حذف شدن مخاطبین از سیمکارت اتفاقی رایج است. وقتی به هر دلیلی مخطبان خود را از دست می دهید سوالی که به ذهنتان می رسد نحوه بازیابی مخاطبین حذف شده سیمکارت است. برای این منظور می توان از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات مخصوص گوشی های اندرویدی کمک گرفت تا به این طریق کار بازیابی مخاطبین حذف شده سیم کارت انجام شود. در ادامه این مقاله برخی از این برنامه ها را برای ریکاوری مخاطبین سیمکارت به شما معرفی می کنیم.

ریکاوری مخاطبین سیمکارت

برنامه های بازیابی مخاطبین سیمکارت

برای بازیابی مخاطبین سیمکارت ابتدا لازم است که برنامه های بازیابی را دانلود و روی سیستم خود نصب و سپس گوشی را به سیستم وصل کنید. بعد از اتصال گوشی به سیستم، بسته به نوع نرم افزاری که از آن استفاده می کنید صفحه ای برای اسکن دستگاه و بازیابی داده ها باز می شود که می توان در آن بخش، داده های مورد نیاز را بازیابی کرد. پس از اسکن و نمایش فایل های حذف شده می توان گزینه های مورد نیاز از جمله لیست تماس های حذف شده را پیدا و آنها را ریکاوری کرد. در این بخش به معرفی دو نمونه از برنامه های ریکاوری مخاطبین سیمکارت می پردازیم. این برنامه ها عبارتند از: Android Data Recovery و Data Doctor Recovery – SIM Card.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ همچنین بخوانید: علت شناسایی نشدن سیمکارت در گوشی

 ریکاوری مخاطبین حذف شده سیمکارت با برنامه Android Data Recovery

این برنامه یکی از بهترین برنامه های ریکاوری مخاطبین سیمکارت است. برنامه Android Data Recovery علاوه بر بازیابی لیست مخاطبین حذف شده می تواند تاریخچه تماس ها، پیام های متنی پاک شده و سایر اسناد و فایل های از دست رفته اندروید را نیز بازیابی کند. شما می توانید با استفاده از این برنامه به راحتی گوشی خود را اسکن کنید و مخاطبین یا فایل های دیگر را بازیابی کنید.

بازیابی مخاطبین از سیمکارت

بازیابی مخاطبین سیمکارت با برنامه Data Doctor Recovery – SIM Card

نرم افزار Data Doctor Recovery – SIM Card نیز از دیگر برنامه های بازیابی مخاطبین حذف شده سیمکارت است. این برنامه هم عملکرد خوبی در بازیابی دارد. با این برنامه می توانید لیست تماس ها و پیام های متنی را هم در کنار ریکاوری مخاطبین حذف شده سیمکارت بازیابی کنید.

بازیابی مخاطبین

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران