محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5

بخش قابل توجهی از سرگرمی های کودکی های ما را کنسول های شرکت سونی تشکیل می دادند و کودکی هرگز فراموش نمی شود. حالا این روزها و بعد از گذشت مدت ها بازی های پلی استیشن 5 تعداد زیادی از همراهان نسل های گذشته را با خود همراه کرده اند و به آن ها لقب گیمر داده اند. حالا «پپسی من»، «کراش» و فوتبال های پیکسلی جای خود را به بازی هایی داده اند که به واقعیت تنه می زنند!

در این مطلب از مقالات پلی استیشن سایت زودکمک می خواهیم محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5 را معرفی کنیم و پیش پیش ببینیم در آینده از کدام بازی ها با لبخند به عنوان نوستالژی یاد خواهد شد. برای شناختن این بازی های ps5 تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بازی های پلی استیشن 5

بهترین بازی های پلی استیشن 5

لیست بهترین بازی های ps5 متشکل از بازی هایی در ژانرهای مختلف است. ماجراجویی، تیراندازی، معمایی، ترسناک و... تا به حال لیست های متفاوت و متنوعی برای بازی های پلی استیشن 5 ارائه شده. برخی از این لیست ها به انتخاب و گلچین پنج بازی راضی شده اند و بعضی هم لیست خود را پر از بازی ها مختلف کرده اند.

در این مطلب ما سعی کردیم تعادل را حفظ کنیم. بنابراین خیالتان راحت! بازی های عالی از این لیست جا نمی مانند. در نهایت باید اشاره کنم که ترتیب در معرفی بازی ها لحاظ نشده است.

با خوندن  ترفند های نصب بازی روی کنسول جدید ترین بازی ها رو نصب کن و لذت ببر!

بازی الدن رینگ | ELDEN RING

طرفداران ارباب حلقه ها و جهان فانتزی، محکم بنشینید که باز هم پای حلقه در میان است و قلم جورج آر.آر مارتین.  حتما می دانید وقتی یک فانتزی نویس بازی بنویسد، باید انتظار دنیایی جادویی و پر از جزییات داشته باشیم و الدن رینگ هم ما را ناامید نمی کند. در حقیقت سازندگان و توسعه دهندگان این بازی شگفت انگیز با ساختن جهانی بزرگ و سرشار از جزییات و بهره بردن از کیفیتی عالی، یک تجربه فوق العاده برای شما رقم می زند.

این جهان و موجودات افسانه ای که هر کدام یک سرگذشت مخصوص به خود را دارند، در مسیر داستان پیچیده و پر از شگفتی جورج مارتین می توانند برای لحظاتی شما را مبهوت خود کنند. بین بازی های پلی استیشن 5 و مخصوصا ژانر ماجرایی و اکشن، انواع مختلفی از مبارزه وجود دارد. با این حال در الدن رینگ شما باید باهوش، سریع و بی رحم باشید تا بتوانید از مبارزه ها جان سالم به در ببرید.

الدن رینگ به شما جازه شخصی سازی شخصیت ها را می دهد تا در حد امکان رضایت شما را جلب کند. همچنین بزرگی جهان در الدن رینگ ممکن است گاهی شما را در دنبال کردن سر رشته داستان دچار مشکل کند، با این حال همه جا در بازی آنقدر زیبا هست، که گم شدن در آن هم می تواند لذت بخش باشد!

🔧 تعمیر فن پلی استیشن 5

بهترین بازی های ps5

بازی گاد آو وار: رگناروک | God Of War: Ragnarok

سال پیش بود که ادامه بازی معروف و محبوب خدای جنگ منتشر شد تا طرفداران قدیمی این سری را سیراب کند. خدای جنگ که از مدت ها پیش و از ps2 طرفداران زیادی داشت، حالا نیز در میان بهترین بازی های پلی استیشن 5 قرار دارد. این بار هم کریتوس و پسرش آتریوس، در شرایطی که هر لحظه امکان دارد جهان به پایان برسد، شاخ غول می شکنند!

رگناروک هم مثل اکثر بازی های آخرین کنسول رونمایی شده شرکت سونی، از ظرفیت فوق العاده این دستگاه استفاده کرده و با تولید این بازی در کیفیتی بسیار بالا، شما را بیش از پیش در بازی غرق می کند. داستان بازی، نبردها و محیط همچنان فوق العاده هستند. شخصیت ها به خوبی طراحی شده اند و بسیار طبیعی به نظر می رسند.

در تب و هیجان نبردهای خدای جنگ و در جایی که حرف اول را شمشیر و مرگ و خشونت می زنند، تولیدکنندگان بازی رابطه گرم کریتوس و پسرش را از قلم نینداخته اند. خدای جنگ بازی کنید، بین قطره های عرق و ابروهای در هم گره خورده، لبخندها گرم نیز ببینید. این ها ویژگی هایی هستند که God of War را بین محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5 جای می دهند.

بهترین بازی های ps5

بازی رزیدنت اویل 4 | Resident Evil 4

کپ کام، ترس، هیجان، اکشن و ساختمان های قدیمی مواد لازم ساختن این بازی فوق العاده هستند. رزیدنت اویل هر بار و با هر نسخه جدید قوی تر عمل کرده و تجربه ساعت ها هیجان و وحشت لذت بخش را برای طرفداران خود رقم زده است. سری چهارم این بازی در ظرف کنسول قدرتمند ps5 تصاویر بسیار باکیفیت تری را به مخاطب ارائه می دهد و همه چیز را از همیشه ترسناک تر می کند!

فرض کنید باید به عنوان یک مامور ویژه در ماموریتی خاص، دختر رییس جمهور آمریکا را از روستاهای پر از زامبی اسپانیا آن هم با کیفیت خیلی بالا نجات دهید. عواملی که رزیدت اویل را در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 5 قرار می دهند، ترس و هیجان و کنجکاوی قبل از حل کردن هر معماست. برای اینکه در این بازی بتوانید پیشروی کنید باید خودتان را به چالش بکشید.

باید فکر کنید و نقشه بکشید که چگونه باید دختر رییس جمهور را از میان یک کپه گوشت وحشی و مرده نجات دهید. همین کافی نیست؟!

بازی های پلی استیشن 5

بازی آخرینِ ما بخش اول | The Last of Us Part 1

 

لست آف آس، زمانی که می توانیم در یک اثر هنری دست ببریم. برای افرادی که سریال Last of Us را دیده اند خبر وجود بازی این مجموعه می تواند فوق العاده باشد. استودیوی Naughty Dog دست روی این مجموعه محبوب گذاشت و در سپتامبر سال 2022 این بازی فوق العاده را به لیست بهترین بازی های پلی استیشن 5 اضافه کرد.

ممکن است کاربران حین انجام این بازی برخی ایرادهای فنی را تجربه کنند و عده ای نیز ممکن است ایرادهایی نظیر جنسیتی بودن، به بازی وارد کنند. با این حال عمق گرافیکی، داستان پیچیده و زیبا و احساسات کنجکاوی، ترس و هیجانی که حین انجام این بازی تجربه می کنید، می تواند همه این ایرادات را بپوشاند.

 محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5

بازی دورِ مرگ | Death Loop

شما مامور کُلت (Colt) هستید و ماموریت شما این است. وارد جزیره می شوید. سوژه ها را به ترتیب پیدا می کنید و در زمان معین آن ها را حذف می کنید. فکر می کنم متوجه شده باشید چرا این بازی در لیست محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5 قرار دارد. گیم پلی، هیجان و نوآوری های این بازی همه چیز را نسبت به بازی های دیگری که معرفی کردیم متفاوت می کند.

شاید انجام دادن هشت قتل، آن هم در یک جزیره به نظر تکراری برسد، اما استودیو Arkane Studios با قرار دادن چالش های متفاوت بر سر راه شما و زماندار کردن هر مرحله ای که باید بگذرانید، تصور تکراری بودن را نیز از شما می گیرد. در نهایت گرافیک و کیفیت فوق العاده و گیم پلی خلاقانه از عوامل تبدیل شدن این بازی به یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5 است.

البته پیچیده بودن کنترل حرکات شخصیت از نقدهایی است که کاربران به این بازی وارد کرده اند. با این حال اگر طرفدار بازی های معمایی، هیجانی و جنایی هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

جدید ترین بازی های ps5

بازی افق، غرب ممنوعه | Horizon Forbidden West

از ظرفیت پردازنده های Ps5 و کیفیت بالای معمول بین بازی های پلی استیشن 5 که بگذریم، بازی هورایزن حقیقتا گرافیک بسیار بالا و با کیفیتی دارد. آنقدر که می تواند شما را در دقایقی قانع کند واقعا در فضای بازی حضور دارید! این دستاورد برای مجموعه گوریلا گیمز در کنار داستان بسیار قوی و گیم پلی عالی کافی بود تا بازی شان در لیست بهترین بازی های ps5 قرار بگیرد.

نام بازی کمی از ماجرا را مشخص می کند. منطقه ممنوعه، یک شکارچی کنجکاو و شجاع و مسیری پر از چالش های متنوع که اجازه نمی دهد گیم پلی برای شما تکراری شود. کاوش، مبارزه با دشمنان و گذر از چالش های محیط، ترکیبی جذاب و پر طرفدار ساخته اند که هورایزن را به یکی از پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن 5 تبدیل کرده است.

در نهایت این بازی ماجراجویانه نیز علی رغم نقدهایی که در رابطه با تکراری بودن محتوا به آن وارد می شود، از جذاب ترین بازی هاست و طرفداران خود را دارد. تجربه هیجان انگیز، اکشن و ماجراجویانه بازی هورایزن فوربیدن وست، قطعا برای طرفداران این ژانر از بازی های کنسولی توصیه و پیشنهاد می شود.

دلیل اجرا نشدن بازی در پلی استیشن چیست و چگونه باید آن را برطرف کرد؟

محبوب ترین بازی های پلی استیشن 5

کلام آخر

این لیست از بهترین بازی های پلی استیشن 5 با در نظر گرفتن نظرات و امتیازات کاربران به این بازی ها تهیه شده. با نگاهی مختصر می توان گفت که بخش زیادی از کاربران به بازی های ماجراجویانه و معمایی علاقه دارند. این مسئله با کیفیت بودن و قدرتمند بودن بازی هایی مانند فیفا و PES و دیگر بازی ها مانند Call Of Duty را نفی نمی کند. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما متشکریم. ما در واحد تعمیرات پلی استیشن منتظر نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران