فضای دوم گوشی شیائومی

از فضای دوم گوشی شیائومی اطلاع دارید؟ احتمالا این عبارت تابحال به گوش شما هم رسیده است. Second space در گوشی شیائومی، یک فضای مجزا و جدید را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید. این قابلیت کاربردی موبایل شیائومی، به خصوص برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت داده یا می ‌خواهند فضای کار و زندگی خود را از هم جدا کنند، بسیار مفید است. چرا که با فعال کردن فضای دوم موبایل شیائومی، می ‌توانید برای کار و زندگی خود برنامه ‌ها و اطلاعات مجزا داشته باشید و نگران تداخل آن‌ ها با هم نباشید. در ادامه، به بررسی بیشتر این قابلیت و نحوه فعالسازی فضای دوم گوشی شیائومی می پردازیم.

فضای دوم گوشی شیائومی

📱 واحد تعمیر موبایل شیائومی زودکمک، با ارائه خدمات تخصصی همراه با ضمانت تعمیرات گوشی شیائومی در مدل های مختلف در خدمت شماست.  

فضای دوم گوشی شیائومی چیست؟

همانطور که پیشتر گفتیم، فضای دوم یا همان Second space در موبایل شیائومی، فضایی مجزا و جدید را در گوشی شما ایجاد کرده که می توانید از آن برای ذخیره سازی انواع فایل های خود استفاده کنید. همچنین، می توانید برنامه هایی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و... را در این فضای جدید به صورت مجزا در اختیار داشته باشید به گونه ای که با یک گوشی جدید روبرو هستید. به عبارتی دیگر می توان گفت که فعال کردن فضای دوم گوشی شیائومی، این امکان را فراهم می کند که دو نفر ‌بتوانند از یک گوشی استفاده کنند بدون اینکه به اکانت ‌ها و اطلاعات یکدیگر دسترسی داشته باشند.

مشاوره آنلاین زودکمک

📱 روش های بکاپ گیری از گوشی شیائومی رو اینجا یاد بگیر.

نحوه فعال سازی Second space در گوشی شیائومی

برای فعال کردن فضای دوم موبایل شیائومی، به صورت زیر اقدام کنید:

  • به بخش تنظیمات گوشی یا همان Settings بروید و وارد بخش قابلیت ‌های ویژه (Special features) شوید.

  • در صفحه جدید باز شده، گزینه second space یا همان فضای دوم را بزنید.

📳 دلایل خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی

فضای دوم موبایل شیائومی

  • گفتنی است که با توجه به نسخه MIUI گوشی، ممکن است که از قسمت Additional settings بتوانید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی راحت تر به این تنظیمات، می‌ توانید عبارت فضای دوم یا Second space را در منوی تنظیمات از بالای صفحه جستجو کنید.

  • پس از پیدا کردن Second space در گوشی خود، گزینه Turn on Second Space را بزنید.

  • بعد از نمایش عبارت Create Successfully، روی گزینه Continue کلیک کنید.

  • در این مرحله از فعالسازی فضای دوم گوشی شیائومی، باید مشخص کنید که می ‌خواهید از طریق میا‌نبر (shortcut) به فضای دوم دسترسی داشته باشید یا از طریق پسورد. در صورت انتخاب روش پسورد، باید برای آن رمزی تعیین کنید.

  • برای تعیین رمز، ابتدا رمز فضای اصلی را وارد کرده و سپس رمز اکانت دوم را وارد کنید.

  • پس از ایجاد رمز می ‌توانید از طریق اثر انگشت نیز وارد فضای دوم خود شوید. برای مثال می ‌توانید تنظیم کنید که انگشت اشاره، شما را وارد فضای اصلی گوشی کرده و انگشت شصت شما را به فضای دوم دستگاه وارد کند.

  • اکنون شما موفق به فعالسازی Second space در گوشی شیائومی خود شده اید.

📱 آموزش تغییر رام گوشی شیائومی

نحوه دسترسی به فضای دوم گوشی شیائومی

روش دسترسی به فضای دوم شیائومی، به شرح زیر است:

  • در صورتی که در حین فعال سازی فضای دوم موبایل شیائومی، گزینه میانبر (shortcut) را برای دسترسی به این فضا انتخاب کرده باشید، با انتخاب این گزینه روی صفحه گوشی خود، می‌ توانید وارد فضای دوم شوید.

  • اگر برای دسترسی به Second space گوشی شیائومی، پسورد یا اثر انگشت تعیین کرده باشید، کافی است که برای وارد شدن به این فضا، از رمز یا اثر انگشت تعیین شده برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده کنید. در این صورت با باز شدن قفل دستگاه، مستقیما وارد فضای دوم گوشی شیائومی خود می شوید.

حذف فضای دوم موبایل شیائومی

برای حذف فضای دوم گوشی شیائومی می توانید از طریق وارد شدن به تنظیمات این قابلیت مطابق با روشی که پیشتر شرح دادیم و انتخاب Delete Second Space و وارد کردن رمز آن، برای حذف یا همان غیرفعال کردن فضای دوم گوشی شیائومی خود اقدام کنید.

📱 نحوه ضبط نمایشگر موبایل شیائومی

سوالات متداول در خصوص فضای دوم شیائومی

نحوه بازیابی رمز فضای دوم گوشی شیائومی چگونه است؟

برای بازیابی رمز فضای دوم موبایل شیائومی، به تنظیمات و سپس second space وارد شده و گزینه فراموش کردن رمز (Forget password) را بزنید. بدین ترتیب وارد اکانت شیائومی خود می شوید و می توانید رمز فضای دوم دستگاه را ریست کنید.

نحوه وارد شدن به Second space در گوشی شیائومی چگونه است؟

همانطور که پیشتر شرح داده شد، می توانید به دو صورت وارد این فضا شوید. یکی از طریق آیکون جابجایی یا switch که به صورت میانبر روی صفحه اصلی گوشی دیده می شود و روش دوم هم با وارد کردن رمز یا اثر انگشت تعیین شده برای فضای دوم گوشی شیائومی است.

آیا می توان برنامه های گوشی را به فضای دوم منتقل کرد؟

بله، امکان انتقال برنامه ها از طریق بخش تنظیمات فضای دوم گوشی شیائومی نیز وجود دارد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران