ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ

اگر یکی از طرفداران بازی هستید و به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ با کمترین هزینه هستید، مدل های ارائه شده از ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ در این مقاله برای شما جالب خواهد بود. ارزان ترین لپ تاپ های Gaming در این لیست دارای نمایشگرهای FHD هستند، هر چند که نرخ نوسازی در همه ی آنها برابر نیست. علاوه بر این، پردازنده های گرافیکی Nvidia Geforce GTX 1650، به عنوان یک حداقل در یکی از مدل های پیشنهادی زیر مشاهده می شود. در رابطه با حافظه، شما میتوانید حافظه SSD این لپ تاپ ها را بنا به دلخواه خود افزایش دهید. خبر خوب این است که شما می توانید از این لپ تاپ ها علاوه بر گیم، برای تولید محتوا و استریم نیز استفاده کنید. در ادامه به بررسی 3 مدل از ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ ساخت ایسوس، لنوو و اچ پی می پردازیم.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

حداقل مشخصات سخت افزاری ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ

اگر به دنبال تجربه ای فوق العاده از بازی های جدید هستید، باید به دنبال لپ تاپی با پردازنده گرافیکی قدرتمند باشید. پردازنده های نسل 20 و 30 برای تجربه بهتر بازی انتخاب های مناسبی هستند. هر چند که برای خرید لپ تاپی با پردازنده گرافیکی نسل 30 باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و پیدا کردن چنین موردی در میان ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ کمی مشکل است. توان بالای تک هسته در پردازنده مرکزی نیز نقش مهمی در بهبود تجربه بازی خواهد داشت. در نهایت نرخ بروز رسانی صفحه نمایش می تواند برای بازی های اکشن بسیار تاثیرگذار باشد. از اینکه لپ تاپی با نمایشگر FHD تهیه کنید، نگران نباشید، زیرا هنوز بسیاری از گیمرها بازی با کیفیت FHD را به عنوان یک استاندارد در نظر می گیرند. باتری قوی برای بازی در حرکت از دیگر مواردی است که گیمرهای حرفه ای به آن اهمیت می دهند. البته در نظر داشته باشید که پردازنده های اینتل در این زمینه کاربری بهتری را ارائه می دهند.

 

ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ

در این مقاله به بررسی 3 مدل از ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ ساخت ایسوس، لنوو و اچ پی می پردازیم.


لپ تاپ ایسر Nitro 5

لپ تاپ Acer Nitro 5 در رده لپ تاپ‌های گیمینگ با قیمت مناسب قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه برای بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود. این لپ تاپ دارای مشخصات زیر است:

ارزانترین لپ تاپ های گیمینگ

  • پردازنده : Intel Core i5-10300H
  • کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1650
  • صفحه نمایش : 15.6 اینچی
  •  رزولوشن: Full HD
  • حافظه RAM : 8گیگابایت
  • هارد دیسک : 256 گیگابایت  

از دیگر ویژگی‌های Acer Nitro 5 می‌توان به بدنه فلزی مستحکم، پشتیبانی از Wi-Fi 6، پورت HDMI و USB-C، باتری قدرتمند و سیستم خنک کننده قوی اشاره کرد. باید یادآور شد که قیمت این لپ تاپ نسبت به برخی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ همچون ASUS ROG و MSI بسیار پایین‌تر است.

بیشتر بخوانیم » تعمیر لپ تاپ ایسر


لپ تاپ ایسوس مدل TUF F15

اگر همزمان به دنبال یکی از ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار هستید و البته خواستار کیفیت تولید و عملکرد خوب آن هستید، برند ایسوس با مدل TUF A15 این امکان را برای شما فراهم کرده است.  کیفیت بالای ساخت، سیستم خنک کننده قوی و طراحی متفاوت شبکه های جریان هوا در این مدل، در کنار طراحی همیشه با کیفیت ایسوس خواسته های شما را از یک لپ تاپ گیمینگ در ظهار و طراحی برآورده میکند.

 

لپ تاپ ایسوس مدل TUF F15

 

لولاهای قدرتمند این لپ تاپ امکان باز کردن آن با یک دست را می دهد. این لپ تاپ زیبا پردازنده Ryzen 4000 را با خود یدک می کشد. پردازنده گرافیکی RTX 2060 و 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD به شما کمک می کند تا تجربه ای لذت بخش از بازی را در این لپ تاپ داشته باشید . باتری 90 وات ساعت نیز امکان 12.3 ساعت پخش ویدئو و 8.7 ساعت وبگردی را برای شما فراهم میکند. اما یکی از مهمترین قطعات در گیمینگ، یعنی نمایشگر این لپ تاپ نیز رضایت شما را جلب خواهد کرد. نمایشگر 144 هرتزی با فناوری Adaptive SYNC و پنل IPS می تواند تصویری با کیفیت 4K را خلق کند. علاوه بر این امکان استفاده از بیش از یک مانیتور در این لپ تاپ وجود دارد. کیبورد مقاوم و مجهز به نور پس زمینه RGB و سیستم صوتی Surround از دیگر ویژگی های این لپ تاپ هستند.

بیشتر بخوانیم : تعمیر لپ تاپ ایسوس


لپ تاپ لنوو  ideapad 340

برند لنوو در ایران به ترکیب عملکرد خوب و قیمت مناسب شهرت دارد. در میان ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ، مدل Ideapad L340 در پیکربندی های مختلفی در بازار ایران در دسترس است. در این مقاله مدل مورد نظر ما، IdeaPad L340 15 Gaming Laptop است که پردازنده نسل نهمی Core i5- 9300HF شرکت اینتل را با خود یدک می کشد.

 

لپ تاپ لنوو  ideapad 340

 

کارت گرافیک Nvidia Geforce GTX 1650، 8 گیگابایت رم و کیبورد مجهز به نور پس زمینه از دیگر قابلیت های این لپتاپ است. شما در این لپ تاپ به یک نمایشگر FHD با رزولوشن 1920 در 1080 دسترسی دارید که از نور پس زمینه LED کم مصرف برخوردار است. شما می توانید با پورت HDMI، از نمایشگر دوم نیز در این لپ تاپ استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم : تعمیر لپ تاپ لنوو


لپ تاپ اچ پی پاویلیون گیمینگ 15

برند اچ پی برای تولید لپ تاپ هایی با امکانات کامل معروف است. طراحی جسورانه و برش الماس در طراحی این لپ تاپ در ترکیب با سخت افزار قدرتمند Intel Core i5-9300H، NVIDIA GeForce GTX 1650، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD تمامی نیازهای گیمینگ شما را برطرف می سازد.

 

 

نمایشگر 15.6 اینچی FHD از کیفیت بالایی برخوردار است، البته در این نمایشگر خبری از نرخ بروزرسانی بالا نیست و باید به نمایشگر 60 هرتزی بسنده کنید. کیفیت بالای ساخت و عملکرد خوب محصولات اچ پی در این لپ تاپ نیز دیده می شود. پردازنده گرافیکی 1650 اگرچه در مقایسه با نسل 20 و 30 قدیمی تر و ضعیف تر محسوب می شود، اما می تواند بسیاری از بازی های AAA را در تنظیمات معقول اجرا کند.

بیشتر بخوانیم : تعمیر لپ تاپ اچ پی

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران