصی آموزش داده شده است. یکی دیگر از عواملی که نقش تعیین کننده در میزان درآمد فرد دارد مرکزی است که وی در آن شاغل می شود. چنانچه مرکز در محلی واقع شده باشد که تعداد گوشی های ثبت شده در طول روز بیشتر باشد درآمد تعمیرکار موبایل نیز بیشتر خواهد بود. البته هزینه تعمیرات گوشی های گران قیمت نسبت به گوشی های میان رده و اقتصادی بیشتر بوده و چنانچه گوشی های گران قیمت جهت تعمیرات ارائه شوند درآمد فرد نیز بیشتر خواهد بود.

آموزش تعمیر موبایل

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران