برند شیائومی، گوشی های سری پوکو را با هدف عرضه گوشی های توانمند و مقرون به صرفه، تولید کرد و به بازار فرستاد. اما گوشی های پوکو M3، با مشکلاتی که در عملکرد خود نشان داده اند، شکایت کاربران زیادی را به همراه داشته اند. حتی برخی از کاربران، بعد از چند روز استفاده، به تعمیر گوشی شیائومی Poco M3، نیاز پیدا کرده اند. پوکو M3، علی رغم داشتن بسیاری از ویژگی های مثبت با مشکلات زیادی مواجه شده است. همچنین، رفع مشکل گوشی شیائومی پوکو M3، برای کاربران زیادی، به یک کار چالش برانگیز تبدیل شده است. ما در این مقاله، به بررسی مشکلات و فرایند تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 می پردازیم. اگر شما نیز با گوشی پوکو M3 خود به مشکل برخورده اید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر گوشی شیائومی Poco M3

برای تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، گوشی شیائومی Poco M3 خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

بررسی موارد تعمیر گوشی شیائومی پوکو M3

گوشی شیائومی Poco M3، مانند همه گوشی های جدید برند شیائومی، ویژگی های زیادی دارد. اما ممکن است قطعات آن، به دلایل مختلف، آسیب ببیند و کاربر را دچار مشکل کند. خاموش شدن ناگهانی ، مشکلات هارد، باتری، تاچ و ال سی دی، سیستم صدا، شارژ نشدن گوشی و... ، از مشکلات رایج این مدل هستند که منجر به تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 می شوند. بنابراین، ما در این مقاله، این موارد را بررسی کرده ایم تا در مواقعی که دچار مشکل شدید، بتوانید مشکل گوشی خود را شناسایی کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Poco M3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر هارد گوشی شیائومی Poco M3

هارد گوشی قطعه ای بسیار مهم است که وظایفی مانند دستور اجازه بوت کردن سیستم عامل گوشی را بر عهده دارد. ظرفیت‌های این قطعه متفاوت هستند و انواع مختلفی دارند. هارد برنامه ریزی شده گوشی پوکو M3 ، دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگ دارد. عوامل زیادی باعث آسیب دیدگی این قطعه می‌شوند و بروز هر مشکلی در هارد، باعث از کار افتادن آن می شود. در این صورت آسیب دیدن هارد شما، اختلال بسیاری در عملکرد گوشی پیش می آید، به طوری که عملا نمی توانید با آن کار کنید. در این شرایط، تنها راه چاره، تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 توسط متخصصان و مراکز تعمیر گوشی شیائومی است. در صورتی که گوشی شما دچار آسیب دیدگی جزئی باشد، تعمیر هارد گوشی Poco M3، به راحتی انجام می شود و با ریکاوری کردن آن، تمام اطلاعات گوشی، قابل بازیابی است. اما اگر آسیب دیدگی شدید باشد، هارد باید تعویض شود و دسترسی به اطلاعات آن، تقریبا غیر ممکن است.

تعمیر هارد گوشی شیائومی Poco M3

​​​​​​​---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر باتری گوشی شیائومی Poco M3

باتری شیائومی Poco M3، از نوع لیتیوم‌ پلیمری است و ۶۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. این باتری ها، سبک تر از باتری ‌های دیگر هستند اما هزینه ساخت آنها بالاتر است. باتری این گوشی مجهز به ویژگی شارژ سریع ۱۸ وات بر ساعت است که با آداپتور ۲۰ واتی، می‌توانید بسیار سریع آن را شارژ کنید. عمر مفید باتری گوشی پوکو M3، ۱۸ تا ۲۴ ماه است، اما در صورت رعایت نکردن برخی نکات، عمر آن کاهش می یابد.

استفاده از شارژرهای غیر استاندارد یا شارژر گوشی های دیگر، استفاده از گوشی هنگام شارژ، خیس شدن و نفوذ آب و رطوبت به دستگاه و نصب بازی‌ های سنگین، از عوامل آسیب به باتری هستند. در صورتی که باتری گوشی دچار مشکل شود، بر روی کارکرد گوشی نیز تاثیر می گذارد و ممکن است کار به تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 بکشد بنابراین، وقتی عمر باتری کم می شود یا دیگر قادر به شارژ دستگاه نیست، باید آن را تعویض کنید.

 تعمیر باتری گوشی شیائومی Poco M3

​​​​​​​---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco M3

یکی از رایج ترین مراجعه کاربران برای تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 ، تعمیر ال سی دی و تاچ آن است. اندازه صفحه نمایش پوکو M3، ۶.۵۳ اینچ و رزولوشن آن، 2340× 1080 پیکسل است. همچنین، نمایشگر این گوشی را با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته اند. برای محافظت از ال سی دی این گوشی، از کورنینگ گوریلا گلس ۳ استفاده شده است که در برابر ضربه و لکه بسیار مقاوم است. اما به دلیل اندازه بزرگ نمایشگر که قسمت بزرگی از پنل جلویی را اشغال کرده است، احتمال آسیب و ضربه به نمایشگر، بسیار بالا است.

با این ویژگی ها، دور از ذهن نیست که خیس شدن گوشی، افتادن آن از ارتفاع و وارد شدن ضربه به نمایشگر گوشی،  آن را دچار مشکل کنند! نوسانات داخلی نیز عامل دیگر آسیب به ال سی دی گوشی پوکو M3 است. اگر ال سی دی دستگاه شما دچار آسیب دیدگی شد یا در عملکرد آن مشکلی به وجود آمد، برای رفع مشکل گوشی شیائومی پوکو M3 خود، به مراکز تعمیر معتبر و متخصصان ماهر مراجعه کنید. برای جلوگیری از آسیب به صفحه نمایش گوشی و محافظت بیشتر از آن، می توانید از گلس‌ ها و قاب ‌های محافظ که بعد از خرید گوشی، روی آن نصب می شوند، استفاده کنید.

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco M3

​​​​​​​---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر صدا در گوشی شیائومی پوکو M3

اسپیکرهای پوکو M3، از دیگر قطعاتی هستند که ممکن است دچار مشکل شوند. در گوشی پوکو M3، دو اسپیکر وجود دارد که یکی در بالاترین قسمت نصب شده است و اسپیکر دوم در اطراف گوشی یا پشت آن قرار دارد. کاربرد اصلی اسپیکر بالایی، شنیدن صدای مخاطب هنگام تماس است. این قطعه، کپسول اسپیکر یا اسپیکر مکالمه نیز، نامیده می شود. اسپیکر دومی، برای پخش صداهایی مانند صدای زنگ، موزیک، ویدئو و موارد دیگر، استفاده می‌شود. معمولا عواملی مانند خیس شدن گوشی، نوسانات داخلی یا گرد و خاک، باعث آسیب به این قسمت از گوشی و تعمیر گوشی شیائومی  Poco M3 می شوند.

 اگر اسپیکرهای گوشی شما دچار مشکل شده اند یا صدای آنها قطع شده است، برای تعمیر گوشی شیائومی Poco M3، باید به نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی مراجعه کنید. اما قبل از این کار، حتما چند مورد را بررسی کنید تا شاید بتوانید مشکل خود را بدون تعمیر موبایل xiaomi، حل کنید. تنظیمات صدای گوشی  را چک کنید تا بر روی حالت بی ‌صدا نباشد. بررسی کنید که گوشی شما به هدفون و یا دستگاه دیگری که باعث قطع صدا می‌شود، متصل نباشد. دقت کنید که برنامه و یا موزیک در حال پخش، نباید مشکل صدا داشته باشند.

تعمیر صدا در گوشی شیائومی پوکو M3

​​​​​​​---------------------------------------------------------------------------------------------------------

شارژ نشدن گوشی xiaomi poco m3

شارژ نشدن گوشی از مشکلاتی است که باعث از کار افتادن، اختلال در عملکرد قطعات و تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 می‌شود. چون، گوشی برای ادامه فعالیت، نیاز به تامین انرژی دارد. خرابی سوکت شارژ گوشی، خرابی آداپتور، پایان عمر باتری، خرابی آی سی شارژ و موارد دیگر، از عواملی هستند که باعث ایجاد مشکل در فرایند شارژ گوشی می شوند. اما بهتر است قبل از سپردن گوشی خود برای تعمیر، ابتدا پریز برق و کابل شارژر را بررسی کنید. سپس در صورت سالم بودن این دو مورد، می‌توانید به مراکز تعمیر گوشی، مراجعه کنید.

شارژ نشدن گوشی  xiaomi poco m3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

خاموش شدن گوشی شیائومی poco m3

یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند، مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی poco m3 است. این مشکل به گونه ای است که گوشی بعضی از کاربران، حتی بعد از چند بار تعمیر، باز هم دچار خاموشی می شود. بسیاری از کارشناسان، منبع تغذیه ضعیف گوشی را منشا مشکل خاموش شدن poco m3 معرفی می کنند. برای حل این مشکل، باید گوشی خود را ریست کنید. ریست کردن گوشی به این صورت است که باید دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را با هم فشار دهید و وقتی گوشی، به ویبره در آمد، دست خود را بردارید. وقتی صفحه فست بوت ظاهر شد، کمی منتظر بمانید و سپس دکمه پاور را فشار دهید تا گوشی روشن شود. می توانید چندین بار، این روش را انجام دهید، اما اگر گوشی شما با این روش روشن نشد، باید برای تعمیر گوشی شیائومی Poco M3، به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. زودکمک تمامی مشکلات گوشی های شیائومی را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کند.

خاموش شدن گوشی شیائومی poco m3


هزینه تعمیر گوشی شیائومی Poco M3

هزینه تعمیر گوشی شیائومی Poco M3 ، به میزان و شدت خرابی قطعات و بخش های نرم افزاری این دستگاه و عوامل دیگری مانند هزینه قطعات و مشکل ایجاد بستگی دارد. بنابراین هرچقدر که شدت خرابی بیشتر باشد، تعمیرات پوکو M3 شیائومی گران تر خواهد شد. تکنسین های متخصص زودکمک در زمینه تعمیرات سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری گوشی های شیائومی با دانش و مهارت بالای خود می‌توانند مشکلات گوشی‌های پوکو M3 شیائومی را برطرف نمایند.

خدمتی ویژه از زودکمک

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/17-16:30

درود بر شما دلارام عزیز

خیر نمیتوانند دسترسی داشته باشند.

زودکمک
1402/11/17-16:28

درود بر شما سپهر سبحانی عزیز

دوست عزیز شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید کارشناسان زود کمک آماده ارائه خدمات به شما هستند.

دلارام
1402/08/09-15:05

سلام من یک گوشی پکو m3دارم یک فردی برام ایمیلشو درست کرد رمز ایمیل منو داشته و وارد حسابم می‌شده آیا به تماس ها و پیامک هام دسترسی پیدا کرده

سپهر سبحانی
1402/05/22-02:23

سلام گوشی من تاچش ترک برداشته چقدر میشه

مشخصات پکو ام تری

عباس دهخدا
1402/01/16-14:43

سلام

نیاز به باطری پوکو ام 3 دارم و مشهدهرچقدر گشتم پیدا نمیکنم

ممکنه ادرس و یا راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم

زودکمک
1401/10/21-14:23

سلام دوست عزیز. باید با شماره مرکز گارانتی کننده تلفن همراه خود که بر روی برگه گارانتی درج شده است، تماس بگیرید.

میلاد صالحوند
1401/10/21-09:48

سلام خسته نباشید گوشیم تا عید گارانتی داره الان یه هفته خاموش شده و دیگه روشن نشد میخوام تحویل گارانتی بدم باید چکار کنم کجا مراجعه کنم نمایندگی شهرکرده من اصفهانم زنگ نیزنم جواب نمیدن باکی تماس بگیرم

زودکمک
1401/10/05-15:12

سلام دوست عزیز. مشکل سخت افزاری است و اگر گوشی شما شامل گارانتی نمیشود، جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

صادق اتل
1401/10/02-17:27

سلام من گوشیم پوکو M3 اس وقتی را اندازی میکنم خاموش میشه و دگع روشن نمیشه میخام عوض اش کنم تازه من یه هفته هم نمیشه خریدم اش باید کجا برم

زودکمک
1401/09/24-12:33

سلام دوست عزیز. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و یا دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

صالح گیلانی
1401/09/17-21:36

سلام خسته نباشید صفحه روی گوشی من شکسته ولی کار میکنه و ال سی دی مشکلی نداره واسه ببینم هزینه عوض تعویض شیشه روی گوشی چقدر است

محمد حسین هوازاده
1401/09/07-13:48

لطفا آدرس دقیق خودرااعلام نمایدممنون میشم

زودکمک
1401/07/18-17:00

سلام دوست عزیز. خدمات تعمیرات دستگاه های تعمیر شده در مراکز دیگر را نداریم.

عباس زاده
1401/07/14-20:27

سلام پوکوام٣ دارم یکباربردعوض شده الان یک مترازمودم فاصله میگیرم وای فای میره وارتباط قطع میشه همیشه بایداطراف مودم باشم لطفآ آهنگایی نماییدتشکر

زودکمک
1401/06/20-14:32

سلام دوست عزیز. احتمالا ایراد از هارد دستگاه است، در صورتی که دستگاه شما گارانتی ندارد میتوانید برای بررسی و تعمیرات تخصصی به مراکز معتبر تعمیراتی مراجعه کنید.

محمد حسین بال افکن
1401/06/16-19:06

سلام ببخشید گوشی من پوکو m3 هست چند بار هنگ کرد من گفتم درست میشه شب خوابیدم صبح بلند شدم دیدم خاموش شده دیه هر کاری کردم روشن نشد الان ۱روزه

زودکمک
1401/06/13-16:15

سلام دوست عزیز. مسائل مختلفی وجود دارد که در نهایت باعث می شود تا حسگر اثر انگشت گوشی از کار بیوفتد. به طور مثال این مشکل می تواند به دلیل ایرادات سخت افزاری و یا مسائل نرم افزاری باشد. به همین سبب کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.<

جوادجعفری
1401/06/10-19:56

سلام من گوشیpokom3دارم گوشیم اثرانگشتش ب کلی قط شده اونم بدون هیچ ضربه ای همینجوری اتوماتیک وار قط شده میشه لطف کنین بگین باید چیکارکنم

زودکمک
1401/06/06-16:41

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

فاطمه پیامنی
1401/06/02-21:58

سلام وقتی صفحه اصلی گوشی می‌خوام روشن کنم روشن میشه ولی وصل هنگ می‌کنه و خودش روشن و خاموش میشه

زودکمک
1401/05/24-11:31

سلام دوست عزیز. موبایل شیائومی m3 شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

سعیدسعادتی
1401/05/21-00:57

گوشی شایومی m3دارم خاموش شده چیکار کنم