همانطور که می دانید اکثر دستگاه های الکترونیکی امروزی به آپدیت شدن نیاز دارند. کنسول بازی PS5 نیز از دستگاه هایی است که لازم است آپدیت شود. آپدیت کردن پی اس 5 موجب می شود که بتوانید از تمام امکانات و قابلیت های این کنسول استفاده کنید. همچنین آپدیت کردن ps5 از جهت دریافت فایل ‌های امنیتی جدید نیز مهم است. در این مقاله نحوه آپدیت کردن پی اس 5 را به دو صورت آنلاین و آفلاین شرح خواهیم داد.

روش آپدیت کردن PS5

✅ همچنین بخوانید: راهنمای استفاده از دکمه های کنترل PS5

آپدیت کردن PS5 به صورت آنلاین

به دو طریق زیر می توانید برای آپدیت کردن کنسول PS5 خود به صورت آنلاین اقدام کنید.

روش اول: ابتدا دکمه PS را روی کنترل DualSense خود فشار دهید، به سمت راست پیمایش کنید تا به Downloads/Uploads برسید. در این مرحله شاهد لیستی از تمام دانلودهای مورد نیاز برای آپدیت کردن پی اس 5 خواهید بود. به روزرسانی سیستم خود را از این لیست انتخاب کنید و برای آپدیت کنسول خود اعلان های روی صفحه را دنبال کنید.

روش دوم: شما می توانید از طریق منوی تنظیمات نیز اقدام به آپدیت پی اس 5 خود کنید. برای آپدیت PS5 با این روش ابتدا با انتخاب نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا به منوی تنظیمات بروید. پس از آن به بخش System بروید و از قسمت System Software Update and Settings به System Software بروید. اگر کنسول شما به به روزرسانی نیاز داشته باشد، در قسمت Update System Software در دسترس بودن نسخه آپدیت جدید (Update available) را مشاهده خواهید کرد. بدین ترتیب می توانید دستگاه را آپدیت کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ پیشنهاد زودکمک: روش انتقال عکس ها و فیلم های PS5 به USB

آپدیت پی اس 5 به صورت آفلاین

برای به روزرسانی پی اس 5 می توان از طریق درایو USB به صورت آفلاین نیز اقدام کرد. برای آپدیت کنسول خود به روش آفلاین مراحل زیر را دنبال کنید.

  • پوشه ای به نام PS5 روی درایو USB با فرمت FAT32 بسازید.

  • پوشه دومی در پوشه PS5 با عنوان Update بسازید.

  • به روزرسانی PS5 را از طریق وب سایت پشتیبانی پلی استیشن دانلود کنید ، نام آن را PS5UPDATE.PUP بگذارید و آن را در پوشه Update ذخیره کنید.

  • USB را به کنسول خود وصل کنید.

  • کنسول را با نگه داشتن دکمه پاور برای چند ثانیه تا زمانی که صدای بوق دوم را بشنوید، در حالت Safe Mode راه اندازی کنید.

  • گزینه Safe Mode 3 > Update System Software را انتخاب کنید .

  • گزینه Update from USB Storage Device و سپس OK را انتخاب کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران