اگر تعمیر مک بوک خود را به زودکمک سپرده اید، به زودی می توانید بدون هیچ ایرادی با آن کار کنید. تعمیر لپ تاپ اپل در بزرگ ترین سامانه تعمیراتی کشور، با استفاده از به روزترین برنامه ها، با کیفیت ترین قطعات، پیشرفته ترین دستگاه ها و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود. تکنسین ها با سیستم عامل مک و تفاوت لپ تاپ های apple با سیستم های ویندوزی آشنایی کامل دارند و قادر به عیب یابی و برطرف کردن انواع مشکلات این دستگاه هستند. زودکمک تعمیرات مک بوک را با در نظر گرفتن نکات، تمایزها و حساسیت های ویژه شرکت اپل انجام می دهد تا امکان کار کردن با لپ تاپ، بدون کوچک ترین ایراد برای کاربران فراهم باشد. اما روند تعمیر مک بوک در زودکمک چگونه است؟ در ادامه، صفرتاصد این پروسه را بررسی می کنیم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لپ تاپ مک بوک

برای تعمیر مک بوک به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر مک بوک را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، مک بوک خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لپ تاپ، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر مک بوک در محل ( پذیرش و تحویل در محل )

اگرچه مرسوم است که کاربران برای تعمیر لپ تاپ به تعمیرگاه مراجعه کنند، اما زودکمک به شکل متفاوت عمل می کند! با ثبت سفارش تعمیر مک بوک در محل، تعمیرکار به محل مورد نظر مشتری رفته و اقدامات لازم برای ترمیم لپ تاپ را انجام می دهد. البته پذیرش و تحویل در محل هم سرویس کاربردی دیگری است که می توانید از آن استفاده کنید. در این سرویس، سفیران زودکمک به آدرس مورد نظر شما آمده و مک بوک را تحویل می گیرند. لپ تاپ اپل در شرایطی کاملا ایمن به مرکز تعمیرات مک بوک و تعمیرات تخصصی لپ تاپ منتقل شده و در آنجا توسط تعمیرکاران مجرب ما بررسی و ترمیم می گردد. پس از پایان فرایند تعمیر mac book ، لپ تاپ خود را صحیح و سالم از سفیران ما تحویل می گیرید.

ثبت سفارش پذیرش مک بوک در محل

ثبت سفارش پذیرش مک بوک در محل، یکی از ساده ترین اقداماتی است که می توانید در سامانه جامع زودکمک انجام دهید. برای این منظور کافی است در سایت ثبت نام کرده و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید. چند فیلد و یک کادر توضیحات در آن مشاهده می شود. از طریق فیلدها، مدل و برند دستگاه را انتخاب کرده و برای شرح مشکلات و دیگر موارد نیز از کادر توضیحات استفاده کنید. دکمه ثبت را بزنید تا همکاران ما پس از بررسی درخواست و جزئیات آن، برای ارائه خدمات مورد نیاز با شما ارتباط برقرار کنند.

تعمیر مادربرد مک بوک

تا بحال به این فکر کرده اید که اگر مادربرد لپ تاپ شما از کار بیفتد چه می شود؟ امیدواریم هرگز چنین اتفاقی نیفتد اما مشکلات مادربرد، عملکرد کلی سیستم را تحت تاثیر قرار داده و آنها را مختل می کنند. اما نگران نباشید! حتی در پیچیده ترین خرابی ها و آسیب دیدگی های برد اصلی هم تکنسین های تعمیر مک بوک در زودکمک، کنار شما هستند. همکاران ما تلاش می کنند که ضمن توجه به دانش فنی و تجربه خود و نیز استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، مادربرد با ترمیم کنند. اگر امکان تعمیر مادربرد مک بوک وجود نداشته باشد، این قطعه را با نمونه جدید و اورجینال تعویض می کنند تا مشکل دستگاه برطرف شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر لپ تاپ اپل

تعمیر گرافیک مک بوک

مشکلات تصویر معمولا ناشی از خرابی مجموعه گرافیک لپ تاپ هستند. کارت گرافیک یا چیپ گرافیک اگر آسیب ببیند، تصویر به درستی نمایش داده نمی شود. همچنین بازی ها و نرم افزارها به خوبی اجرا نمی شوند و ایراداتی دارند. در این مواقع، باید با تعمیر گرافیک مک بوک، مشکلات ایجاد شده را برطرف کنید. اما این بخش چطور تعمیر می شود؟ آیا ممکن است کارت گرافیک نیاز به تعویض داشته باشد؟ همه چیز را به تیم تعمیر مک بوک بسپارید. همکاران ما پس از بررسی عوامل نرم افزاری و کسب اطمینان از خرابی کارت گرافیک، آن را ترمیم می کنند. بخش های آسیب دیده اصلاح شده و در صورت نیاز، از یک کارت گرافیک جدید در لپ تاپ استفاده می شود.

تعمیر macbook

 

تعمیر اسپیکر مک بوک

اگر صدای لپ تاپ شما قطع می شود یا به طور کلی صدا ندارد و مطمئن هستید که بخش های نرم افزاری و تنظیمات ایرادی ندارند، احتمال خرابی اسپیکر بالاست. تعمیر اسپیکر مک بوک، اول به صورت نرم افزاری انجام می شود. یعنی کارشناس تعمیر مک بوک در زودکمک، تنظیمات صدا را چک کرده و از نصب بودن درایورها و بروز بودن آنها مطمئن می شود. پس از آن سراغ اسپیکر رفته و مدارهای قطع شده آن را ترمیم یا تعویض می کند. اگر شدت آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای باشد که نتوان آن را ترمیم کرد، اسپیکر تعویض می شود تا صدا به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانیم : نمایندگی اپل

تعمیرات نرم افزاری مک بوک

یکی از بخش های مهم در فرایند تعمیر مک بوک، اصلاح ایرادات سیستم عامل، درایورها، تنظیمات و ... است. اقداماتی همچون نصب و بروز رسانی مک بوک، آپدیت برنامه ها، نصب و آپدیت درایورها، بررسی دقیق تنظیمات بخش های مختلف و اصلاح آنها در صورت نیاز، رفع مشکل عدم اتصال به اینترنت و  ... مجموعه اقداماتی هستند که از آنها با عنوان تعمیرات نرم افزاری مک بوک یاد می شود. تیم مجرب تعمیرات لپ تاپ اپل در زودکمک، به خوبی با تفاوت های مک در مقایسه با ویندوز آشنا هستند. به شما این اطمینان را می دهیم که هرگونه ایراد نرم افزاری مک بوک شما در این مرکز به حرفه ای ترین شکل برطرف می شود.

نمایندگی مک بوک

نمایندگی مک بوک در بزرگ ترین سامانه تعمیرات کشور، زودکمک، همراه دارندگان این برند است تا تجربه ای متفاوت از دریافت خدمات تعمیراتی داشته باشند. پس از ورود به سامانه جامع زودکمک، درخواست تعمیر لپ تاپ اپل را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. امکان تعمیر در محل و پذیرش و تحویل مک بوک در محل نیز فراهم شده است تا مشتریان محترم، کمترین زحمت را برای تعمیر لپ تاپ خود متحمل شوند. تیم تعمیرات زودکمک و سفیران این مجموعه با تعهد کاری و مسئولیت پذیری، دانش و مهارت خود را برای ارائه خدماتی درخور مشتریان عزیز به کار بسته اند. مشتریان نمایندگی مک بوک، با یک مجموعه تخصصی و حرفه ای روبرو هستند که با کیفیت ترین سرویس ها را به آنها ارائه می دهد.


چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

<ح>تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران