فناوری شارژ بی سیم یا شارژر های وایرلس با هدف از بین بردن مشکلات شارژرهای عادی یا USB و وابستگی روزانه ما به آنها، تولید شده اند. برای همین، شرکت های مختلف، با افزودن ویژگی ها و تکنولوژی های بهتر، برای تولید بهترین شارژرهای وایرلس، با هم در رقابت هستند. برای همین، حالا دیگر بسیاری از ما، دغدغه بزرگی برای شارژ کردن موبایل نداریم و با انتخاب یک شارژر بی سیم خوب، از لیست بهترین شارژرهای بی سیم، می توانیم از شارژ گوشی خاطر جمع باشیم. ضمن اینکه انتخاب بهترین شارژرهای وایرلس، شما را از شر کابل و بی نظمی نجات می دهد. برای همین، ما در این مقاله، لیستی از بهترین شارژرهای وایرلس را به شما معرفی کرده ایم تا با خواندن آنها، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

مشاوران آنلاین زودکمک

 

بهترین شارژرهای وایرلس در یک نگاه

در سال های اخیر، تولید شارژرهای بی سیم، با اضافه کردن تکنولوژی ها و ویژگی های زیاد به آنها، رشد چشمگیری داشته اند. همچنین، این فناوری به شما این امکان را می دهد که علاوه بر موبایل، ساعت های هوشمند و ایرپادها را هم از طریق آن، شارژ کنید؛ بدون اینکه کابل های زیادی را همراه خود داشته باشید! تعداد شارژرهای وایرلس های خوب و باکیفیت زیاد است، اما ما تلاش کردیم چند مدل از این شارژرها را به عنوان بهترین و کاربردی ترین شارژرهای بی سیم، به شما معرفی کنیم. شارژرهای وایرلس Belkin Boost Up Qi، بی سیم سامسونگ Duo، شارژر بی سیم انکر مدل B2514 PowerWave 7.5، RAVPower Fast wireless charger و Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand ، از بهترین شارژرهای وایرلس هستند که در ادامه، آنها را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین شارژرهای وایرلس

با انتخاب یک شارژر بی سیم خوب، از لیست بهترین شارژرهای وایرلس، می توانیم از شارژ گوشی خاطر جمع باشیم.

شارژر Belkin Boost Up Qi، بهترین شارژر بی سیم در حالت کلی

پنل شارژر Belkin Boost Up، یک دیسک دایره ای ساده با اندازه کمتر از 5 اینچ است. این صفحه شارژر، یک حلقه لاستیکی در وسط دارد تا گوشی از روی آن سر نخورد و به خوبی بر روی آن قرار بگیرد. کار با آن هم بسیار ساده است و تنها کافی است آن را به برق بزنید و گوشی خود را روی آن بگذارید تا شارژ شود. علت محبوبیت Belkin Boost Up Qi و قرار گرفتن آن در لیست بهترین شارژرهای وایرلس این است که این وسیله، با همه گوشی های اندروید و آیفون جدید سازگار است. شارژر های شرکت بلکین، یک محصول استثنایی هستند و دو نوع شارژر باتری 15 وات برای تلفن های اندروید که از شارژ بی سیم سریع پشتیبانی می کنند و 5/7 وات برای مدل های آیفون، تولید شده اند.

 

 

جالب اینجا است که هر دو این پنل ها، به دلیل پشتیبانی از استاندارد Qi، هم آیفون ها و هم گوشی های اندروید را شارژ می کنند. بنابراین شما می توانید هر کدام از آنها را که خواستید، خریداری کنید. این شارژر، عملکرد فوق العاده ای دارد و به دلیل کشش بالا و سطح نگهدارنده خوب، گوشی از روی آن سر نمی خورد و با فناوری شارژ سریع، به سرعت شارژ می شود.

  • مزایا : طراحی ساده - کاربری آسان - بهینه سازی شده برای iPhone و Android - هماهنگی با گوشی های باریک - شارژ با توان 7.5 وات برای آیفون و تا 15 وات برای اندروید
  • معایب : گران است

 

شارژر Belkin Boost Up Qi، بهترین شارژر بی سیم در حالت کلی

 

شارژر بی سیم سامسونگ Duo، شارژری برای حرفه ای ها

سامسونگ شارژر بی سیم بی نظیر خود را با کیفیت فوق العاده، برای جلب توجه کاربران حرفه ای معرفی کرده است. سامسونگ Duo ، برای استفاده در مکان های مختلف مانند خانه یا محل کار بسیار مناسب است و طراحی بسیار شیکی با وزن 295 گرم دارد. ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر، 9 ولت است و جریان تأمین شده توسط این شارژر بی سیم،1 آمپلی است که توسط دو خروجی تأمین می شود. به لطف دو خروجی این شارژر بی سیم، شارژ همزمان دو تلفن همراه یا ساعت هوشمند ممکن شده است. شارژر بی سیم سامسونگ Duo ، از فناوری شارژ سریع 7.5 واتی پشتیبانی می کند که قادر است در زمان کمتری باتری را شارژ کند. همین ویژگی ها، شارژر بی سیم سامسونگ Duo را جزو بهترین شارژرهای وایرلس قرار داده است . دقت کنید که برای استفاده از این محصول، موبایل باید از فناوری شارژ بی سیم QI پشتیبانی کند.

  • مزایا : کیفیت ساخت عالی- طراحی زیبا- نمایشگر میزان شارژ- شارژ همزمان دو گوشی

 

شارژر بی سیم سامسونگ Duo، شارژری برای حرفه ای ها

 

شارژر بی سیم انکر مدل B2514 PowerWave 7.5، محافظ پر سرعت

شارژر بی سیم انکر B2514 PowerWave 7.5، یکی از بهترین محصولات شرکت انکر است که یک برند معتبر تکنولوژی است. این برند که شارژرهای آن غالبا در بین کاربران موبایل و تبلت، بسیار محبوب هستند، لوازم جانبی موبایل را با کیفیت بسیار خوب ارائه می کند. شارژر انکر B2514 PowerWave 7.5، 303 گرم وزن دارد و برای همه دستگاه های موبایل دارای Android و iOS مناسب است. یکی از بهترین ویژگی هایی که این شارژر را در لیست بهترین شارژرهای بی سیم می گذارد، استفاده از فناوری Multi Protect برای محافظت از دستگاه در برابر آسیب و عملکرد شارژ سریع آن است.

 

 

 ولتاژ ورودی این شارژر 12 ولت و ولتاژ خروجی آن 7.5 ولت است. حداکثر جریان خروجی این شارژر، 1.6 آمپر است که با توجه به آن، برای استفاده در تلفن های همراه و دستگاه هایی با جریان حدود 1.5 آمپر بسیار مناسب است.

  • مزایا : برند معتبر - کیفیت ساخت عالی- طراحی مناسب و زیبا
  • معایب : صدای فن خنک کننده

 

شارژر بی سیم انکر مدل B2514 PowerWave 7.5، محافظ پر سرعت

 

شارژر RAVPower Fast wireless ، بهترین شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع

شارژر بی سیم RAVPower، یکی از بهترین شارژرهای وایرلس است که می تواند بعضی از گوشی های اپل و همه آیفون ها را شارژ کند و با گوشی های اندرویدی که از Qi پشتیبانی می کند نیز سازگار است. این شارژر بی سیم، دارای عملکرد شارژ سریع است بنابراین این وسیله، به گوشی های سازگار با شارژ سریع یا Qi، مانند سامسونگ گلکسی S10، S9، S8 ، Note 9 ، می تواند 10 وات توان منتقل کند.RAVPower، توجه ویژه ای به ایمنی دارد و دارای سیستم های حفاظتی در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و افزایش دمای بیش از حد است است تا گوشی شما مقدار مناسب برق را دریافت کند. شارژر RAVPower شبیه اکثر شارژرهای بی سیم است و در واقع یک دیسک دور ساده با پوشش لاستیکی است تا گوشی در حال شارژ شدن، بر روی زمین سقوط نکند.

 

 

  • مزایا : شارژ بی سیم سریع، شامل آداپتور خروجی، مقرون به صرفه، سطح ساده، سازگار با آیفون و اندروید
  • معایب : از نظر طراحی شارژر زیبایی نیست

 

 

شارژر Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand، بهترین شارژر بی‌سیم لوکس

این شارژر بی سیم و بی نظیر سامسونگ، به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارد، شاید کمی لوکس به نظر برسد؛ اما سامسونگ همیشه می داند چگونه لوازم جانبی خوب و زیبا عرضه کند. شارژر Convertible Stand، پایه ای از جنس چرم مصنوعی نرم و صاف دارد که می توان از آن برای نگه داشتن گوشی در موقعیت ایستاده، به عنوان یک پنل شارژر بی سیم استفاده کرد. پایه شارژر Convertible Stand، آداپتور خروجی و یک فن داخلی دارد تا حرارت تولیدی در هنگام شارژ سریع را کاهش دهد. این شارژر نیز دارای چند سیم پیچ شارژ و یک چراغ LED است که شما نشان می دهد دستگاه به درستی متصل شده است و شارژ می کند یا نه. سامسونگ می گوید فناوری شارژ سریع یکی از بهترین شارژرهای وایرلس، تنها برای گوشی های این کمپانی کار می کند. بنابراین ممکن است سرعت شارژر شما با هر گوشی اندروید سازگار با Qi یا آیفون های جدید متفاوت باشد.

  • مزایا : طراحی فوق العاده- توانایی ایستادن یا پد بودن-  عملکرد شارژ سریع
  • معایب : تنظیم نامناسب گوشی روی پد و عدم دریافت انرژی کافی

این شارژر، گزینه ای فوق العاده برای شارژ سریع بیشتر گوشی های سری Galaxy S و Note سامسونگ است.

 

شارژر Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand، بهترین شارژر بی‌سیم لوکس

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران