تعمیر کارت گرافیک آل این وان یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در مرکز زودکمک ارائه می شود. تکنسین های حاضر در بخش تعمیرات آل این وان به صورت تخصصی برای تعمیر بخش های مختلف این دستگاه آموزش دیده اند و علاوه بر آن برای به روز ماندن دانش خود در این حوزه به صورت مرتب در دوره های آموزشی تعمیر کارت گرافیک آل این وان شرکت می کنند. از همین رو در صورتی که با هرگونه مشکلی در زمینه کارت گرافیک دستگاه خود مواجه شدید می توانید با مراجعه به این مرکز درخواست تعمیر دستگاه را ثبت نمایید. قابل ذکر است که خدمات مرکز زودکمک به تعمیر کارت گرافیک All in one خلاصه نشده و در این مرکز تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به تعمیر آل این وان  همراه با گارانتی ارائه می شود.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر کارت گرافیک آل این وان

برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر کارت گرافیک All in one را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، آل این وان خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیراتآل این وان، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

چه زمانی باید برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان اقدام کنیم؟

کارت گرافیک قسمتی است که در بخش تصویری آل این وان نقش دارد و از همین رو خرابی آن را می توان از نشانه هایی که در پخش تصاویر به وجود می آید متوجه شد. در ادامه نشانه های خرابی کارت گرافیک به صورت کامل توضیح داده شده است تا کاربران بتوانند از روی آنها متوجه خرابی این قطعه شده و هرچه سریع تر نسبت به تعمیر کارت گرافیک آل این وان خود اقدام نمایند.

  • یکی از اصلی ترین نشانه هایی که فرا رسیدن زمان تعمیر کارت گرافیک All in one را به کاربر اطلاع می دهد عدم نمایش تصویر روی صفحه نمایش در هنگام روشن بودن دستگاه است. البته توجه داشته باشید که در صورت مشاهده چنین ایرادی نمی توان گفت که لزوما ایراد از کارت گرافیک بوده و برای مشخص شدن منبع اصلی ایراد لازم است که دستگاه توسط تکنسین های مجرب مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.
  • مورد بعدی پدیدار شدن خطوط عمودی از بالا به پایین روی صفحه نمایش است. در صورتی که در هنگام کار با آل این وان متوجه شدید که روی تصویر نمایش داده شده خطوط عمودی نقش بسته این احتمال وجود دارد که کارت گرافیک آسیب دیده باشد.
  • برخی مواقع ممکن است پس از بالا آمدن صفحه و نمایش آرم ویندوز صفحه نمایش خاموش شود. در چنین مواردی احتمالا یکی از قطعات الکترونیکی مرتبط با کارت گرافیک آسیب دیده و باید تعمیر شود.
  • گاهی اوقات نیز ممکن است کاربران متوجه شوند که در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین و با گرافیک بالا تصویر نمایش داده شده کند و بی کیفیت شود. این مساله نیز مربوط به ایراد در سیستم خنک کننده کارت گرافیک آل این وان بوده و باید برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان اقدام نمایید.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان

هزینه تعمیر کارت گرافیک all in one

یکی از مسائل مهمی که در زمینه تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری ذهن کاربران را به خود مشغول می کند هزینه انجام تعمیرات است و تعمیر کارت گرافیک آل این وان نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه بتوان تخمین صحیحی از هزینه تعمیر کارت گرافیک all in one داشت لازم است که ابتدا دستگاه توسط تکنسین های حرفه ای بررسی شود تا میزان آسیب وارد شده به کارت گرافیک مشخص شود. پس از آن در صورتی که امکان تعمیر این قطعه وجود داشته باشد تکنسین قادر به تخمین هزینه و اعلام آن به کاربر خواهد بود. گاهی اوقات برای رفع مشکلات کارت گرافیک لازم است تا برخی قطعات آن تعویض شود، طبیعتا در چنین شرایطی هزینه انجام تعمیرات بالاتر خواهد بود. علاوه بر آن نوع قطعه استفاده شده و هزینه آن نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند روی هزینه تعمیر کارت گرافیک تاثیر بگذارد.

نحوه تعمیر کارت گرافیک All in one

یکی از اصلی ترین نکاتی که در مورد کارت گرافیک دستگاه های آل این وان باید بدانید این است که کارت گرافیک این کامپیوترها قابلیت ارتقا ندارد. بنابراین کاربر نمی تواند پس از مدت زمانی کارت گرافیک را تعویض کرده و آن را ارتقا دهد. پس چنانچه در مرحله خرید آل این وان هستید باید به این نکته دقت کرده و کارت گرافیکی انتخاب کنید که نیازهای آینده شما را نیز برطرف کند. اگرچه امکان تعویض کارت گرافیک در کامپیوترهای آل این وان وجود ندارد، اما در شرایطی می توان با تعمیر کارت گرافیک آل این وان، مشکلات به وجود آمده در آن را برطرف کرد. به عنوان مثال هنگ کردن آل این وان، کاهش کیفیت تصاویر و بالا نیامدن ویندوز از جمله مشکلاتی هستند که با تعمیر کارت گرافیک all in one برطرف خواهند شد. در صورتی که با چنین مشکلاتی مواجه شدید لازم است به یک مرکز معتبر مراجعه کرده و دستگاه خود را برای بررسی و عیب یابی دقیق تر به تکنسین های این مرکز بسپارید. در صورتی که امکان تعمیر کارت گرافیک وجود داشته باشد این تکنسین ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته این مشکلات را رفع می کنند.

  علت خاموش شدن ناگهانی آل این وان چیست؟ اگه این سوال تو هم هست می تونی این مقاله رو دنبال کنی!


تعمیر کارت گرافیک All in one

دلایل خراب شدن کارت گرافیک آل این وان

حال که اطلاعات نسبتا کاملی درباره تعمیر کارت گرافیک آل این وان به دست آوردید بد نیست به این موضوع بپردازیم که اصلا کارت گرافیک به چه دلایلی خراب می شود. کارت گرافیک به کار رفته در کامپیوترهای آل این وان ساختار بسیار ظریفی دارند و به همین دلیل بسیار آسیب پذیر هستند. به عنوان مثال یکی از عواملی که می تواند موجب خراب شدن کارت گرافیک این مدل کامپیوترهای همه کاره باشد کار کردن با دستگاه به صورت ممتد برای مدت طولانی است. به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند که چنانچه کار شما به گونه ای است که برای مدت طولانی در روز با آل این وان کار می کنید بهتر است برای مدتی در بین فعالیت هایتان دستگاه را خاموش کنید تا کارت گرافیک و سایر قطعات آن بتوانند کمی استراحت کرده و خود را ریکاوری کنند. مورد بعدی که می تواند موجب وارد شدن آسیب های جدی به کارت گرافیک آل این وان شود نوسان برق است. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است از یک محافظ باکیفیت برای دستگاه خود استفاده نمایید. قلع مردگی نیز از جمله دیگر مواردی است که باعث آسیب دیدگی کارت گرافیک می شود و در صورت بروز لازم است که دستگاه را برای تعمیر کارت گرافیک All in one به مراکز معتبر بسپارید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران