تعمیر آنگل و انواع اینسترومنت ها یکی از خدماتی است که در مرکز زودکمک ارائه می شود. تعمیر تخصصی آنگل دندان پزشکی نیاز به دانش و تجربه بسیار بالایی دارد و با توجه به اهمیت این ابزار، لازم است که حتما به دست افراد کاملا متخصص انجام شود. آنگل ها به دلیل ماهیت و عملکردی که دارند ممکن است بر اثر استفاده نادرست دچار ایرادهای ناگهانی شوند. در چنین مواردی تعمیر آنگل در کوتاه ترین زمان ممکن اهمیت فراوانی دارد زیرا موجب می شود که کمترین اختلال در کارها و برنامه های روزمره دندان پزشکان محترم ایجاد شود. در مرکز زودکمک تمام تلاش ما بر این است که تعمیرات اینسترومنت دندان پزشکی در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه گردد. در صورتی که شما نیز با اختلال در عملکرد آنگل دندان پزشکی مواجه شدید می توانید با مرکز زودکمک تماس گرفته و درخواست اعزام تکنسین به محل خود جهت تعمیرات تخصصی را داشته باشید. تمامی خدمات مرکز زودکمک همراه با گارانتی ارائه می شوند که همین امر خیال کاربران عزیز را از بابت کیفیت بالای خدمات راحت می کند.

تعمیر آنگل دندانپزشکی

ثبت سفارش آنلاین تعمیر آنگل و انواع اینسترومنت

برای تعمیرآنگل به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر تعمیر آنگل و انواع اینسترومنت را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که تعمیرانواع اینسترومنت خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

چه زمانی نیاز به تعمیر آنگل دندان پزشکی داریم؟

آنگل های دندان پزشکی در برداشت با عمق بیشتر و پالیش کردن دندان بیمار نقش دارند. آنگل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع و مدل در ترمیم دندان ها، جراحی های ایمپلنت، اندو و اندولیفت به کار می روند. همانطور که متوجه شدید اغلب خدمات دندان پزشکی به آنگل ها مربوط هستند و خرابی آنها می تواند اختلالات بسیار زیادی در برنامه های دندان پزشکان و مراجعین آنها ایجاد کند. اما چه زمانی می گوییم که آنگل خراب شده و نیاز به تعمیر انگل دندان پزشکی داریم؟ اختلال در عملکرد این دستگاه ها به معنی خرابی آنها است. به عنوان مثال در صورتی که فرز روی دستگاه حرکت نکند باید جهت تعمیر تخصصی آنگل دندان پزشکی اقدام نمایید. یکی دیگر از علائم خرابی آنگل نیز این است که صدای رد کردن دنده های آنگل از حالت طبیعی خارج شده و مشخص شود که دنده های اکسل و کارتریج به مشکل خورده است. در این گونه موارد بهتر است از یک فرد باتجربه برای عیب یابی و انجام تعمیرات آنگل کمک بگیریم. توجه داشته باشید که با توجه به حساسیت بالای این دستگاه حتما لازم است که تکنسین در کاز خود بسیار حرفه ای باشد تا از وارد شدن خسارت های جانبی به دستگاه جلوگیری شود.

نکات مهم در تعمیرات اینسترومنت دندان پزشکی

زمانی که صحبت از تعمیر آنگل دندان پزشکی به میان می آید مورد دیگه ای نیز در کنار آن مطرح می شود به عنوان تعمیرات اینسترومنت دندان پزشکی. اینسترومنت های دندان پزشکی در واقع دسته ای از ابزارهای دندان پزشکی هستند که برای انواع روش های درمانی دندان از جمله ترمیم یا جراحی به کار می روند. این ابزارها در دسته ابزارهای تخصصی دندان پزشکی قرار می گیرند و عملکرد صحیح آن برای دندان پزشکان اهمیت بسیار بالایی دارد. اینسترومنت ها دو مدل دستی و برقی دارند و در هر مطب با توجه به حیطه تخصصی دندان پزشک، تعدادی از این اینسترومنت ها وجود دارد. این دسته از ابزارها بسیار متنوع هستند و علاوه بر آنگل دندان پزشکی، شامل آینه دندان پزشکی، پروب داس، اسکیلر، سرنگ دندان، پروب پریودنتال، گود کننده، توربین های دندان پزشکی، کیورت، برنیشر، سرنگ تزریق دندان پزشکی، استئوتوم، موچین، پروب بریول،  ایرموتور و موارد دیگر می شوند. اینسترومنت های دندان پزشکی عموما یک عمر مفید مشخص دارند اما ممکن است به صورت زودهنگام نیز به دلیل استفاده نادرست دچار خرابی شوند. از آنجا که بسیاری از اینسترومنت های دندان پزشکی قیمت بسیار بالایی دارند، لازم است که در صورت خراب شدن به سرعت تعمیر شوند تا عملکرد آنها به حالت عادی بازگردد.

تعمیرات اینسترومنت دندان پزشکی

علل اصلی خرابی و نیاز به تعمیر تخصصی آنگل دندان پزشکی

عموما عوامل مختلفی می توانند باعث خراب شدن آنگل دندان پزشکی شوند که بسیاری از آنها در دسته استفاده و نگهداری اشتباه جای می گیرند. به عنوان مثال در صورتی که فشار هوای وارد شده به آنگل از طرف ایرموتور زیادتر از حد عادی باشد، به بلبرینگ های آنگل آسیب زده و در نتیجه این بخش دچار ایراد خواهد شد. در چنین مواردی لازم است که نسبت به تعمیر آنگل دندان پزشکی اقدام نمایید. یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث بروز خرابی در آنگل شود عدم روغن کاری مناسب آن است. روغن کاری یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری آنگل دندان پزشکی است که در صورتی که به شکل صحیح و در بازه زمانی مناسب انجام نشود می تواند خسارت های جبران ناپذیری به آنگل وارد کرده و دندان پزشک را مجبور به اقدام برای تعمیرات اینسترومنت دندان پزشکی کند. زمین خوردن آنگل یا وارد شدن ضربه به آن نیز می تواند باعث شود که هد آنگل دچار آسیب دیدگی شود. در صورتی که هد دچار آسیب دیدگی شده باشد ممکن است تعمیر تخصصی آنگل دندان پزشکی به وسیله برقو با قرگیر امکان پذیر باشد. اما گاهی اوقات نیز تعمیر امکان پذیر نبوده و باید هد را تعویض کرد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران