آپدیت گوشی سامسونگ

نحوه آپدیت گوشی سامسونگ چگونه است؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال رایج پاسخ دهیم. همه دستگاه های هوشمند، از لپ تاپ و کامپیوتر گرفته تا تبلت ها و گوشی های هوشمند برای عملکرد بهینه به آپدیت شدن نیاز دارند. در خصوص گوشی های سامسونگ نیز به روز رسانی دستگاه یکی از کارهای مهمی است که کاربران باید حتما آن را به صورت منظم و هنگامی که گوشی نسخه آپدیت جدید دریافت می کند، انجام دهند.

آپدیت کردن گوشی سامسونگ هم درست مانند تمامی دستگاه هایی است که در آنها از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. به روزرسانی گوشی سامسونگ می تواند به رفع مشکلات احتمالی دستگاه کمک کند و برخی از اختلالات و مشکلات احتمالی دستگاه که به سیستم عامل مربوط می شود را برطرف سازد. همچنین آپدیت موبایل سامسونگ، عملکرد گوشی را  سریع تر و بهینه می کند. در برخی مواقع ممکن است گوشی با باگ های نرم افزاری مواجه شود، که در این صورت با به روزرسانی موبایل سامسونگ می توان این مشکلات را رفع کرد.

در ادامه مقاله، به شرح روش های آپدیت کردن موبایل سامسونگ می پردازیم. همچنین لازم به ذکر است که در مواقعی ممکن است که ایرادات و اختلالات گوشی مربوط به باگ های نرم افزاری نباشد. در این صورت مشکل مربوط به بخش سخت افزار دستگاه می شود که در این مواقع، لازم است برای بررسی و تعمیر گوشی اقدام کرد.

آپدیت گوشی سامسونگ

نحوه آپدیت گوشی سامسونگ

برای آپدیت کردن گوشی سامسونگ، می توان به دو صورت خودکار و دستی اقدام کرد که هر کدام از این روش ها را در ادامه بیان می کنیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمکتعمیر سوکت شارژ موبایل به صورت کاملا تخصصی را از ما بخواهید. 

آپدیت موبایل سامسونگ به صورت خودکار

آپدیت کردن موبایل سامسونگ به صورت خودکار، روشی ساده و راحت دارد. در تمامی گوشی های اندرویدی گزینه ای با عنوان به روزرسانی خودکار وجود دارد. با فعال کردن این گزینه، هر زمان که نسخه جدیدی برای به روزرسانی دستگاه وجود داشته باشد اعلان آن روی صفحه گوشی به شما نمایش داده می شود. با یک کلیک ساده روی این نوتیفیکیشن، می توانید نسخه جدید را دریافت، دانلود و به راحتی برای آپدیت گوشی سامسونگ خود اقدام کنید.

برای آپدیت خودکار گوشی، کافی است که دستگاه به اینترنت متصل و سرعت و آنتن دهی اینترنت نیز کافی باشد. با ورود به بخش تنظیمات موبایل، می توان گزینه آپدیت خودکار را فعال کرد. با این حال بسیاری از کاربران ممکن است به دلایلی این گزینه را غیرفعال کرده و تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند. در این صورت می توان از روش آپدیت دستی برای به روزرسانی گوشی سامسونگ اقدام کرد که در زیر روش آن را شرح داده ایم.

آپدیت کردن گوشی سامسونگ

مشاوره آنلاین زودکمکتعمیر و تعویض برد موبایل و ریجستر کردن گوشی، فقط با زودکمک. 

آپدیت کردن گوشی سامسونگ به صورت دستی

برای آپدیت موبایل سامسونگ به صورت دستی به روش زیر عمل کنید:

  • به منوی تنظیمات گوشی بروید و به بخش به روزرسانی نرم افزار (Software update) وارد شوید.

  • اکنون گوشی به صورت خودکار شروع به جست و جوی تمامی به روزرسانی های موجود می کند و در صورت موجود بودن نسخه آپدیت جدید، آن را مشاهده خواهید کرد.

  • حالا با کلیک روی نسخه جدید آپدیت و اجازه دادن به گوشی برای آپدیت شدن، فرآیند به روزرسانی موبایل سامسونگ شروع می شود.

  • پس از روشن شدن مجدد گوشی، تلفن همراه شما آپدیت شده است.

به روزرسانی موبایل سامسونگ

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران