یکی از خبرهایی که علاقه مندان به کنسول های بازی را متحر کرده است خبر جدید سونی مبنی بر ثبت ضربان قلب و تعرق در کنترلر پلی استیشن 5 است. طبق اطلاعاتی که درباره کنترلر PS5 ارایه شده این شرکت پتنت جدیدی را ثبت کرده است که طی آن کنترلر پلی استیشن 5 با استفاده از جمع آوری کردن اطلاعات و بیوفیدبک‌های فرد گیمر، تجربیات کاربران را بر اساس این فیدبک ها تغییر می دهند. این کنترلرها به سنسورهایی مجهز هستند که در حین بازی تعرق پوستی و همچنین ضربان قلب گیمر را ثبت می کند. بر این اساس پلی استیشن قادر خواهد بود گیم پلی و مکانیزم های بازی را با توجه به شرایط زیستی گیمر تنظیم کرده و تجربه جدیدی را از بازی با این دوال شاک 5 برای گیمر به ارمغان آورد.

کنترلر پلی استیشن 5

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی پلی استیشن ، خدمات پذیرش و تحویل در محل با ارائه گارانتی معتبر

اطلاعات بیوفیدبک کنترلر پلی استیشن 5

یکی از مهم ترین مواردی که در حین انجام بازی های ویدیویی می تواند برای کاربر جذاب بوده و لذت دوچندانی برای وی در پی داشته باشد یک تجربه متقابل است. شرکت های تولید کننده کنسول های بازی همواره هزینه های هنگفتی را برای ایجاد و بهبود تجربه های گیمرها صرف می کنند.

یکی از نوآوری هایی که شرکت سونی در این راستا انجام داده بهبود کنترلر پلی استیشن 5 است. کنترلرهای PS5 با استفاده از ثبت اطلاعات مربوط به تعرق و ضربان قلب گیمر، از بین یک یا چند گزینه ای که در یک محتوا ارائه شده است گزینه ای را انتخاب می کنند بدون این که گیمر بخواهد اطلاعات اضافی به سیستم وارد کند.

این سیستم به نوعی با واقعیت مجازی نیز در ارتباط است و این امر نشان دهنده این است که شرکت سونی قصد دارد در نسل آینده کنسول های بازی خود، یک تجربه جدید و هیجان انگیز از واقعیت مجازی را برای گیمرها فراهم کند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران