امروزه ساعت های هوشمند محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و به یکی از ابزارهای کاربردی و گاها مهم در زندگی ما تبدیل شده اند. ما نه تنها از این دستگاه برای ارتباط استفاده می کنیم بلکه برای ذخیره داده ها و فایل ها نیز استفاده داریم. این دستگاه کوچک می تواند چندین داده از انواع مختلف را ذخیره کند که باعث می شود ما به راحتی هر لحظه مهم زندگی خود را ثبت کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است فایل های درون ساعت هوشمند به طور ناخودآگاه و تصادفی پاک شوند و باعث شود باعث شود خاطرات ارزشمند یا کارهای مهم شما از بین برود.

اگر فایل‌هایی مانند ویدیوهای عکس و سایر داده‌های رسانه‌ای را از ساعت هوشمند خود حذف کرده‌اید، می‌توانید اطلاعات از دست رفته را از حافظه داخلی ساعت اندروید یا کارت حافظه خارجی با نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید، بازیابی فیلم های پاک شده از ساعت هوشمند را انجام دهید.

کاربر گرامی در صورت نیاز به تعمیر ساعت هوشمند با گارانتی و خدمات پذیرش در محل با زود کمک تماس بگیرید.

بازیابی اطلاعات پاک شده اسمارت واچ

بازیابی فیلم های پاک شده از ساعت هوشمند

اولین کاری که باید بعد از حذف فایل‌ها از Android Wear انجام دهید این است که استفاده از دستگاه را متوقف نمایید. زیرا این کار از ذخیره فایل‌های جدید در حافظه Android Wear Watch جلوگیری می‌کند و شانس بازیابی اطلاعات Android Wear را افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Android Wear Watch می‌تواند آهنگ‌های ویدیویی عکس‌ها و سایر فایل‌ها و پوشه‌های رسانه‌ای را از تمام دستگاه‌های Android Wear Watch حذف کند، از جمله LG G Watch، Samsung Galaxy Gear، Moto 360، Asus ZenWatch، Sony SmartWatch، Huawei Watch، Samsung Gear Live، Sony SmartWatch 3، LG G Watch R، و سایر تلفن‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی اندرویدی دیگر.

برنامه بازیابی اطلاعات اندروید می تواند عکس های از دست رفته شامل JPG، PNG، GIF، JPEG، BMP، TIF، TIFF، داده های تصویر RAW، داده های ویدئویی مانند MP4، AVI، 3GP، AVCHD، H264، MPG، MPEG، MOV، WMV را حذف کند. ASF، VOB، M2TS، و سایر ویدیوهای HD، آهنگ‌هایی با فرمت‌هایی مانند MP3، WMA، OGG، M4A، و سایر داده‌های برنامه اندروید، مخاطبین، پیام‌ها، تصاویر و غیره. نرم‌افزار رایگان بازیابی اطلاعات اندروید نیز می‌تواند کارت حافظه Android Wear Watch را از حالت فرمت خارج کند. به عنوان کارت SD، کارت CompactFlash CF، کارت microSd، SDHC، SDXC، کارت تصویر xD، MMC، کارت حافظه، درایو قلم، کارت فلش و بازیابی فایل‌های گمشده از ساعت‌های پوشیدنی اندروید، تلفن‌ها و دستگاه‌های تبلت.

پیشنهاد سایت: ویدیو آموزشی اتصال ساعت هوشمند به موبایل

مشاوره آنلاین زود کمک

نحوه بازیابی فایل های پاک شده از ساعت هوشمند

ابتدا، هنگام حذف فایل ها از دستگاه، از دستگاه اندروید استفاده نکنید. زیرا داده‌های جدید می‌توانند فضای فایل‌های حذف‌ شده را باز نویسی کنند، که باعث می‌شود فایل‌های حذف‌شده غیرقابل بازیابی شوند. برای بازیابی فیلم های پاک شده از ساعت هوشمند مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • دستگاه اندروید را به کامپیوتر وصل کنید. سپس در Computer، بررسی کنید که آیا ساعت هوشمند به عنوان یک حرف درایو نشان داده می شود (به عنوان مثال درایو E: ).

  • اگر اینطور نیست، کارت حافظه را از android wear بگیرید و سپس کارت حافظه را با کارتخوان به رایانه متصل کنید، کارت حافظه به عنوان یک حرف درایو در رایانه نشان داده می شود.

  • نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید asoftech بازیابی اطلاعات را اجرا کنید، و سپس در Asoftech Data Recovery، حرف درایو که دستگاه اندروید را نشان می دهد را انتخاب کنید، سپس " Next " را فشار دهید تا شروع به اسکن برای عکس ها، فیلم ها و فایل های موسیقی قابل بازیابی شود.

ریکاوری smart watch

  • هنگامی که اسکن کامل شد، لیستی از فایل های قابل بازیابی را خواهید دید. فایل هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و دکمه "Recover" را فشار دهید تا ریکاوری فیلم های پاک شده از ساعت هوشمند و همچنین ریکاوری فایل های هوشمند در رایانه ذخیره شوند.

بازیابی اطلاعات smart watch

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران