بازیابی اطلاعات هارد مک بوک امکان پذیر است؟ این سوالی است که ممکن است برای هر کاربر لپ تاپ های کمپانی اپل پیش آید. هارد مک بوک هم مثل تمامی هارد درایوهای دیگر محصولات کامپیوتر و لپ تاپ جزء مهمترین قطعات به شمار می رود. چرا که کاربران مک بوک تمامی اطلاعات خود را در این درایو مهم ذخیره می کنند. در صورتی که عملکرد هارد مک بوک متوقف شده باشد، به داده های هارد خود دسترسی نداشته باشید، مک بوک شکسته یا آسیبی به هارد دیسک آن وارد شده باشد یا اطلاعات هارد از بین رفته باشند، با این سوال که آیا بازیابی این اطلاعات ممکن است یا خیر مواجه می شوید.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک اولین و تنهاترین راه ممکن برای دستیابی به داده ها و محتوای از دست رفته می باشد. البته این امر باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. چرا که بازیابی اطلاعات هارد فرآیند مهمی است که در آن کیفیت بازیابی و میزان بازگشت اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیر تخصصی مک بوک توسط کارشناسان حرفه ای، فقط در زودکمک. 

سه روش کاربردی بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

بازیابی اطلاعات هارد در مک بوک، سه روش دارد که عبارتند از:

1. ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک توسط Wondershare Data Recovery for Mac

2. واسکن هارد دیسک برای جستجوی اطلاعات از دست رفته

3. وبازیابی اطلاعات هارد مک بوک توسط یک هارد دیسک سالم

در ادامه هر یک از این روش ها را شرح می دهیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک می دونستی زودکمک خدمات تعمیر و تعویض کیبورد مک بوک هم ارائه میده؟ 

ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک توسط Wondershare Data Recovery for Mac

پس از نصب و راه اندازی Wondershare Data Recovery، رابط کاربری، شما را با چندین گزینه بازیابی مواجه می کند. شما با استفاده از این برنامه نرم افزاری می توانید داده های از دست رفته خود را به صورت بخش های مجزا بازگردانید. بازیابی اطلاعات هارد مک بوک در استفاده از این نرم افزار مرحله به مرحله و جداگانه در قالب داده های تصویر، ویدیویی، متنی، صوتی و غیره انجام می گیرد. بازیابی اطلاعات توسط این برنامه هرچند ممکن است زمان زیادی را صرف فعالیت خود کند ولی در بازگرداندن اطلاعات از دست رفته به مراتب بهتر از دیگر برنامه ها عمل می کند.

اسکن هارد دیسک برای جستجوی اطلاعات از دست رفته

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک از طریق اسکن هارد دیسک به این صورت است که مک بوک در ارتباط با یک مک بوک دیگر به بازیابی اطلاعات هارد می پردازد. در این مرحله، فرمت فایل های مورد جستجو را در مک بوک میزبان تعیین می کنید و از گزینه اسکن  هارد دیسک لپ تاپ اپل بهره مند می شوید. با فعال کردن Deep Scan، اسکن هارد آغاز میشود و مک بوک میزبان به جستجوی فایل ها و اطلاعات از دست رفته در مک بوک معیوب می پردازد.

مشاوره آنلاین زودکمکعلت کند شدن هارد و روش های رفع این مشکل رو می دونستی؟

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک توسط یک هارد دیسک سالم

در این حالت نیز مانند روش دوم اسکن و بررسی اطلاعات از دست رفته صورت می پذیرد. تنها تفاوت این روش در این است که بازیابی اطلاعات هارد مک بوک بر روی یک هارد دیسک سالم ذخیره می گردد. اسکن در این روش در ابتدا به صورت جستجوی فایل های بهبود یافته یا همان داده های از دست رفته سالم است. مقصد بازیابی اطلاعات نیز یک هارد دیسک میزبان هماهنگ شده با هارد دیسک معیوب می باشد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران