در این مقاله، چند مورد از بهترین برنامه های بکاپ گیری اندروید را به شما معرفی می کنیم. اگر می خواهید گوشی خود را ریست فکتوری کرده و یا به هر دلیل دیگری نیاز به پشتیبان گیری از اطلاعات آن دارید، این مقاله به شما کمک می کند. نرم افزارهای مختلفی برای بکاپ گیری از گوشی طراحی شده اند که هریک، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه چند مورد از بهترین برنامه های پشتیبان گیری اندروید را معرفی می کنیم تا برای پشتیبان گیری، مسیر راحت تری پیش روی شما باشد.

 

بهترین برنامه های بکاپ گیری اندروید

بهترین برنامه های پشتیبان گیری اندروید را معرفی شده است تا برای پشتیبان گیری، مسیر راحت تری پیش روی داشته باشید.

معرفی بهترین برنامه های بکاپ گیری از اندروید

برنامه Smart Switch

 

برنامه Smart Switch

 

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید از آن برای پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی اندرویدی استفاده کنید، Smart Switch  است. این اپ به ویژه در گلکسی های سامسونگ عملکرد خوبی دارد و البته با ویندوز و مک او اس نیز سازگار است.

برنامه Helium

 

برنامه Helium

 

هلیوم هم یکی از بهترین برنامه های بکاپ گیری اندروید است. این نرم افزار توسط تیم سیانوژن که در زمینه طراحی و توسعه کاستوم رام های اندروید فعالیت دارند، طراحی و ارائه شده است. Helium به شما این امکان را می دهد که از اطلاعات تمام بخش های گوشی یا تبلت اندرویدی خود بکاپ بگیرید. این اپ رایگان است اما در صورت استفاده از نسخه پریمیوم آن به قابلیت های بیشتری مثل پشتیبان گیری در فضای ابری و دراپ باکس و ... هم دسترسی خواهید داشت.

نرم افزار tru Backup

 

نرم افزار tru Backup

 

اگر به دنبال یک برنامه بکاپ گیری در اندروید هستید که به سادگی بتوانید با آن کار کنید، truBackup انتخاب مناسبی است. رابط کاربری ساده این اپ، امکان استفاده از آن را به تمام کاربران می دهد. برای استفاده از این برنامه نیازی به روت کردن گوشی نیست و امکان بکاپ گرفتن از انواع اطلاعات شامل لیست مخاطبین، پیامک ها، ویدئوها، عکس ها، موزیک ها و ... را خواهید داشت. امکان تعیین جدول بکاپ گیری خودکار در تاریخ و دوره های مشخص هم قابلیت دیگری است که truBackup در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

برنامه CM Backup

 

برنامه CM Backup

 

CM Backup توسط تیم توسعه دهنده اپ معروف و پرطرفدار کلین مستر عرضه شده است. این برنامه 5 گیگابایت فضای ابری اختصاصی سرورهایش را هم به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا بتوان آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه بکاپ گیری اندروید معرفی کرد. پشتیبانی از بکاپ گیری لوکال و رایگان بودن هم مزایای دیگری هستند که می توانند کاربر را برای دانلود کردن این برنامه متقاعد کنند.

Avast Mobile Backup

 

Avast Mobile Backup

 

بسیاری از کارشناسان تعمیر موبایل، Avast Mobile Backup را بهترین برنامه برای پشتیبان گیری در اندروید می دانند. این برنامه توسط یک تیم حرفه ای سازنده آنتی ویروس های رایانه ارائه شده است و قابلیت های متنوعی دارد. پس از نصب و اجرای این اپ، می توانید اطلاعاتی همچون تماس ها، پیامک ها، مخاطبین، اپلیکیشن ها و ... را بکاپ گیری کنید. برای استفاده از این برنامه در حالت عادی نیازی به روت بودن گوشی وجود ندارد. اما در صورت روت شدن گوشی هم می توانید با کمک Avast Mobile Backup ، از اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده و اطلاعات مورد نظرتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اپلیکیشن  Easy Backup & Restore

 

اپلیکیشن  Easy Backup & Restore

 

به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های بکاپ گیری اندروید، باید به Easy Backup & Restore اشاره کنیم. آنچه بیش از هرچیز دیگری در این اپ جلب توجه می کند، رابط کاربری ساده آن است. شما می توانید با استفاده از این برنامه، حتی از  اطلاعات ذخیره شده در حافظه SD هم بکاپ بگیرید و نسخه پشتیبان را در فضای ابری ذخیره کنید. البته Easy Backup & Restore کاملا رایگان است و امکان پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات گوشی را به کاربران می دهد.

 

مشاوران آنلاین زودکمک

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران