بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2023

بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید ، با گرافیک و ویژگی های خاص خود، توجه بسیاری از گیمرها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری را به خود جلب کرده اند. با اینکه بازی های آنلاین تک نفره بسیار سرگرم کننده هستند، اما تجربه بازی های چند نفره در گوشی های هوشمند اندروید، لذت دیگری دارد. وقتی بهترین بازی های گروهی آنلاین Android را چه با دوستان خود و چه در مقابل دیگر گیمرها انجام دهید، فضای متفاوتی را تجربه می کنید و لذت و تجربه فراتری نسبت به بازی های تک نفره به دست می آورید. به همین دلیل، ما تعدادی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید  را از بین تعداد زیادی از آنها برای شما انتخاب کرده ایم.

بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022

بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022، با گرافیک و ویژگی های خاص خود، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده اند.


نگاهی به بهترین بازی های چند نفره آنلاین در اندروید 

در چند سال اخیر، بازی های رقابتی و چند نفره بخش مهمی از صنعت بازی های ویدیویی را در بر گرفته است و سازنده های مختلف، مدام در تلاش هستند تا بازی های جدیدی را با سبک های متفاوت و شکل و شمایلی جدید، به بازار عرضه کنند. در این میان، بازی های پلتفرم موبایل نیز از این قافله عقب نمانده اند؛ طوری که بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید عرضه شده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

مشاوره آنلاین زودکمک

معرفی بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2023

Call of Duty : Mobile

یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید Call of Duty است که می‌ توانید آن را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید. این گیم مهیج توسط Tencent Games و Activision طراحی و ساخته شده است. Call of Duty به شما اجازه می‌ دهد تا به طور آنلاین با سایر افراد در اقصی نقاط جهان بازی کنید.

ناگفته نماند حالت چند نفره مدهای جذابی نظیر Team Deathmatch، Domination و همچنین Search and Destroy را شامل می ‌شود.نسخه اندروید Call of Duty از گرافیک بسیار زیبایی بهره می‌ برد.

علاوه بر آن موتور گرافیکی Unity نیز باعث شده کیفیت بازی به حداکثر برسد. نورپردازی حرفه‌ ای، مدل‌ های سه بعدی، صداگذاری بی‌ نظیر و موسیقی با کیفیت هم باعث می ‌شوند تجربه بی‌ نظیری از گیمینگ داشته باشید.

Call of Duty 2023 اندروید

H1Z1 Mobile

از جمله بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید H1Z1 Mobile است که تنوع بسیار زیادی دارد. برای مثال می توانید گیم را به صورت تک نفره، دو نفره یا حتی در تیم ‌های چهار نفره انجام دهید. در H1Z1 Mobile این امکان را خواهید داشت که به همراه ۱۵۰ نفر بازیکن در نقاط مختلف جهان از هواپیما به پایین بپرید.

سپس به جمع آوری سلاح، نارنجک و سایر مهمات بپردازید. بعد از گردآوری مهمات لازم به مبارزه با کسانی خواهید پرداخت که سد‌ راه شما قرار می‌ گیرند. در آخر از بین این ۱۵۰ نفر کسی که بتواند زنده بماند به عنوان فرد برنده اعلام می‌ شود.

H1Z1 Mobile 2023

Rainbow Six Mobile

اگر به بازی‌ هایی با سبک تیراندازی علاقه دارید، Rainbow Six Mobile را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. نسخه آزمایشی این گیم محبوب که توسط یوبی سافت ساخته شده، در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲ ارائه شد. گیم ‌پلی Rainbow Six Mobile که جزء بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید در سال ۲۰۲۳ میلادی شناخته می ‌شود، طراحی جالبی دارد.

به این صورت که گیمرها در هر دوره از بازی در یکی از پست‌ های دفاع یا حمله به مبارزه با یکدیگر می ‌پردازند‌. در حال حاضر Rainbow Six Mobile سه حالت  Secure Area، Bom و Team Deathmatch را به علاقه مندان ارائه می دهد.

Rainbow Six Mobile

Battlefield Mobile

بازی Battlefield Mobile به صورت رایگان ارائه شده، اما برای دسترسی به قابلیت ‌های بیشتر نیاز به پرداخت درون برنامه ‌ای خواهید داشت. همچنین برای نصب آن نسخه اندروید شما باید ۷ یا بالاتر باشد. این گیم با سبک اکشن توسط ELECTRONIC ARTS منتشر شده و موضوع بسیار جذابی دارد. موضوع بازی از این قرار است که به کمک خدمه‌ و زیردستان خود از روی یک سری نقشه‌ ها با رقبا مبارزه خواهید کرد.

Battlefield Mobile‌ گرافیک خارق ‌العاده و مدرنی دارد که باعث شده زیبایی بصری صحنه‌ ها به حداکثر برسد. این مزیت در کنار قابلیت ‌های بسیار Battlefield Mobile‌ را در بین بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید در سال ۲۰۲۳ قرار داده است. از جمله قابلیت ‌های بازی می‌ توان به امکان ساخت تیم، ارائه طیف گسترده ‌ای از سلاح ‌های متنوع و همچنین نبردهای مهیج اشاره کرد.

بازی های محبوب آنلاین چند نفره 2022 اندروید

تعداد زیادی از این بازی ها ارائه شده اند که ما چند تا از آنها را در این مقاله بررسی کرده ایم. بازی های Among Us، PUBG Mobile، Fortnite، Garena Free Fire و Clash Royale از بهترین بازی های گروهی آنلاین Android در سال 2022 هستند که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

1- بازی چند نفره و آنلاین Among Us

پس از انتشار Among Us، به نظر می رسد دوره طلایی بازی های اندروید واقعا فرا رسیده است. این بازی که در صدر لیست بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022 قرار دارد، یک بازی با موضوعی اجتماعی و منحصر به فرد است.

بازی Among Us را می توان از طریق وای فای محلی با 4 تا 10 بازیکن نیز بازی کرد. شما در این بازی، سفینه فضایی خود را به همراه سایر هم تیمی های خود آماده می کنید، اما در تیم شما شیادانی وجود دارند که می خواهند همه را بکشند. همین باعث هرج و مرج می شود و در نهایت، شما اجساد یکی از هم تیمی های خود را پیدا می کنید.

سوء ظن در میان خدمه افزایش می یابد و رای گیری برای یافتن و بیرون انداختن شیاد از سفینه فضایی رخ می دهد و ادامه پیدا می کند. در این میان، شما باید وظایفی مانند حفظ سوخت سفینه فضایی، منبع تغذیه و موارد دیگر را مدیریت کنید.

همچنین شما می توانید از طریق چت متنی با سایر خدمه ارتباط برقرار کنید یا از سرور Discord خود برای ارتباط با آنها استفاده کنید. در مجموع، Among Us یکی از بهترین بهترین بازی های گروهی آنلاین Android در سال 2022 است که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

2- بازی چند نفره و آنلاین PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile ، بدون شک یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022 است. این بازی، یک بازی مبارزه و نبرد است که در آن 100 بازیکن برای جمع آوری سلاح ها در جزیره ای فرود می آیند و برای تبدیل شدن به آخرین مبارز یا آخرین جوخه می جنگند.

بازی PUBG Mobile ، دارای یک حالت انفرادی، یک حالت دو نفره و یک حالت جوخه است تا بتوانید با دوستان خود متحد شوید و برای یک شام مرغ بجنگید. PUBG Mobile دارای حالت Arcade، چندین نقشه جدید و ویژگی های دیگر است.

علاوه بر این ها، همیشه رویدادهای جدید سرگرم کننده ای در بازی اتفاق می افتد. همچنین سلاح های مختلفی از جمله نارنجک های دستی، نارنجک های دودزا، کیت های سلامتی و بسیاری موارد دیگر وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

بازی چند نفره و آنلاین PUBG Mobile

3- بازی چند نفره و آنلاین Fortnite

بازی Fortnite ، یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022 و از بهترین بازی های بتل رویال است که بازی آنلاین آن در برابر سایر بازیکنان واقعاً سرگرم کننده است. Fortnite تفاوت قابل توجهی با PUBG دارد. از گرافیک کارتونی و بسیاری از عناصر سرگرم کننده استفاده می کند تا لذت بازی را بیشتر کند.

همچنین این بازی، یک مکانیسم ساختاری خاص دارد که هیچ کدام از بازی های آنلاین چند نفره اندرویدی ارائه نمی دهند. علاوه بر این ها، بازی Fortnite هر هفته محتوای تازه ای را در به روزرسانی ها دریافت می کند، بنابراین هربار که بازی را رها کنید و مدتی بعد به آن برگردید، اتفاق جدیدی در آن رخ خواهد داد.

Fortnite یک بازی بسیار عالی است، اما به لطف مکانیک اسلحه دشوار و ساختار خاصی که در بازی آن نقش اساسی دارد، تسلط بر آن بسیار سخت است. توجه داشته باشید که این بازی در پلی استور موجود نیست، بنابراین باید آن را از منابع دیگر نصب کنید.

بازی چند نفره و آنلاین Fortnite

4- بازی چند نفره و آنلاین Garena Free Fire

اگر هنوز برای انجام بازی هایی که مبارزه هایی با ظرفیت بالا و حرفه ای دارند راحت نیستید، بازی Garena Free Fire می تواند بازی چند نفره آنلاینی باشد که می خواهید ابتدا آن را امتحان کنید. Garena Free Fire که از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022 محسوب می شود، ساده انجام می شود. کنترل های این بازی همگی روی صفحه هستند و به راحتی می توانید پیمایش کنید.

اما نکته مهم این است که فقط باید در یک صفحه با زمان 10 دقیقه ای، با 49 کاربر دیگر مبارزه کنید و تا پایان زنده بمانید. Garena Free Fire یک بازی چند نفره سرعتی است که تمام مهارت های شما را قبل از یک نبرد شدید، تقویت می کند.

در این بازی، شما در جزیره ای دور افتاده گیر می افتید و باید اسلحه های خوب و تجهیزات پزشکی پیدا کنید، در منطقه امن بمانید و خوب مبارزه کنید تا در نبرد پیروز شوید. علاوه بر آن، شما می توانید تیم های 4 نفره تشکیل دهید و با چت صوتی درون بازی با یکدیگر صحبت کنید و استراتژی طراحی کنید.

بازی چند نفره و آنلاین Garena Free Fire

5- بازی چند نفره و آنلاین Clash Royale

یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره آنلاین اندروید 2022، بازی کلش رویال است که باید آن را در گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید. این بازی طرفداران زیادی دارد و در واقع یک اسپین آف از بازی استراتژیک محبوب کلش آف کلنز است.

کلش رویال یک بازی مبتنی بر کارت یا card-based game است که در آن، شما بازیکنان دیگر در یک نبرد مبارزه می کنید تا خود را بهترین بازیکن جهان نشان دهید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده چند نفره آنلاین هستید، Clash Royale قطعا یکی از بازی هایی است که باید آن را بررسی کنید.

بازی چند نفره و آنلاین Clash Royale

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

احمد غلامی
1402/12/02-10:04

عالی