بهترین پاور بانک های آیفون 2021، با ظرفیت بالا، وزن سبک، فست شارژ بودن و ویژگی های دیگر، به کاربران کمک می کنند تا در مواقع ضروری، بتوانند گوشی های خود را شارژ کنند. اگرچه مدل ‌های جدید آیفون 13 و آیفون 13 پرو از نظر ماندگاری و عمر باتری، جزو بهترین گوشی های اپل هستند، اما برخی از کاربران با توجه به کار خود، نیاز به پاور بانک دارند. ضمن اینکه برندهای مختلف، با بهره گیری از تکنولوژی های جدید، بهترین پاور بانک ها برای آیفون در سال 2021 را به بازار عرضه کرده اند. با توجه به تعداد زیاد پاور بانک های مناسب گوشی های اپل، ما تعدادی از بهترین پاور بانک های آیفون 2021 را برای شما فهرست کرده ایم تا اگر قصد خرید دارید، راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

بهترین پاور بانک های آیفون 2021 در یک نگاه

بهترین پاور بانک ها برای آیفون در سال 2021، علاوه بر داشتن ویژگی های پاور بانک های دیگر، ویژگی هایی مانند مدیریت هوشمند شارژ ، کنترل شدت جریان خروجی، فناوری PowerIQ، سازگاری با انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها، جنس بدنه پلاستیک، بدنه مقاوم در برابر خط و خش و نمایش میزان شارژ باتری با استفاده از نشانگر LED دارند. با توجه به این ویژگی ها، تعداد زیادی از پاور بانک ها کارایی خوبی دارند اما ما فهرستی از بهترین پاور بانک های آیفون 2021 شامل Anker PowerCore Magnetic 5K Wireless، Mophie PowerStation Plus، Aukey PB-N83 Mini 10,000-mAh USB-C Power Bank، Anker PowerCore Lite 10,000 mAh و RavPower USB-C Power Bank 15,000 mAh ارائه کرده ایم که آنها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین پاور بانک های آیفون 2021

بهترین پاور بانک های آیفون 2021، با ظرفیت بالا و ویژگی های دیگر، به کاربران کمک می کنند تا در مواقع ضروری، بتوانند گوشی های خود را شارژ کنند.

پاور بانک Anker PowerCore Magnetic 5K Wireless، پاور بانک بی سیم

پاور بانک PowerCore Magnetic 5K Wireless Anker، که در فهرست بهترین پاور بانک های آیفون 2021 قرار دارد، یکی از بهترین لوازم جانبی Apple MagSafe است که البته به صورت رسمی تایید نشده است.

 

پاور بانک Anker PowerCore Magnetic 5K Wireless

 

اما باتری این پاور بانک، به صورت مغناطیسی به پشت مدل آیفون 12 یا قاب MagSafe گوشی شما می چسبد و به صورت بی سیم گوشی شما را شارژ می کند. البته این پاوربانک، شارژ بی سیم را سریع انجام نمی دهد و تنها با 5 وات، گوشی آیفون شما را شارژ می کند. با این حال، می‌توانید از طریق کابل لایتنینگ، آن را سریع ‌تر شارژ کنید. اما این پاور بانک راحت و جمع و جور است و به خوبی به سطح پشتی آیفون می چسبد.

 

 


Mophie PowerStation Plus، بهترین باتری ارزان با کابل لایتنینگ داخلی

پاور بانک Mophie's PowerStation Plus یکی دیگر از بهترین پاور بانک های آیفون 2021 است که چند سالی است که تولیدش متوقف شده است، اما هنوز در بازار پیدا می شود. البته حالا دیگر می توانید این شارژر قابل حمل را با قیمت هایی پایین تر پیدا کنید. اما فقط باید مطمئن شوید که یک مدل تقلبی یا بازسازی ‌شده نمی ‌خرید.

 

Mophie PowerStation Plus

 

این پاور بانک اگرچه قابلیت شارژ سریع ندارد، اما روکش پارچه‌ای، باتری 6040 میلی‌آمپر ساعتی و کانکتور لایتنینگ یکپارچه دارد. همچنین شما با پورت USB، می توانید دو دستگاه از جمله آیفون خود را به طور همزمان شارژ یا شارژ کنید. پاور بانک PowerStation Plus XL بزرگتر است و با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت نیز کار می کند، اما ابعاد ضخیم تری دارد است. این پاور بانک را می توانید هم به صورت کامل و هم به صورت بی سیم روی یک پد شارژ بی سیم شارژ کنید.


پاور بانک Aukey PB-N83 Mini 10,000-mAh USB-C ، مینی شارژر سریع و با ارزش

پاور بانک Aukey PB-N83 Mini 10,000-mAh USB-C، خود را به عنوان کوچکترین و سبک ترین شارژر قابل حمل 10000 میلی آمپر ساعتی معرفی کرده است. ابعاد این پاور بانک از یک کارت اعتباری نیز کوچکتر است و با سرعت بالا، گوشی آیفون را شارژ می کند. همین ویژگی ها آن را در لیست بهترین پاور بانک های 2021 قرار داده است. ضخامت این پاور بانک 30 میلی متر است که کمی آن را سنگین کرده است.

 

ukey PB-N83 Mini 10,000-mAh USB-C

 

با این حال، این شارژر قابل حمل فوق العاده جمع و جور، به راحتی در یک جیب جا می شود و یک یو اس بی خروجی برق 18 واتی با درگاه کابل Type C و هم یک یو اس بی شارژ سریع 3.0 USB-A دارد. شما با استفاده از پورت کابل USB-C ورودی می توانید همزمان پاور بانک و دستگاه خود را شارژ کنید. این شارژر نسبت به یک پاوربانک PD 10000 میلی آمپری با شارژ سریع، قیمت مناسبی دارد.

 

 


پاور بانک Anker PowerCore Lite 10,000 mAh، باتری باریک با ظرفیت بالا

پاور بانک Anker PowerCore Lite 10,000 mAh، اگرچه ضخیم ‌تر از برخی از شارژرهای قابل حمل آیفون اپل است، اما این پاور بانک برای یک شارژر تلفن قابل حمل یا پاور بانک 10000 میلی‌آمپر ساعتی بسیار باریک است.

 

Anker PowerCore Lite 10,000 mAh

 

همچنین این مدل از بهترین بهترین پاور بانک های آیفون 2021، دارای ورودی USB-C برای شارژ باتری گوشی هستند، اما خروجی USB-C ندارند. همچنین این پاور بانک ها، هیچ کابلی ندارند.


پاور بانک RavPower USB-C 15,000 mAh، بهترین پاور بانک قابل حمل با بهترین قیمت

این پاوربانک 15000 میلی آمپری که در فهرست بهترین پاور بانک های آیفون 2021 قرار دارد، نسبت به برخی از شارژرهای موجود در این لیست قوی تر است. همچنین، این پاور بانک، یک USB PD 18 واتی برای شارژ سریع را از طریق درگاه USB-C ارائه می دهد و دارای یک درگاه USB-A به همراه یک LED است که میزان شارژ باتری را نمایش می دهد. علاوه بر همه این ها، قیمت پاور بانک RavPower USB-C 15,000 mAh ، نسبت به کارایی آن بسیار مناسب است.

 

RavPower USB-C 15,000 mAh

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران