مسدود شدن واتساپ

واتساپ از پیامرسان های محبوب و پراستفاده در بین کاربران در سراسر جهان است. مسدود شدن حساب کاربری در واتساپ مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن روبرو می‌شوند. مسدود شدن ناگهانی دسترسی به حساب واتساپ می تواند آزاردهنده باشد. ممکن است مکالمات مهمی داشته باشید که باید از آنها مراقبت کنید و افراد مهمی که لازم است با آنها در تماس باشید. بدتر از آن، اگر برای مکالمات تجاری به شماره واتس اپ خود متکی بوده اید، ممنوعیت واتساپ می تواند مختل کننده باشد. اگر حساب واتس اپ شما مسدود شده است، باید در اسرع وقت آن را از حالت ممنوعیت خارج کنید. برای اقدام سریع در رابطه با مسدود شدن واتساپ ابتدا باید بدانید که با چه نوع ممنوعیتی روبرو هستید و سپس به دنبال راه حل رفع مسدود شدن WhatsApp خود باشید. در این مقاله به دلایل مسدود شدن حساب واتساپ و راه حل های رفع این مشکل پرداخته می شود.

رفع مسدود شدن واتساپ

دلایل مسدود شدن حساب واتساپ

1. استفاده از نسخه های غیر رسمی برنامه و بن شدن واتساپ

نسخه های غیررسمی واتساپ امنیت لازم را ندارند و استفاده از آن ها منجر به مسدود شدن حساب واتساپ شما می شود. بدین ترتیب برای جلوگیری از بن شدن واتساپ خود لازم است که از نسخه اصلی و رسمی واتساپ استفاده کنید.

ترفندهای مخفی واتساپ رو ببین حتما به کارت میاد. 

2. فعالیت مشکوک شاسایی شده توسط WhatsApp

اگر از یک شماره تلفن برای ایجاد حساب‌ های واتساپ متعدد در فاصله‌ی زمانی کوتاه استفاده کنید، حساب شما توسط واتساپ به عنوان یک حساب مشکوک شناسایی خواهد شد.

در نتیجه واتساپ برای جلوگیری از سواستفاده از شماره تلفن های همراه حساب شما را مسدود می کند. برای رفع این مورد از موارد مسدود شدن اکانت واتساپ می توانید از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانی واتساپ اقدام کنید. یکی از راه های رفع مسدودی در این رابطه هم تایید هویت شما از طریق ارسال کد تایید برای شما است.

مشاوره آنلاین زودکمک

3. ارسال مکرر پیام به افرادی که در مخاطبین شما نیستند

ارسال پیام های مکرر به افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند منجر به مسدود شدن اکانت واتساپ شما می شود. این اقدام واتساپ به منظور جلوگیری از سواستفاده حساب های واتساپ  برای تبلیغات صورت می گیرد. پس بهتر است که برای افراد غیر از مخاطبین خود پیام های زیادی ارسال نکنید.

4. شکایت افراد از شما و بن شدن اکانت WhatsApp

شکایت سایر افراد از شما و ارسال گزارش های منفی متعدد به واتساپ می تواند منجر به بن شدن اکانت WhatsApp شما شود. این شکایات می توانند مربوط به رفتار ناخوشایند، تهدیدآمیز، تبلیغات نامناسب توسط شما یا هر فعالیت دیگر مخالف با قوانین واتساپ باشد. بنابراین، بهتر است با دیگران به خوبی رفتار کرده و مشکلی برای آنها ایجاد نکنید.

👌 ترفندهای ارسال پیام به مخاطب بلاک شده در واتساپ رو اینجا یاد بگیر.

5. ایجاد گروه های متعدد و افزودن افراد نا آشنا

ایجاد گروه های واتساپی زیاد و افزودن افرادی که در مخاطبین شما نیستند به این گروه ها می تواند منجر به مسدود شدن واتساپ شما شود. برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت واتساپ بهتر است که تعداد گروه‌های خود را محدود نگه داشته و افرادی را به این گروه ها اضافه کرده که در مخاطبین شما هستند.

6. ارسال محتوای نامناسب

ارسال محتوای نامناسب مانند ارسال پیام‌های اسپم، تهدید، محتوای توهین آمیز یا غیرقانونی که برخلاف قوانین واتساپ باشد می تواند باعث مسدود شدن حساب WhatsApp شما شود. برای جلوگیری از مسدود شدن واتساپ خود از ارسال این گونه محتوا خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام 

رفع مسدودی حساب کاربری واتساپ در وبسایت رسمی

برای رفع مسدودی اکانت خود در مرحله اول به وبسایت رسمی واتساپ مراجعه کنید و بخش پشتیبانی آن‌ را مطالعه کنید. تیم پشتیبانی واتساپ راهنمایی دقیق‌ تری را درباره رفع مسدود شدن حساب کاربری واتساپ به شما ارائه خواهند داد، شماره تماس یا ایمیل پشتیبانی را نیز می‌توانید از طریق وبسایت اصلی واتساپ پیدا کنید.

اطمینان حاصل کنید که در ایمیلی که به پشتیبانی واتساپ ارسال می‌کنید اطلاعات مربوط به شماره تلفن خود، دلیل درخواست رفع مسدودی و هر اطلاعات مهم دیگر را درج کنید. همچنین فایل لاگ ایجاد شده توسط واتساپ را نیز ضمیمه کنید، زیرا این اطلاعات می‌تواند در رفع مسدودی حساب شما مفید باشد.

✔ دیدن پیام های حذف شده واتساپ

رفع مسدودی حساب کاربری واتساپ

راه حل های رفع مسدود شدن WhatsApp

  • تایید هویت از طریق ارسال کد

  • ارسال ایمیل به پشتیبانی واتساپ

  • گزینه های رفع مسدودی در برنامه واتساپ

روش‌های مختلفی برای رفع مسدود شدن حساب واتساپ وجود دارد، مانند تأیید هویت از طریق ارسال کد تأیید به شماره موبایل، ارسال ایمیل به پشتیبانی واتساپ و توضیح مشکل خود یا استفاده از گزینه‌های مربوط به رفع مسدودی در برنامه واتساپ.

البته باید توجه داشته باشید که در صورتی که حساب واتساپ شما به صورت دائمی مسدود شده باشد و نتوانید آن را بازیابی کنید، احتمالاً اطلاعات شما، از جمله پیام‌ها، مخاطبین و رسانه‌ها، از بین خواهد رفت. بهتر است همواره نسخه پشتیبان از اطلاعات خود را در اختیار داشته باشید تا در صورت مسدود شدن بتوانید اطلاعات خود را بازگردانی کنید.

سوالات پرتکرار شما درباره رفع مسدودی واتساپ

1. استفاده از چه نرم افزارهایی باعث بن شدن واتساپ می‌شود؟

_ استفاده از نرم افزارهای غیر رسمی، مانند whatsapp gb باعث مسدود شدن اکانت واتساپ می‌شود.

2. چیکار کنم که دیگه اکانتم مسدود نشه؟

_ از نرم افزارهای غیررسمی به هیچ عنوان استفاده نکنید، پیام سیاسی ارسال نکنید، پیامی ارسال نکنید که ریپورت شوید و…

3. برای رفع مسدودی واتساپ، چه ایمیلی به پشتیبانی واتساپ بزنم؟

Unfortunately, my WhatsApp account has been banned and I cannot have access to it. I hugely depend on it for my business and I request you to check the issue and if possible, unban my account, please

mobile NO: شماره تلفن Name:نام شما Email: آدرس شما

4- چرا حساب واتساپ من مسدود شده است؟

_ حساب واتساپ ممکن است به دلیل نقض قوانین استفاده، ارسال پیام‌های اسپم، استفاده از نسخه‌های غیررسمی واتساپ یا گزارش‌های متعدد از دیگر کاربران مسدود شود.

5- چگونه می‌توانم حساب مسدود شده واتساپ را بازیابی کنم؟

_ برای بازیابی حساب، با واتساپ از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود تماس بگیرید و درخواست بررسی مجدد کنید. ارائه توضیحات واضح و پذیرش قوانین واتساپ می‌تواند کمک‌کننده باشد.

6- چه مدت طول می‌کشد تا حساب واتساپ مسدود شده فعال شود؟

_ زمان بازیابی حساب مسدود شده ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً چند ساعت تا چند روز طول می‌کشد. این زمان به دلیل بررسی درخواست توسط تیم پشتیبانی واتساپ است.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران