نحوه فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند

فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند این امکان را به کاربر می دهد که دستگاه را از دور کنترل و مدیریت کند. با فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند دسترسی کاربران به تنظیمات کانال ها محدود شده و آنها دیگر قادر به تغییر دادن این تنظیمات نخواهند بود. فعال کردن حالت مهمان تلویزیون در تولیدات بسیاری از برندها امکان پذیر است، اما چنانچه اطمینان ندارید که دستگاه شما از قابلیت مهمان پشتیبانی می کند یا خیر بهتر است به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید. توجه داشته باشید که حالت مهمان (Guest mode) ممکن است در برخی مدل ها حالت هتل نیز نامیده شود. در صورتی که دستگاه شما دچار هرگونه ایراد سخت افزاری یا نرم افزاری شد برای تعمیر تلویزیون می توانید با مرکز زودکمک تماس بگیرید. در این مرکز خدمات سرویس در محل همراه با گارانتی ارائه می شود.  

مزایای فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند

همانطور که اشاره کردیم حالت مهمان به عنوان حالت هتل نیز شناخته می شود و بیشترین استفاده آن توسط صاحبان هتل ها است. هتل داران می توانند با فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند امکان تغییر تنظیمات کانال ها توسط مهمانان هتل را از بین برند. استفاده از این قابلیت موجب می شود که صاحبان هتل ها دیگر نگران بهم ریختن کانال های تلویزیون توسط مهمانان نباشند. با فعال کردن حالت مهمان تلویزیون هوشمند همچنین امکان قفل کردن منوی دستگاه نیز فراهم می شود و بدین ترتیب می توان از پین تلویزیون محافظت کرد. به عنوان مثال ممکن است صاحبان هتل ها ترجیح دهند که برخی کانال های غیرضروری و بدون کاربرد را از لیست کانال های دستگاه حذف کنند. برای این کار به راحتی می توانند از بخش حالت مهمان، تنظیمات را طوری انتخاب کنند که برخی کانال ها در منوی تلویزیون نمایش داده نشود یا همه تلویزیون ها کانال های یکسانی را در اختیار مهمانان قرار دهند. علاوه بر آن از قابلیت مهمان در تلویزیون های هوشمند می توان برای نمایش پیام خوشامدگویی به مهمانان هتل یا تبلیغات مربوط به هتل استفاده کرد. با استفاده از قابلیت مهمان همچنین می توان یک میزان حداکثری برای صدای تلویزیون تنظیم کرد تا مهمانان نتوانند صدای دستگاه را بیش از حد زیاد کنند.

فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون

 چطور تلویزیون را اچ دی کنیم؟ برای دونستن جواب این سوال جالب انگیز مطالعه شو از دست نده. با زودکمک جواب سوالات و بگیر!

نحوه فعال کردن حالت مهمان تلویزیون هوشمند

برای فعال کردن حالت مهمان در تلویزیون هوشمند می توانید از روش زیر اقدام نمایید:

  • ابتدا با استفاده از یک کانال DTT تلویزیون را به عنوان منبع فعال کنید. البته برای فعال کردن تلویزیون به عنوان منبع می توانید از طریق برنامه های پخش تلویزیونی نیز پیش بروید.
  • در مرحله بعدی فعال کردن حالت مهمان تلویزیون هوشمند باید از روی ریموت کنترل دکمه منو را فشار داده و آن را نگه دارید.
  • پس از آن که منوی تنظیمات روی صفحه ظاهر شد، باید اطلاعات کانال نیز نمایش داده شود، پس از آن می توانید دکمه منوی ریموت کنترل را رها نمایید.

فعال کردن حالت مهمان تلویزیون

در این مرحله حالت مهمان یا هتل در تلویزیون مورد نظر شما فعال شده و به راحتی قادر خواهید بود برخی تنظیمات کلی را روی آن اعمال کنید بدون آنکه نگران بهم ریختن این تنظیمات توسط مهمان ها باشید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران