آموزش آپدیت ایرپاد

ایرپادها امروزه از لوازم پراستفاده و رایج هستند. آپدیت ایرپاد مسئله ای است که شاید شما هم با آن مواجه شده باشید. ایرپادها معمولا به صورت خودکار و در پس زمینه به آخرین نسخه آپدیت می شوند، اما گاهی به دلایلی ممکن است که ایرپاد شما به این صورت آپدیت نشود. در این مواقع لازم است که خودتان برای آپدیت کردن ایرپاد اقدام کنید که در ادامه نحوه انجام این فرآیند را به شما آموزش می دهیم.

آموزش آپدیت ایرپاد

مشاوره آنلاین زودکمکتعمیر ایرپاد به صورت تخصصی

نحوه آپدیت ایرپاد

فرآیند به روزرسانی ایرپاد توسط آیفون و آیپد چند مرحله دارد که به شرح زیر می باشند:

  • ابتدا در تنظیمات آیفون یا آیپد خود وارد بخش بلوتوث شوید. سپس ایرپادهای خود را جستجو کنید و پس از پیدا کردن آن توسط دستگاه خود به ایرپاد متصل شوید.

  • اکنون روی نماد اطلاعات «i» در کنار AirPods خود ضربه بزنید. حالا بررسی کنید که ورژن ایرپاد با به‌ روزرسانی ‌های فعلی سیستم عامل مطابقت دارد یا خیر.

  • اگر ورژن ایرپاد مطابق با به ‌روزرسانی‌های فعلی سیستم عامل دستگاه نبود، آن ها را درون کیس قرار داده و به کابل شارژ متصل نمایید. در مورد AirPods Max، فقط باید کابل شارژ را وارد کنید. بعد از اینکه انتهای دیگر کابل را در پریز برق قرار دادید، ایرپادهای خود را به آیفون یا آیپد نزدیک کنید تا سیستم عامل آن به صورت خودکار آپدیت شود.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمکنحوه ردیابی ایرپاد گم شده

به روزرسانی ایرپاد در مک

برای آپدیت ایرپاد خود در سیستم عامل مک به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا روی نماد منوی Apple در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید و تنظیمات سیستم را انتخاب کنید.

نحوه آپدیت کردن ایرپاد

  • حالا برای آپدیت کردن ایرپاد خود، روی بلوتوث در منوی سمت چپ کلیک کنید، سپس به ایرپاد خود متصل شده و روی نماد اطلاعات «i» در کنار AirPods که می‌خواهید بررسی کنید، انتخاب کنید.

نحوه به روزرسانی ایرپاد

✔ نحوه وصل کردن ایرپاد به گوشی اندروید

  • بررسی کنید که ورژن ایرپاد با به‌ روزرسانی ‌های فعلی سیستم عامل مطابقت دارد یا خیر.

به روزرسانی کردن ایرپاد

  • اکنون، AirPods یا AirPods Pro خود را در کیس قرار دهید و سپس آن را به کابل شارژ متصل نماید. در مورد AirPods Max، فقط باید کابل شارژ را وارد کنید. در ادامه می ‌توانید با اتصال انتهای دیگر کابل به مک خود سیستم عامل ایرپاد خود را آپدیت کنید.

مشاوره آنلاین زودکمکنحوه ریست کردن ایرپاد رو اینجا یاد بگیر. 

آپدیت کردن ایرپاد در سیستم عامل اندروید

امکان آپدیت ایرپاد به صورت مستقیم از طریق دستگاه‌های اندرویدی وجود ندارد، چرا که ایرپادها برای استفاده با سیستم عامل iOS طراحی شده‌اند. در نتیجه، برای به روزرسانی ایرپاد خود لازم است که طبق روش گفته شده، از سیستم عامل های iOS یا Mac استفاده کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران