امروزه استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی بسیار رایج شده است. اگر به تازگی یکی از این دستگاه ها خریداری کرده اید، ممکن است به دنبال نحوه اتصال اسپیکر به گوشی باشید. بسیاری از افراد دوست دارند که موزیک ‌های گوشی خود را با صدای بلند بشنوند. در این مواقع، با اتصال اسپیکر به گوشی خود از طریق بلوتوث می توانید فایل های صوتی گوشی را از اسپیکر پخش کنید. در این مقاله به آموزش نحوه اتصال اسپیکر به موبایل می پردازیم.

نحوه اتصال اسپیکر به گوشی

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیر تخصصی سینما خانگی 

مزایای اتصال اسپیکر به گوشی چیست؟

از مزایای اتصال اسپیکر به موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای بلند و قدرتمندتر:

اسپیکرهای بلوتوثی معمولا قدرت پخش صدای خوبی دارند. در نتیجه از این دستگاه ها می توان در جلسات گروهی، مهمانی، یا حتی در فضاهای باز استفاده کرد.

  • محدوده صوتی گسترده تر:

با وصل کردن اسپیکر به گوشی، می توانید در محیط های مختلف مثلا در حین پیک‌ نیک یا گردش در فضای باز از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

  • اتصال پذیری آسان :

وصل کردن اسپیکر به موبایل از طریق بلوتوث، به راحتی و با سرعت انجام می شود. بدین ترتیب بدون دردسر می توانید این کار را انجام دهید.

مشاوره آنلاین

آموزش اتصال اسپیکر به موبایل

اکنون در این بخش به شرح نحوه اتصال اسپیکر به گوشی می پردازیم. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات گوشی بروید و بلوتوث را روشن کنید.

  • اسپیکر بلوتوثی خود را روشن کنید و آن را روی حالت بلوتوث بگذارید. تغییر حالت در برخی اسپیکرها با فشردن دکمه M و در برخی دیگر با یک بار فشردن دکمه پاور انجام می شود.

  • پس از قرار دادن اسپیکر در حالت بلوتوث، اسم بلوتوث دستگاه را در لیست دستگاه های گوشی پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

  • بعد از انتخاب دستگاه لازم است که اتصال را تایید کنید. برای این منظور پیغام نمایش داده شده روی گوشی را تایید کنید.

  • اکنون اسپیکر شما به گوشی متصل شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

تنظیم صدای اسپیکرنحوه تنظیم صدای اسپیکر

اتصال اسپیکر به موبایل

علت وصل نشدن اسپیکر به گوشی

در مواقعی ممکن است با مشکل عدم اتصال اسپیکر به گوشی مواجه شویم. این مشکل می تواند به دو دلیل نرم افزاری یا سخت افزاری رخ دهد. در صورتی که مشکل عدم اتصال اسپیکر به موبایل نرم افزاری و مربوط به گوشی باشد، لازم است که تمامی بلوتوث های ذخیره شده بر روی گوشی را حذف نمایید و مجددا اقدام به جستجو و اتصال به اسپیکر کنید.

همچنین در صورت سخت افزاری بودن مشکل وصل نشدن اسپیکر به موبایل، لازم است که اسپیکر بررسی و تعمیر شود که در این صورت می توانید جهت تعمیر دستگاه خود با ما درارتباط باشید.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران