جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر کولر گازی بوش می توانید از خدمات تعمیرات کولرگازی در محل استفاده کرده و از طریق بخش ثبت درخواست ، درخواست خود را مبنی بر تعمیر کولر گازی بوش در محل ثبت نمایید.  همچنین می توانید با کارشناسان تماس گرفته و طی این تماس اطلاعات خود را ارائه کرده و درخواستی مبنی بر نیاز به حضور تکنسین تعمیر کولرگازی BOSCH را ثبت نمایید.

(نکته: در طول این تماس توصیه می شود نشانه های خرابی کولرگازی خود را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید تا در صورت نیاز، اطلاعات اولیه برای رفع اشکال پیش آمده با شما در میان گذاشته شود).

بلافاصله پس از این تماس، هماهنگی های لازم انجام شده و تکنسین تعمیرات کولر گازی به محل اعزام می شود. خدمات ارائه شده در این سرویس شامل تعمیر کولر بوش، عیب یابی کولر و تشخیص علت کار نکردن کولر، تعویض قطعات کولر، شارژ گاز کولر گازی، تست کولرگازی، نصب کولر گازی و .. است. شایان ذکر است به دلیل اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده، کلیه سرویس ها، چه در بخش تعمیر و چه در بخش تعویض قطعات مشمول گارانتی و ضمانت معتبر هستند.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی بوش

برای تعمیر کولر گازی بوش به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر کولر گازی بوش را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، کولرگازی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات کولر گازی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی بوش در محل

همانگونه که می دانید به دلیل وزن بالای کولرها، جابجا کردن آنها کار چندان منطقی به نظر نمی رسد. بنابراین در صورت خرابی این دستگاه ها، خدمات تعمیر، بصورت تعمیر در محل ارائه می گردد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر در محل کولر گازی، کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. نمایندگی تعمیرات زودکمک دارای چندین شعبه در شهر تهران و یک شعبه در استان البرز (کرج) است.

بیشتر بخوانیم : رفع مشکل کمپرسور کولر گازی

تعمیر کولر گازی بوش

نمایندگی تعمیرات زودکمک دارای چندین شعبه در شهر تهران و یک شعبه در استان البرز (کرج) است.


عیوب رایج کولر گازی

کولر گازی بوش هم مثل سایر دستگاههای برقی ممکن است دچار اشکال شود. اصلی ترین علت خرابی این دستگاه، درست استفاده نکردن از آن، استفاده های مداوم و استراحت ندادن به کولر، استهلاک قطعات و مواردی از این دست است. برخی از خرابی های رایج دیده شده که تعمیر کولر را ضروری می سازند عبارتند از: یکسره کار کردن کمپرسور کولر، کار کردن مداوم کولر و سرد نکردن هوا، پریدن فیوز همزمان با روشن کردن کولر، سرریز شدن آب از کمپرسور اسپیلت و چکه کردن آب از آن، روشن نشدن کمپرسور کولر گازی، از کار افتادن ریموت کولر گازی، به نمایش درآمدن ارورهای مختلف روی پنل کولر گازی، صدا دادن کولر گازی در زمان کار کردن و .... . در صورت مشاهده تمامی این اشکالات بهتر است با یکی از کارشناسان تعمیر کولر گازی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

گارانتی تعمیر کولر گازی بوش

ما به دلیل اطمینان از تخصص و مهارت تکنسین های خود و به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه عیب یابی و تعمیر، کلیه خدمات خود را همراه با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می دهیم. مدت زمان این ضمانت نامه، بسته به نوع سرویس دریافتی متفاوت است و پیش از ارائه خدمات به مشتریان محترم اعلام می گردد. وجود این گارانتی می تواند خیال شما را از بابت کیفیت خدمات دریافتی مطمئن سازد.

بیشتر بخوانیم : تعمیرات کولر گازی اجنرال (OGENERAL)

 

گارانتی تعمیر کولر گازی بوش

شارژ گاز کولر گازی بوش

یکی از پردرخواست ترین سرویس های مرتبط با کولرهای گازی، سرویس شارژ گاز کولر گازی است. معمولا با گذشت مدت زمانی خاص و با استفاده کردن های طولانی از کولرگازی بوش، حجم گاز داخل اسپلیت کاهش می یابد. در این شرایط پس از طی مراحل عیب یابی و اطمینان از این موضوع نیاز است تا گاز کولر گازی شارژ شود. نوع گازی که کولرگازی بوش نیاز دارد پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین تعمیر کولر گازی بوش تعیین می شود. قیمت شارژ گاز کولر بوش نیز تا حد زیادی بسته به نوع گاز استفاده شده و همچنین حجم گاز کم شده دارد. شما می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی و ارائه اطلاعات لازم از بازه قیمت این سرویس اطلاع یابید.

سرویس دوره ای کولرگازی اسپیلت بوش

توصیه ما این است که سرویس دوره ای اسپیلت را پیش از آغاز تابستان انجام دهید. با این کار قطعات معیوب احتمالی کولر شناسایی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. مورد دیگری که در سرویس دوره ای کولر انجام می شود، گردگیری و تمیز کردن یونیت داخلی و خارجی اسپیلت است. گردگیری و شستشوی یونیت های داخلی و خارجی اسپلیت، عملکرد کولر را بهبود بخشیده و نقش بسزایی در افزایش عمر دستگاه خواهند داشت. برای دریافت خدمات مرتبط با این بخش نیز می توانید با کارشناسان تعمیر کولر گازی بوش تماس بگیرید.

 

سرویس دوره ای کولرگازی اسپیلت بوش

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران