تعمیرات مانیتور در مشهد (انواع مانیتور IPS، VA، TN ،E-LED، AH-IPS، H-IPS گیمینگ، اداری، خمیده و ...) توسط خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می شود. اگر مانیتور مورد استفاده شما طی روزهای اخیر دچار خرابی شده است، می توانید جهت دریافت خدمات به نمایندگی تعمیر مانیتور در مشهد مراجعه نمایید. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری را ندارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت واحد پشتیبانی تماس گرفته و درخواستی مبنی بر نیاز به دریافت خدمات تعمیر مانیتور در محل را ثبت نمایید. در صورت استفاده از این سرویس کارشناس تعمیر مانیتور خود در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت تعمیر را بر روی دستگاه انجام می دهد. برخی از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های تعمیرات مانیتور در مشهد عبارت است از: تعمیر یا تعویض چیپ گرافیک مانیتور، رفع مشکل سوختگی پیکسل در مانیتور، تعمیر یا تعویض پورت HDMI مانیتور، تعویض مین برد مانیتور و ... . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه توسط همکاران ما در واحد تعمیرات مانیتور در مشهد دارای گارانتی و ضمانت معتبر است. 

ثبت سفارش آنلاین تعمیر مانیتور در مشهد

برای تعمیر مانیتور در مشهد به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر مانیتور در مشهد را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل مانیتور هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، مانیتور خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات مانیتور، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تعمیرات در محل مانیتور در مشهد

اگر نیاز به تعمیرات مانیتور در مشهد دارید، اما به هر دلیل امکان جابجایی مانیتور خود را ندارید می توانید از سرویس «تعمیر در محل مانیتور در مشهد» استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناس تعمیر در محل حضور یافته اقدامات لازم جهت تعمیر را بر روی مانیتور انجام می دهد.

استفاده از این سرویس به کدام گروه از مشتریان پیشنهاد می شود؟

  • مشتریانی که حساسیت بالایی روی مانیتور خود دارند؛
  • مشتریانی که فرصت و زمان کافی برای مراجعه به مراکز تعمیر را ندارند؛
  • افرادی که وسیله نقلیه مناسب برای جابجایی مانیتور را ندارند؛ مشتریانی که تجربه بدی از جابجایی مانیتور داشته اند (مثلا در جابجایی به مانیتور ضربه خورده است و ..)... .

پیشنهاد ما به تمامی این گروه از کاربران، استفاده از سرویس تعمیرات در محل مانیتور در مشهد است.

(نکته: در صورتی که امکان تعمیرات مانیتور در محل وجود نداشته باشد، مثلا به دلیل نیاز به تجهیزاتی خاص که امکان جابجایی آنها نیست، مانیتور با کسب اجازه از مشتری، به مرکز تعمیرات مانیتور انتقال داده می شود).

تلاش همکاران ما در این مجموعه بر تعمیر قطعات آسیب دیده است تا شما به عنوان مشتری ناچار به پرداخت هزینه ی دوچندان برای خرید قطعه جدید نشوید. با این حال اگر راهی جز تعویض قطعات نباشد، به شما این تضمین داده می شود که ضمن استفاده از قطعات اصل و شرکتی، خدمات انجام شده، برخوردار از پایین ترین و منصفانه ترین نرخ باشد.

 

تعمیرات مانیتور در مشهد

پیشنهاد ما به تمامی از کاربران، استفاده از سرویس تعمیرات در محل مانیتور در مشهد است.

تعمیرات مانیتور در مشهد با گارانتی معتبر

عیب یابی مانیتور، اعلام نوع اشکال پیش آمده در دستگاه به مشتری و برآورد هزینه تعمیرات، پیاده سازی اقدامات لازم (تعمیر یا تعویض قطعات سخت افزاری) و در نهایت تست دستگاه در حضور مشتری و تحویل آن، تمامی مراحلی است که در نمایندگی تعمیرات مانیتور در مشهد برای تعمیر مانیتور معیوب طی خواهد شد. برخی از خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور که در این مرکز ارائه می گردد عبارت است: رفع عیوب مربوط به خرابی تصویر مانیتور، تعمیر قطع و وصلی تصویر مانیتور، تعمیر و عیب یابی پاور مانیتور، تعمیر و یا تعویض پنل مانیتور، تعمیر ورودی و خروجی صدا و تصویر، تعمیر مشکل آبخوردگی مانیتور، عیب یابی بخش ورودی و خروجی صدا، عیب یابی اسپیکر و بلندگوها و ... . تعمیرات مانیتور در مشهد به دلیل استفاده از بروزترین تجهیزات تعمیر و انجام این تعمیرات توسط مجرب ترین کارشناسان تعمیر، همراه با گارانتی معتبر است. شایان ذکر است بازه زمانی این گارانتی با نظر تکنسین مشخص می شود. ضمن آنکه استفاده از این گارانتی منوط به رعایت شرایط درج شده در ضمانت نامه است.

 

 


آدرس مرجع رسمی تعمیرات مانیتور در مشهد

«زودکمک» با دارا بودن شش شعبه در تهران و شعب مختلف دیگر در سایر شهرها، من جمله مشهد، در حال حاضر بزرگترین، معتبرترین و حرفه ای ترین مرجع تعمیرات در کشور است. آدرس نمایندگی تعمیرات مانیتور در مشهد، ملک آباد، فرهاد ۲۲ ، مجتمع نسترن است. (آدرس دقیق و شماره های تماس این نمایندگی در بخش «تماس با ما» درج شده است). شما می توانید صرف نظر از نوع خرابی پیش آمده در مانیتور خود به نمایندگی تعمیرات مانیتور در مشهد مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت نمایید. «زودکمک» به دلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کارشناسان حاضر در این مرکز، کلیه خدمات خود را همراه با گارانتی و ضمانت معتبر ارائه می دهد. با مراجعه نمایندگی تعمیرات مانیتور در مشهد آنچه که در نهایت تحویل خواهید گرفت، مانیتوری بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات مشاهده شده در آن، چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری، رفع شده است.

 

آدرس مرجع رسمی تعمیرات مانیتور در مشهد

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

مهدی صداقت
1401/11/01-16:47

سلام.این مانیتور خودرو روشن میشه علامت مانیتور میاد که درحال بالا آمدن برنامه هاش هستش ولی انگاربرنامه اش پاک شده..خواهش میکنم راهنماییم کنیدکجامراجعه کنم؟ سپاسگزارم

عباس ابجقانی
1401/09/17-22:29

باعرض سلام خسته نباشید برای ماشین 206 چه مانیتوری مناسب هست آیا مانیتور 7اینچی ولوم دار 8هسته ای باحافظه 32 هست یانه ازکجا باید تهیه کنیم لطفا راهنمایی کنید باتشکر