هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022، در حالی خبر از آمدن می دهند که کمتر از یک ماه تا سال جدید میلادی فاصله داریم. بسیاری از گوشی‌ های هوشمندی که پاییز امسال عرضه شدند به راحتی در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند قرار گرفتند. سال 2021 گوگل پیکسل 6 و آیفون 13 اپل را برای کاربران به ارمغان آورد. برای همین، بسیاری از کاربران و علاقه مندان منتظر بهترین گوشی های سال 2022 هستند تا ببینند سال جدید میلادی، چه گوشی های فوق العاده ای در چنته دارد. سایت CNET که از سایت های معتبر در زمینه معرفی و مقایسه گوشی های هوشمند است، هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 را معرفی و ویژگی های آنها را بررسی کرده است که در این مقاله به آنها می پردازیم.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

معرفی هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022

با اینکه سال 2022 میلادی هنوز نیامده است، اما پیشاپیش چیزهای زیادی برای عرضه در بازار موبایل دارد. عرضه گوشی های جدید مقرون به صرفه سامسونگ و اپل در نیمه اول سال و ارائه یک نسخه جدید و بزرگ از آیفون استاندارد و یک مدل سامسونگ که می تواند جانشین گلکسی نوت باشد نیز در اواخر سال، از هیجان انگیزترین اتفاقات دنیای گوشی های هوشمند در سال جدید هستند. گوشی های Apple iPhone SE 3، Apple iPhone 14 Max، Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S21 FE و OnePlus 10 Pro از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 هستند که قرار است به بازار معرفی و عرضه شوند.

هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022

هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022، در حالی خبر از آمدن می دهند که کمتر از یک ماه تا سال جدید میلادی فاصله داریم.


گوشی Apple iPhone SE 3

گوشی Apple iPhone SE 3 با ویژگی هایی که کارشناسان برای آن پیش بینی می کنند، از حالا در صدر لیست هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 قرار گرفته است. با اینکه اپل در سال 2020 و پس از 4 سال، این مدل از گوشی های خود را به روز کرد، اما به نظر می رسد که نسل سوم سری SE، آنقدر ما را منتظر نخواهد گذاشت. پیش بینی ها از گوشی Apple iPhone SE 3 نشان می دهند که نسل جدید این گوشی ممکن است اولین مدلی باشد که دارای Face ID است.

 بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

آیفون SE 2020 و نسخه 2016 هر دو دارای Touch ID هستند چون هنوز دکمه فیزیکی اصلی را دارند. اما پیش بینی ها درباره اینکه آیا آیفون SE بعدی تغییر می کند یا ظاهر یکپارچه خود را حفظ می کند، متناقض است. نسل دوم آیفون SE به دلیل تعادل عالی در عملکرد، مقرون به صرفه بودن و قابل حمل بودن بسیار فوق العاده بود. به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد با دادن برخی ویژگی‌ های مدرن‌تر به iPhone SE ، به جز قرار دادن آن در لیست بهترین گوشی های سال 2022 ، آن را کاربردی تر کند. به هر حال امیدواریم اپل، ویژگی ‌های جذاب گوشی Apple iPhone SE 3 را که از حالا جزو هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 است، حفظ کند.

 

گوشی Apple iPhone SE 3

گوشی Apple iPhone 14 Max

با اینکه تنها چند ماه از معرفی آیفون 13 می گذرد، اما به این معنی نیست که هنوز زود است درباره آیفون 14 صحبت کنیم. چون بسیاری از علاقه مندان، از حالا منتظر این مدل از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 هستند. ویژگی هایی که از آیفون پرچمدار سال 2022 انتظار می رود، ارتقا دوربین، طراحی و صفحه نمایش آن است. پیش بینی می شود اپل، گوشی آیفون مینی را کنار بگذارد و در عوض آیفون 6.7 اینچی دیگری را به مجموعه خود اضافه کند. بنابراین ممکن است سری آیفون 14، در دو مدل آیفون 14 و آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و دو نسخه آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی عرضه شود. با توجه به این اندازه ها، آیفون 14 مکس اپل برای کسانی طراحی می شود که مایلند صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند و به ویژگی هایی مانند دوربین سه لنزی و سنسور Lidar اهمیتی نمی دهند. احتمالا برای سری آیفون 14 ویژگی هایی در نظر گرفته شده است که نسبت به آیفون 13 بسیار پیشرفته تر هستند. نسخه های پرو و پرو مکس آیفون 14 اپل، ممکن است یک دوربین پشت 48 مگاپیکسلی داشته باشد که جهشی قابل توجه از سیستم دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 13 پرو است. شرکت اپل ممکن است در تولید این سری از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022، با بریدگی بالای صفحه نمایش، که یکی از اصلی ترین ویژگی های فیزیکی آیفون است خداحافظی کند. گوشی Apple iPhone 14 Max احتمالاً در ماه سپتامبر 2022 یا شهریور سال 1401 عرضه می شود.

پیشنهاد سایت:  تعمیر موبایل اپل

گوشی Apple iPhone 14 Max

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

یکی دیگر از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 که علاقه مندان بسیار منتظر آمدن آن هستند، گوشی Galaxy S21 Ultra است این گوشی با صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از S-Pen، جایگزینی ارزشمند برای گوش های گلکسی نوت محسوب می شود. گوشی S21 Ultra با قلم S-Pen در جعبه عرضه نمی شود، هیچ شکافی برای قلم آن در تلفن قرار داده نشده است و از بلوتوث و سنسور حرکتی برای S-Pen در آن استفاده نشده است. به همین دلیل پیش بینی می شود سامسونگ حداقل یکی از این کمبودها را با گلکسی اس 22 اولترا برطرف کند. حتی پیش بینی می شود Galaxy S22 Ultra دارای یک جای قرار گرفتن S-Pen باشد که پیدا کردن قلم سامسونگ را بسیار آسان تر می کند.

اگر کاربر گوشی های سامسونگ هستید کسب اطلاعات بیشتر درباره  تعمیر موبایل سامسونگ را از دست ندهید.

همچنین ممکن است S-Pen به جای فروش جداگانه، به عنوان لوازم جانبی گوشی، در جعبه S22 عرضه شود. گوشی Galaxy S22 Ultra احتمالا یک سیستم دوربین با زوم اپتیکال مداوم خواهد داشت که در هنگام جا به جایی بین فواصل کانونی، زوم واضح تری دارد. در مجموع، با به ‌روزرسانی‌ هایی که از این مدل سامسونگ انتظارداریم، گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra برای طرفداران گلکسی نوت یا کسانی که به دنبال یک تلفن با دوربین خیلی ‌قدرتمند هستند، انتخابی بسیار مناسب است. بر اساس این ویژگی ها، گوشی گلکسی اس 22 اولترا، در فهرست هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 قرار گرفته است.

 

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

گوشی Samsung Galaxy S21 FE

طبق نظر وب سایت های جدید کره ای، سامسونگ قصد دارد مدل هایی در ادامه مدل های گلکسی اس 20 FE به نام گلکسی اس 21 FE را عرضه کند. اما این ابهام وجود دارد که سامسونگ چگونه قصد دارد گوشی جدید خود را از سایر گزینه های میان رده مانند Galaxy A52 5G 500 که ویژگی های مشابهی را ارائه می دهند متمایز کند. گوشی Galaxy S21 FE، که یکی از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 به شمار می رود، گوشی میان رده بعدی سامسونگ است. پیش بینی می شود این گوشی، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 و سه دوربین شامل لنزهای 32 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 باشد. بنابراین سامسونگ می تواند گوشی گلکسی اس 21 FE را که تراشه اسنپدراگون 750G 5G کوالکام و قدرت کمتری دارد، از گلکسی A52 5G متمایز ‌کند. همچنین انتظار می رود که Galaxy S21 FE از نظر طراحی و ظاهر، شبیه Galaxy S21 باشد.

گوشی Samsung Galaxy S21 FE

گوشی OnePlus 10 Pro

OnePlus با ارائه گوشی هایی با ویژگی های سخت افزاری بالا و با قیمت ارزان، توانست با گوشی هایی مانند سامسونگ به رقابت بپردازد و نامی برای خود دست و پا کند. اخیراً، مجموعه پریمیوم Pro این برند مشهور شده است و بسیاری از علاقه مندان منتظر مدل جدید این برند هستند که از هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند 2022 است. پیش بینی ها حاکی از آن هستند که سیستم دوربین گوشی OnePlus 10 Pro شامل سه لنز و مانند OnePlus 9 Pro است. اما نوع آرایش و ظاهر جدید دوربین های وان پلاس 10 پرو، بیشتر شبیه به تنظیمات دوربین چهارگانه در Samsung Galaxy S21 Ultra است. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 1440 پیکسل با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی به بازار عرضه شود. هنوز خیلی زود است که درباره ارتقا گوشی OnePlus 10 Pro نسبت به نسخه قضاوت کنیم. اما اگر دوربین گوشی OnePlus 10 Pro ارتقا پیدا کند، باعث رضایت بسیاری از علاقه مندان است.

 

گوشی OnePlus 10 Pro

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران