تلویزیون هوشمند 55 اینچی F7100 محصول سال 2013 سامسونگ است. این تلویزیون با طراحی ظریف و قاب های باریک و رنگ نقره ای ظاهری زیبا دارد که توجه بیننده را به خود جلب می کند. پشتیبانی از حالت سه بعدی و نرخ تازه سازی بالای 240 هرتزی و فناوری های پردازش تصویر مختلف در این تلویزیون امکان تماشای محتوای جذاب سه بعدی را فراهم کرده است. برای تلویزیون UN55F7100 تعداد 4 پورت HDMI در نظر گرفته شده است که به راحتی می توان چند دستگاه را به صورت همزمان به تلویزیون متصل کرد. همچنین این تلویزیون 3 پورت USB هم دارد. 

تجربیات تکنسین های ما حاکی از آن است که گاهی تلویزیون UN55F7100 با مشکلات تصویر مواجه می شود. این ایرادات اغلب با گذشتن چند سال از کارکرد دستگاه خود را نشان می دهند. اگر شما هم با این موارد روبرو شده اید ، می توانید به واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید. برای ارتباط با این واحد کافی است شماره 1662 را شماره گیری کنید.

مشخصات معرفی تلویزیون سامسونگ مدل UN55F7100

مشخصات فنی تلویزیون UN55F7100 سامسونگ

سال ساخت

2013

اندازه صفحه نمایش

55 اینچ

نوع صفحه نمایش

LED

وزن بدون پایه

14.9 کیلوگرم

وزن با پایه

16.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون بدون پایه

122.7×70.9×3.05 سانتی متر

ابعاد تلویزیون با پایه

307.3×784.9×1226.8 میلی متر

رنگ قاب

نقره ای

مصرف برق در حالت عادی

58 وات

📺 علت افتادن خط افقی در تلویزیون سامسونگ را در این مقاله مطالعه کنید. 

 

کیفیت و مشخصات تصویر

تلویزیون UN55F7100 سامسونگ با بهره وری از فناوری های Micro Dimming و LED Edge-Lighting کنتراست و جزئیات بیشتری را با رنگ های غنی و شفاف، سفیدهای روشن تر و سیاه عمیق تر را در تصاویر نمایش می دهد. الگوریتم اختصاصی Micro Dimming کنتراست و روشنایی تصویر را در قسمت های مختلف محتوای نمایش داده شده  به صورت بهینه تنظیم می کند و در نتیجه تصویر با کیفیت تر و شفاف تری را نمایش می دهد. ویژگی Ultra Clear در این تلویزیون از انعکاس نور جلوگیری می کند و تصویر واضحی را به بیننده ارائه می دهد. فناوری Clear Motion Rate 720 به همراه نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتزی به کار برده شده در این تلویزیون باعث می شود که تصاویر متحرک با وضوح بیشتری نمایش داده شوند. همچنین فناوری Auto Motion Plus در این تلویزیون به هر چه واضح تر دیده شدن تصاویر سریع و متحرک کمک می کند.

از دیگر ویژگی های پردازش تصویر در این تلویزیون، فناوری Motion Lighting است که می تواند روشنایی تصویر را بر اساس نور محیط بهینه کند به این صورت که در محیط های روشن تصویر روشن تر و در محیط های تاریک تصویری با روشنایی بهینه را ارائه می دهد. تکنولوژی Wide Color Enhancer Plus در تلویزیون UN55F7100 رنگ هایی شفاف و در عین حال بسیار طبیعی را به نمایش می گذارد و تجربه ی تماشای لذت بخشی را به ارمغان می آورد.

 

کیفیت تصویر

Full HD

نسبت تصویر

16:9

رزولوشن تصویر

1080 × 1920

پردازشگر تصویر

Auto Motion Plus

نرخ تازه سازی تصویر

240 هرتز

حالت سه بعدی

دارد

قابلیت HDR

ندارد

​​​​​بیشتر بخوانید: علت سایه مشکی روی صفحه تلویزیون چیست؟

 

مشخصات صدا

دو اسپیکر 10 واتی برای پخش صدا در این تلویزیون تعبیه شده است که از فناوری های زیر برای پخش صدایی با کیفیت تر و واضح تر بهره می برد:

DTS TruSurround: صدای فراگیر و جذابی را به مخاطب ارائه می کند.

DTS TruDialog: صدای گفتگوها را نسبت به صدای پس زمینه افزایش می دهد و در نتیجه گفتگوها واضح تر شنیده می شوند.

Dolby Digital Plus: صدای تلویزیون را هنگام پخش محتوا از اتصال شبکه های سیمی یا بی سیم بهینه می کند.

تعداد اسپیکرها

2 عدد

توان خروجی هر اسپیکر

10 وات

توان خروجی کلی صدا 

20 وات

 

درگاه های ارتباطی تلویزیون SONY مدل UN55F7100

پورت HDMI

4 عدد

پورت USB

3 عدد

ورودی ویدیویی کامپوننت

1 عدد

خروجی صوتی اپتیکال

دارد

خروجی صدای هدفون

دارد

وای فای

دارد

بلوتوث

دارد

مرورگر اینترنت

دارد

شبکه اترنت

دارد

💡 مطالعه مقاله تغییر تنظیمات DNS تلویزیون سامسونگ نیز به شما توصیه می شود.

 

سایر قابلیت های تلویزیون سامسونگ UN55F7100

از دیگر ویژگی های این مدل تلویزیون سامسونگ می توان به پشتیبانی از حالت و محتوای سه بعدی اشاره کرد که به همراه 4 عینک سه بعدی عرضه می شود و تجربه لذت بخش و خوشایندی را حین تماشای فیلم های سه بعدی به بیننده ارائه می دهد. همچنین با قابلیت اتصال بی سیمwi-fi   و بلوتوث می توان به راحتی به سایر دستگاه ها متصل شد، پورت های HDMI تعبیه شده در این تلویزیون هم امکان متصل شدن همزمان به چند دستگاه پخش کننده خارجی و کنسول های بازی را می دهد. سیستم منوی چند منظوره Smart Hub که برای راحت تر شدن سازماندهی در این تلویزیون استفاده شده است امکان وب گردی و ارتباط راحت تر با خانواده و دوستان از طریق شبکه های اجتماعی را فراهم کرده است، همچنین می توانید از فایل های عکس، ویدیو و موسیقی های ذخیره شده در منابع ذخیره سازی خارجی لذت ببرید.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران