تعویض باتری تلفن پاناسونیک

اگر تلفن پاناسونیک اخیرا مثل روزهای قبل عمل نمی کند و صدای مخاطبان به سختی به گوش شما می رسد یا نور صفحه کم شده، تعویض باتری تلفن پاناسونیک علاج کار شماست. ممکن است فکر کنید چاره تعمیر تلفن پاناسونیک است، اما نگران نباشید و ابتدا عوض کردن باتری ها را امتحان کنید.

شاید کنترل های تلویزیون ما ایرانی ها به برخورد با دسته مبل و سر زانو عادت کرده باشند، اما قطعا نمی توان این کار را با هندست تلفنی که باتریش ضعیف شده نیز انجام داد و تعویض باتری تلفن کاری اجتناب ناپذیر است. این کار بسیار ساده است، اما اگر فکر می کنید مرور یک دستورالعمل در این رابطه می تواند کمک کند، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تعویض باتری تلفن پاناسونیک

روش تعویض باتری تلفن پاناسونیک

برای عوض کردن اصولی باتری های تلفن پاناسونیک لازم نیست فرایند پیچیده و دشواری را طی کنید. بهتر است برای اینکه به برخی از قسمت های ظریف تلفن آسیب نرسد، در انجام این کار کمی دقت به خرج دهید. برای تعویض باتری تلفن پاناسونیک مراحل زیر را طی کنید:

  • قاب جدا شونده پشت هندست را با بند بالایی انگشت شست به سمت پایین بکشید تا از جای خود خارج شود.

  • اگر اولین بار باشد که باتری تلفن را عوض می کنید، ممکن است باتری ها به هم چسبیده باشند. در این شرایط خارج کردن آن ها آسان تر است. با نوک انگشت قسمت بالایی باتری ها را به سمت پایین فشار دهید و بعد آن را خارج کنید.

  • با خارج کردن آن ها متوجه می شوید که تلفن شما توسط دو باتری نیم قلم تغذیه می شوند.

  • پس از تهیه یک جفت باتری نیم قلم AAA از برندهای معتبر، آن ها را به ترتیب به جای باتری ها قبلی قرار دهید.

  • برای اینکه بدانید هر کدام را چطور در تلفن قرار دهید به قطب ها توجه کنید. سر برجسته باتری مثبت و سر تخت آن قطب منفی است. در تلفن نیز قطب منفی قسمتی است که فنر یا ورق منعطف دارد.

  • انتهای تخت هر باتری را روی قسمت فنری قرار دهید و کمی فشار دهید تا سر برجسته به راحتی در فرورفتگی رو به روی خود قرار بگیرد.

  • بعد از اینکه باتری ها را به خوبی جای گذاری کردید، برای اتمام فرایند تعویض باتری تلفن، درب قسمت باتری ها را روی ریل خود قرار دهید و به آرامی با هدایت به سمت بالا در جای خود قرار دهید.

مطالعه تعمیر صفحه کلید تلفن پاناسونیک می تواند کاربردی و سودمند باشد.

نکته مهم تعویض باتری پاناسونیک

اگر در انتهای فرایند تعویض باتری تلفن پاناسونیک، باتری به درستی در جای خود قرار گرفته باشد، درب به راحتی در ریل خود قرار می گیرد و تلفن نیز با تمام توان کار می کند. در مقابل اگر ذره ای از جای گیری باتری در تلفن درست انجام نشده باشد، قاب به سختی در جای خود قرار می گیرد و تلفن به خوبی عمل نخواهد کرد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران