نحوه ی آپدیت و بروزرسانی تلویزیون شارپ چگونه است؟


پاسخ ها

در زمانی که تکنولوژی‌ها به سرعت پیشرفت می‌کنند، به ‌روز رسانی تلویزیون‌ها نقش حیاتی ایفا می‌کنند تا کارایی و عملکرد آنها بهبود یابد و از ویژگی‌های جدید و به‌ روز استفاده نماییم. اگر شما هم مالک یک تلویزیون شارپ هستید، احتمالاً علاقه‌مندید که از آخرین ویژگی‌ها و بهبودهایی که شرکت ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید. در این مقاله، نحوه به‌روزرسانی تلویزیون شارپ را به شما آموزش خواهیم داد. پس با این مقاله از تیم نرم افزاری تعمیر تخصصی تلویزیون مرکز زودکمک هماه باشید.

آموزش به روزرسانی تلویزیون شارپ

آپدیت تلویزیون شارپ از طریق اتصال به اینترنت 

درصورتی‌که می‌خواهید آپدیت کردن تلویزیون شارپ خود را از طریق اینترنت انجام دهید در مرحله اول باید اینترنت را به تلویزیون متصل کنید و مراحل زیر را انجام دهید.

1- دکمه menu را از روی ریموت کنترل از راه دور زده و سپس گزینه information را انتخاب کنید.

2- بعد از ظاهر شدن بخش information گزینه software update را بزنید و سپس کد 4 رقمی تلویزیون را ثبت کنید.

3- بر روی گزینه manual update بزنید و پس‌ازآن گزینه network update را انتخاب کنید، سپس مدل تلویزیون شارپ خود را اسکن کنید تا ببینید که آیا آپدیتی از سمت شرکت سازنده برای تلویزیون شما آمده است یا خیر؟ درصورتی‌که آپدیتی وجود داشته باشد نسخه فعلی و نسخه جدید در یک کادر محاوره‌ای برای شما به نمایش درمیاید.

4- برای به‌روزرسانی کردن تلویزیون Sharp گزینه Yes را انتخاب کنید تا سیستم به‌صورت خودکار آپدیت را دانلود و سپس نصب کند.

5- بعد از نصب و آپدیت شدن سیستم یک پیغام مبنی بر آپدیت شدن تلویزیون نشان داده می‌شود که پس از راه‌اندازی مجدد تلویزیون می‌توانید از امکانات جدیدتر سیستم نرم‌افزاری تلویزیون شارپ خود استفاده کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک علت تار شدن تصویر تلویزیون چیست؟

به‌روزرسانی تلویزیون شارپ به‌صورت دستی 

در ادامه به نحوه Update کردن تلویزیون Sharp به‌صورت دستی و از طریق USB می‌پردازیم. درصورتی‌که می‌خواهید تلویزیون خود را از این طریق به‌روزرسانی نمایید ابتدا باید به سایت شارپ مراجعه کرده و با سرچ دقیق مدل تلویزیون نسبت به دانلود فایل‌های آپدیت آن اقدام کنید؛ سپس فایل‌ها را بر روی یک فلش USB خالی ریخته و آن را به تلویزیون اتصال و مراحل زیر را در ادامه انجام دهید.

1- فلش یا درایوی که بر روی آن فایل‌های آپدیت تلویزیون شارپ را قراردادید از طریق پورت USB به تلویزیون متصل کنید.

2- دکمه menu را از ریموت کنترل فشار داده و سپس گزینه information را انتخاب و بعدازآن به بخش software Update رجوع کنید.

3- در مرحله بعد گزینه Manuel update را بزنید و گزینه دوم یعنی USB Update را انتخاب کنید.

4- سیستم از شما می‌خواهد که تلویزیون را به یک درایو خارجی متصل کنید، درصورتی‌که از اتصال USB به تلویزیون مطمئن هستید گزینه Enter را بزنید تا تلویزیون شروع به عملیات اسکن درایوهای متصل شده بکند.

5- پس از یافتن فایل‌ها و درایوی که به تلویزیون متصل کردید در یک کادر محاوره‌ای نسخه به‌روزرسانی و نسخه فعلی تلویزیون را به شما نمایش می‌دهد.

مشاوره آنلاین زودکمکسیگنال نداشتن تلویزیون و می تونی با خوندن این مقاله بررسی و رفع کنی

6- با انتخاب کردن گزینه Yes یک نوار پیشرفت بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون شارپ نمایش داده می‌شود که با تکمیل آن تلویزیون مجدداً راه‌اندازی می‌شود و می‌توانید از به‌روزرسانی و عملکرد بهتر دستگاه خود استفاده کنید.

زود کمک

1401-02-28 12:21:38

پاسخ خود را بنویسید